Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:[ [url=m/NKICvO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vegan Shampoo bars van de action voor 2 euroWel sulfaten etc, maarja wat verwacht je voor 2 euro.
Winged schreef:Naskapower schreef:De honing van shampobars.
Dat is een shampoo en vooral voor droog haar.. mijn haar blijft vettig en ik zoek een conditioner erbij
Daphne__ schreef:Daphne__ schreef:[ [url=m/NKICvO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vegan Shampoo bars van de action voor 2 euroWel sulfaten etc, maarja wat verwacht je voor 2 euro.
Voor degene die shampoobars willen omdat ze geen plastic fles willen en vegan, maar sls etc niet zo boeit...
Heb ze ondertussen meerdere keren gebruikt en vind ze wel prima. Gelijk aan shampoo uit een fles, maar dan zonder fles. Niet heel bijzonder dus, maar wel oké.
https://www.action.com/nl-nl/p/aromacology-shampoo-bar/
Voor degene die shampoobars willen omdat ze geen plastic fles willen en vegan, maar sls etc niet zo boeit...
Heb ze ondertussen meerdere keren gebruikt en vind ze wel prima. Gelijk aan shampoo uit een fles, maar dan zonder fles. Niet heel bijzonder dus, maar wel oké.
MarcoBorsato schreef:Daphne__ schreef:Voor degene die shampoobars willen omdat ze geen plastic fles willen en vegan, maar sls etc niet zo boeit...
Als ik het goed heb gezien zit er geen SLS of SLES in maar een ander zachter sulfaat.
superpony schreef:Maar een conditioner hoeft toch niet te schuimen??
Ik vond de vegan die ik had ook tegenvallen qua gebruik, maar merkte wel veel voordelen aan mn haar, dus zou ook daar naar kijken.
En las dat veel mensen sinds gebruik van shampoo bars geen conditioner meer nodig hebben?
De prijzen verschillen wel. Kwam een aanbieding tegen even terug van 6,75, maar zie ook shops die ze voor 11 euro aanbieden........
Deugenietje schreef:[ Afbeelding ]
Ik gebruik deze en ben zeer tevreden.
Of ik ben gek of het is echt zo.
Maar is het mogelijk dat ik door deze shampoobar beter en gezonder haar heb?
Het voelt zelfs dikker.
_San87_ schreef:Deugenietje schreef:[ Afbeelding ]
Het voelt zelfs dikker.
Deze is niet SLS vrij, gok ik? Ik heb de gewone Loving Blends shampoo en conditioner, ik houd ervan, want lekker ruikend, maar mijn haar wordt wel wat te zacht, zeg maar.
MarcoBorsato schreef:_San87_ schreef:
Deze is niet SLS vrij, gok ik? Ik heb de gewone Loving Blends shampoo en conditioner, ik houd ervan, want lekker ruikend, maar mijn haar wordt wel wat te zacht, zeg maar.
Ik heb de ingrediënten gecheckt en tot mijn verbazing dus wel SLS vrij en ook geen siliconen!
Deugenietje schreef:[ Afbeelding ]
Het voelt zelfs dikker.
Aroha schreef:Ik heb nu sinds een maand een shampoobar van Happy Soaps en ben zeer onder de indruk met hoe lang ik mijn haar nu niet hoef te wassen. Waar dit normaal om de dag nodig was ga ik nu gerust 3 a 4 dagen zonder.
MarcoBorsato schreef:Ahhhh! Ik ben benieuwd want ik heb nu haarzeep maar wil ook overstappen naar Happy Soaps. Ik heb deo besteld bij Wild maar die is nog niet binnen.