candalisa schreef:Zo te lezen werken veel mensen nietvoor mensen die werken is het bijna niet te doen ... als ik nog voor 20 uur boodschappen moet gaan doen en de hond uitlaten dan is het niet mogelijk om nog mijn paard te doen ... ik snap als je de hele dag niks te doen heb dat het dan wel makkelijker is
Beetje betere planning
1 keer in de week boodschappen op zaterdag. Meal prepping zodat alles klaar staat. Eerst paard en daarna eten.Het is niet voor altijd, het is een tijdelijke maatregel om een enorm probleem op te lossen/te voorkomen dat dat nog een groter probleem wordt.
Ik zit ook niet voor de lol met mijn kinderen thuis waardoor ze enorm veel gaan achterlopen in hun ontwikkeling. Maar helaas is het nu even de realiteit en zullen we er mee moeten leren leven
voor mensen die werken is het bijna niet te doen ... als ik nog voor 20 uur boodschappen moet gaan doen en de hond uitlaten dan is het niet mogelijk om nog mijn paard te doen ... ik snap als je de hele dag niks te doen heb dat het dan wel makkelijker is
heb nog nooit hoeven wachten voor een plekje in de supermarkt
dat lijkt mij niet fijn.
nu staan de supermarkten op die dagen al vol laat staan als iedereen die doordeweeks moet werken en niet voor een avondklok hun boodschappen kunnen doen ook op zaterdag moet wordt het helemaal een besmettingshaard ...
(ben absoluut geen ochtendmens zonder koffie)