Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:51

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:02

Karl66 schreef:
Gelovigen zijn niet te overtuigen met wetenschappelijke feiten, daar is het nou eenmaal een geloof voor. Maar ik begrijp dat ze ook al weer een schisma in de anticoronakerk hebben: https://barracudanls.blogspot.com/2020/ ... ering.html

Ik volg er niks van, wat heeft Satan met een virus te maken? :').

Overigens kwam ik vandaag deze tegen op m'n Facebook. Gelukkig is het me gelukt om niet erop te reageren.

https://www.sanneburger.com/health/true-or-false-bacteria-viruses-and-vaccines-explained/?fbclid=IwAR0P6Py0_RNY0M36mRKBtAPunEh1qN9anz1bnNBCUmGGEZ3rrh4ufuuHWgo

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:04

Jeetje ik kom nauwelijks door die slechtgeschreven tekst heen van barracuda.

En die Sanne Burger, vast nooit ook maar een les biologie/natuurkunde/scheikunde gehad; weet het mooi te vertellen. Virussen bestaan niet :Y)
Het enige wat je moet doen om gezond te blijven:

Wat maakt je echt gezond?
1. Verbeter je levensstijl
2. Let op wat je eet en drinkt
3. Vermijd toxische invloeden
4. Blijf positief

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:08

Het laat volgens mij vooral zien uit wat voor zootje halve zolen de viruswaanzin-beweging bestaat.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:12

verootjoo schreef:

(Extragratis tips hierbij: hou afstand, ventileer de ruimte goed, en was regelmatig je handen, en ga even niet langs bij mensen die hoesten of koorts hebben, en gun anderen dat respect ook door zelf ook thuis te blijven in die gevallen.)

... misschien komen we wel ergens zo! :j

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:14

Het is in elk geval wel vermakelijk.

Overigens TS, ik merk uit je posts dat je gelukkig nog niet zo ver bent als sommige van de dingen die ik lees op het grote interwebs, en het is helemaal goed om zelf na te denken.
Maar denk dan wel echt zelf na en bedenk daarbij welke bronnen/beroemdheden misschien net iets meer verstand van zaken hebben. Niemand weet alles, maar laten we toch vooral een viroloog blijven geloven boven Lange Frans zolang het over microbiologische zaken gaat.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:14

Ik vond dit pareltje, vooral nr 5 stemt gerust :)

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:16

Citaat:
4. Blijf positief

Zo naar dit soort dingen. Roby 27 jaar 2 kleine kinderen (en met haar vele anderen mensen/ kinderen, die veelste vroeg overleden zijn), rookte nooit, dronk nooit, leefde gezond en was vreselijk positief. Overleden vorig jaar aan een zeer agressieve vorm van borstkanker. Oorzaak, gevalletje van pech gehad, fout in het gen.
Natuurlijk is een gezonde levensstijl belangrijk, maar men moet niet doorschieten. Ik word daar boos van, net alsof ziektes, leven maakbaar is. Het is meestal stom geluk of vette pech!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:19

kimmie261 schreef:
Ik vond dit pareltje, vooral nr 5 stemt gerust :)

[ Afbeelding ]

Arme Salmonella, doet zo hard z'n best voor ons immuunsysteem :').

Spoiler:
Al is het wel goed dat mensen gaan inzien dat veel bacteriën juist vrienden zijn. Maar niet allemaal :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:25

Citaat:
Al is het wel goed dat mensen gaan inzien dat veel bacteriën juist vrienden zijn. Maar niet allemaal
die had ik vanochtend moeten bedenken toen ik in de gîte de uitpuilende vuilnisbak ad straat Wilde zetten. De bak was vorige week nog helemaal schoongespoten. Hij zat vol onder de kak (luier open gegaan?), hij was ongelooflijk smerig en de maden waren talrijk. Ongekend. Dus schoongemaakt zo goed als het ging met al die troep erin, gedesinfecteerd ad weg gezet en alleen maar mijn handen gewassen en nog eens gewassen en nog eens en toen gedesinfecteerd. Leve covid-19 waardoor ik desinfectans genoeg in huis heb. Jouw spoiler is echt troostrijk. *D _O- 9
Maandag hem zelf maar naar binnen rijden en goede behandeling geven.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:31

verootjoo schreef:

En die Sanne Burger, vast nooit ook maar een les biologie/natuurkunde/scheikunde gehad; weet het mooi te vertellen. Virussen bestaan niet :Y)

4. Blijf positief

Wacht, net hadden we toch nog een bacteriële virusinfectie?

Bij Chanel ga ik overigens voor de Mademoiselle.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:36

Mevr burger is speciale masseuse , ja dan heb je overal verstand van.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:41

Tiggs schreef:
verootjoo schreef:

4. Blijf positief

Wacht, net hadden we toch nog een bacteriële virusinfectie?

Bij Chanel ga ik overigens voor de Mademoiselle.

Ja bacteriën bestaan wel volgens Sanne, maar die zijn alleen maar goed, helpen je lichaam en maken het niet ziek :j

Wel rot trouwens als je viroloog bent, heb je een baan die nergens over gaat :?

pien_2010 schreef:
Citaat:
4. Blijf positief

Zo naar dit soort dingen. Roby 27 jaar 2 kleine kinderen (en met haar vele anderen mensen/ kinderen, die veelste vroeg overleden zijn), rookte nooit, dronk nooit, leefde gezond en was vreselijk positief. Overleden vorig jaar aan een zeer agressieve vorm van borstkanker. Oorzaak, gevalletje van pech gehad, fout in het gen.
Natuurlijk is een gezonde levensstijl belangrijk, maar men moet niet doorschieten. Ik word daar boos van, net alsof ziektes, leven maakbaar is. Het is meestal stom geluk of vette pech!

Ja, ik vind het ook altijd naar als mensen dit opschrijven als recept voor gezondheid :\

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:02

Misschien kan je je als viroloog nog laten omscholen tot speciale masseuse :j

Mijn met bloed, zweet, tranen en heel veel studieschuld behaalde diploma biologie zal ik maar in die vuilnisbak van Pien gooien. Masseren ben ik helaas ook niet goed in.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:10

Het is maar goed dat dit soort onzin uitkramende verlichtte geesten geen 10000 volgers hebben want je heb je toch echt een klap van de molen gehad om in alle ernst dit soort onzin te verkondigen . Lijkt meer op zieltjes winnen voor haar video en workshops .

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:24

net op het journaal, demonstratie van Viruswaanzin. Met van die zielige slachtoffer borden met teksten als: weg met de 1,5 meter/weg met mondkapjes/en blah blah onze vrijheid blah blah. Stel je niet aan, we zijn nog maar een paar maanden onderweg en dan nu al zielig doen dat je je vrijheid kwijt bent :(

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:48

Kinke schreef:
net op het journaal, demonstratie van Viruswaanzin. Met van die zielige slachtoffer borden met teksten als: weg met de 1,5 meter/weg met mondkapjes/en blah blah onze vrijheid blah blah. Stel je niet aan, we zijn nog maar een paar maanden onderweg en dan nu al zielig doen dat je je vrijheid kwijt bent :(

Als je dood bent heb je ook geen vrijheid meer :'). Of is dat de ultieme vrijheid? :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 19:01

verootjoo schreef:

4. Blijf positief

Goh, origineel.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 19:14

Kinke schreef:

Dat ze die gasten dan allemaal samen op een onbewoond eiland zetten, moeten ze het maar zelf uitzoeken als ze ziek worden.

Las vandaag nog op FB iemand die vanalles over Covid-19 in twijfel trok, en zich afvroeg waarom hun vragen niet behandeld werden in het journaal. Nou ja, als je alle fake news moet gaan bespreken op het journaal. Ik repliceerde nog: "Er zullen vast wel mensen zijn die zeggen dat de aarde plat is. Moet dat ook op het journaal?" Uit nieuwsgierigheid gegoogled, en ja, die "religie" bestaat effectief. :) Zucht, hoeveel idioten lopen er zo niet rond op de wereld?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 19:32

hwn schreef:
Zucht, hoeveel idioten lopen er zo niet rond op de wereld?

Ik denk dat er meer vrij rondlopen dan achter gesloten deuren zitten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 19:46

Citaat:
Mijn met bloed, zweet, tranen en heel veel studieschuld behaalde diploma biologie zal ik maar in die vuilnisbak van Pien gooien. Masseren ben ik helaas ook niet goed in.
_O- Ilse, you made my day. Zo geestig dit!

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 19:51

Kinke schreef:

Daar gaat de theorie dat alles in de doofpot wordt gestopt en niet wordt getoond in de msm want ook ik zag daarnet gewoon die Willem Engel zn verhaal doen op tv

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:29

Ilse_123 schreef:
Misschien kan je je als viroloog nog laten omscholen tot speciale masseuse :j

Misschien kan je je omscholen in iets in de ICT; kan je helpen mensen tracken.

SanneBurger schreef:
Het één leidt tot het ander
Als je de microbe-theorie van Pasteur ontkracht, ontkracht je daarmee ook de maatregelen die genomen zijn om ons zogezegd te beschermen tegen Covid-19. Social distancing? Een mondkapje dragen? Twintig keer per dag je handen wassen? Waarom? Er is niks besmettelijk daarbuiten! Het is zeer waarschijnlijk dat de vaccinatieprogramma’s gekaapt zijn door de farmaceutische industrie, die er geld mee wil verdienen. Als je kijkt naar wat er in vaccins zit en hoe de vaccinatie-industrie gepusht en beschermd wordt, is het wijs om te overwegen of jouw gezondheid ze aan het hart gaat, of juist niet. Waarom zou je nano-deeltjes toevoegen aan een vaccin, bijvoorbeeld, als het enige voordeel is dat dit behulpzaam is bij het tracken van mensen en om ze te koppelen aan AI?

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:33

Zouden dan al die criminelen die ze maar niet gevonden krijgen dan nooit gevaccineerd zijn? Immers met al die tracker deeltjes zou je toch zeggen dat het ander appeltje eitje moet zijn om ze te vinden en oppakken :o?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:35

Maar die chip om te tracken en mee te betalen, die hebben we toch allang? Volgens mij wordt zo'n ding een mobieltje genoemd...

Nou snap ik best dat Bill Gates met die mobieltjes wil gaan concurreren en uitstapjes van Microsoft in de wereld van de mobiele telefoons is niet echt goed afgelopen, maar om dat nou met een chip te doen? Hoe wil je je nieuwste chip met de nieuwste snufjes bij je vrienden showen? Oftewel slimme man, dom plan.