Maris schreef:Hoi, Ik kan je niet echt helpen omdat ik geen autisme heb.
Maar misschien wat tips in het algemeen.
heb je al eens gepraat met een ergo therapeut ? Die kan je misschien helpen met tips om werkzaamheden beter uit te voeren zodat je minder moe ervan bent.
En ACT therapie bij een psycholoog is misschien ook een idee. Dan leer je beter omgaan met je beperkingen.
Ik neem aan dat dingen zoals B12 tekort en magnesium tekort allang bekeken zijn ?! B12 tekort en vitamine D tekort schijnen vaak samen te (kunnen) gaan, begreep ik.
En die BAT therapie die ik hierboven noemde, zou dat ook wat voor jou kunnen zijn ?
Ik loop al langere tijd bij verschillende fysio, oefentherapie en manuele therapie. Maar alles komt er op neer dat die spanning blijft.
Ik heb overigens medicijnen om de krampen te beperken, want zonder dan kan ik bijvoorbeeld niet eens aardappels prakken zonder dat mijn vork vast zit in mijn hand doordat die verkrampt is.
Maar die spanning blijft.
Ik ga naar de oefentherapie voor ontspanning, de manueel maakt alles los wat vast komt door de spanning.
In januari idd uitgebreid bloed onderzoek, voor de zoveelste keer.
Alleen de D was tekort, die slik ik nu extra bij.
De B12 was goed, en de werkelijke B12 ook. Niet iets om zorgen om te maken volgens de uitslagen als ik het zo na kijk. Dat dacht ik idd ook.
Het is gewoon stom, ik weet niet beter dan moeier te zijn dan je hoort te zijn, maar dit is weer een nieuw level van vermoeid zijn. Inclusief gaapaanvallen, 20x gapen in paar minuten is niet geinig.
De Bat ga ik even naar kijken.
Er is nooit door een arts gezegd dat ik autisme heb, maar er zijn zoveel kenmerken dat ik er veel gelijkenissen mee zie.