Ik heb de laatste tijd nog wel wat topics geopend over mijn vermoeidheid en zulks, maar ik vind het toch fijn om af en toe gwoon eens met lotgenoten er over te praten. Bij mij ging het even wat beter door de medicatie, ik ben ook nog steeds minder vermoeid, maar nu komt een ander probleem naar voren. Ik heb namelijk de laatste 1,5e maand 3 keer een hoofdpijnaanval gehad. Noem het migraine, maar dat is nog niet zeker. Nu had ik het afgelopen zaterdagavond tot maandagmiddag. Ook met koorts. Nu ging het dinsdag wel beter, gisteren weer minder maar nu zit ik weer met koorts.
Nu had ik voor morgen een afspraak bij de huisarts, maar ik mag alleen komen met een negatieve test, dus heb ik me vandaag laten testen. Maar nu kan ik morgen nog niet naar de huisarts, echt irritant. Maar de koorts is natuurlijk het meest irritant, ik word er moe van, ik voel mijn lichaam ergens tegen strijden. En ik was zo goed bezig de laatste tijd, met mijn studie, mijn afstuderen, maar het voelt alsof ik hierdoor weer terug bij af ben...