Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Gelovigen zijn niet te overtuigen met wetenschappelijke feiten, daar is het nou eenmaal een geloof voor. Maar ik begrijp dat ze ook al weer een schisma in de anticoronakerk hebben: https://barracudanls.blogspot.com/2020/ ... ering.html
verootjoo schreef:3. Vermijd toxische invloeden
Citaat:Wat maakt je echt gezond?
1. Verbeter je levensstijl
2. Let op wat je eet en drinkt
3. Vermijd toxische invloeden
4. Blijf positief
die had ik vanochtend moeten bedenken toen ik in de gîte de uitpuilende vuilnisbak ad straat Wilde zetten. De bak was vorige week nog helemaal schoongespoten. Hij zat vol onder de kak (luier open gegaan?), hij was ongelooflijk smerig en de maden waren talrijk. Ongekend. Dus schoongemaakt zo goed als het ging met al die troep erin, gedesinfecteerd ad weg gezet en alleen maar mijn handen gewassen en nog eens gewassen en nog eens en toen gedesinfecteerd. Leve covid-19 waardoor ik desinfectans genoeg in huis heb. Jouw spoiler is echt troostrijk.Citaat:Al is het wel goed dat mensen gaan inzien dat veel bacteriën juist vrienden zijn. Maar niet allemaal
verootjoo schreef:Jeetje ik kom nauwelijks door die slechtgeschreven tekst heen van barracuda.
En die Sanne Burger, vast nooit ook maar een les biologie/natuurkunde/scheikunde gehad; weet het mooi te vertellen. Virussen bestaan niet
Het enige wat je moet doen om gezond te blijven:
Wat maakt je echt gezond?
4. Blijf positief
Tiggs schreef:verootjoo schreef:Jeetje ik kom nauwelijks door die slechtgeschreven tekst heen van barracuda.
En die Sanne Burger, vast nooit ook maar een les biologie/natuurkunde/scheikunde gehad; weet het mooi te vertellen. Virussen bestaan niet
4. Blijf positief
Wacht, net hadden we toch nog een bacteriële virusinfectie?
Bij Chanel ga ik overigens voor de Mademoiselle.
pien_2010 schreef:Citaat:Wat maakt je echt gezond?
4. Blijf positief
Zo naar dit soort dingen. Roby 27 jaar 2 kleine kinderen (en met haar vele anderen mensen/ kinderen, die veelste vroeg overleden zijn), rookte nooit, dronk nooit, leefde gezond en was vreselijk positief. Overleden vorig jaar aan een zeer agressieve vorm van borstkanker. Oorzaak, gevalletje van pech gehad, fout in het gen.
Natuurlijk is een gezonde levensstijl belangrijk, maar men moet niet doorschieten. Ik word daar boos van, net alsof ziektes, leven maakbaar is. Het is meestal stom geluk of vette pech!
Kinke schreef:net op het journaal, demonstratie van Viruswaanzin. Met van die zielige slachtoffer borden met teksten als: weg met de 1,5 meter/weg met mondkapjes/en blah blah onze vrijheid blah blah. Stel je niet aan, we zijn nog maar een paar maanden onderweg en dan nu al zielig doen dat je je vrijheid kwijt bent
verootjoo schreef:Jeetje ik kom nauwelijks door die slechtgeschreven tekst heen van barracuda.
4. Blijf positief
Kinke schreef:net op het journaal, demonstratie van Viruswaanzin. Met van die zielige slachtoffer borden met teksten als: weg met de 1,5 meter/weg met mondkapjes/en blah blah onze vrijheid blah blah. Stel je niet aan, we zijn nog maar een paar maanden onderweg en dan nu al zielig doen dat je je vrijheid kwijt bent
Ilse_123 schreef:Misschien kan je je als viroloog nog laten omscholen tot speciale masseuse![]()
Mijn met bloed, zweet, tranen en heel veel studieschuld behaalde diploma biologie zal ik maar in die vuilnisbak van Pien gooien. Masseren ben ik helaas ook niet goed in.
SanneBurger schreef:Het één leidt tot het ander
Als je de microbe-theorie van Pasteur ontkracht, ontkracht je daarmee ook de maatregelen die genomen zijn om ons zogezegd te beschermen tegen Covid-19. Social distancing? Een mondkapje dragen? Twintig keer per dag je handen wassen? Waarom? Er is niks besmettelijk daarbuiten! Het is zeer waarschijnlijk dat de vaccinatieprogramma’s gekaapt zijn door de farmaceutische industrie, die er geld mee wil verdienen. Als je kijkt naar wat er in vaccins zit en hoe de vaccinatie-industrie gepusht en beschermd wordt, is het wijs om te overwegen of jouw gezondheid ze aan het hart gaat, of juist niet. Waarom zou je nano-deeltjes toevoegen aan een vaccin, bijvoorbeeld, als het enige voordeel is dat dit behulpzaam is bij het tracken van mensen en om ze te koppelen aan AI?