Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Mijn huisarts wilt niet testen. Vind het ook niet nodig om mij thuis te laten ivm beroep en dat ik al sinds de maatregelen nergens anders kom dan op werk en bij paard
Loop al 3 dagen met benauwdheid.
Last van mijn keel en vaak koud en dan weer heel heet.
Ineens spontaan spierpijn overal en dan is het weer weg.
Ik werk in een vitaal beroep(geen zorg) dus moet gewoon werken en mag pas thuisblijven met koorts echter heb ik nog nooit koorts gehad dus ook geen thermometer
Nabster schreef:Daks schreef:Mijn huisarts wilt niet testen. Vind het ook niet nodig om mij thuis te laten ivm beroep en dat ik al sinds de maatregelen nergens anders kom dan op werk en bij paard
Loop al 3 dagen met benauwdheid.
Last van mijn keel en vaak koud en dan weer heel heet.
Ineens spontaan spierpijn overal en dan is het weer weg.
Ik werk in een vitaal beroep(geen zorg) dus moet gewoon werken en mag pas thuisblijven met koorts echter heb ik nog nooit koorts gehad dus ook geen thermometer
Die zou je kunnen kopen natuurlijk.
Mars schreef:Op het moment testen ze alleen als je in het ziekenhuis wordt opgenomen... helaas.
moonsparkle schreef:Over testen gesproken ik ken iemand die twee keer negatief is getest maar uit de longfotos concludeerde artsen dat het wel corona was, dan begin ik me toch af te vragen hoe betrouwbaar die testen zijn.
Whale schreef:Tancreda4 schreef:Als ik nu echt ziek word zal ik aan niets anders denken. Want ik heb al in geen 100 jaar griep of koorts gehad. Laatste keer koorts was 10 jaar terug in Kameroen door een of ander. Daarvoor kan ik mij ook niet heugeb. Krijg ik nu koorts kan het niets anders zijn dan covid lijkt mij.
Echter, bijbegimnend verkoudheid van vorige week, beetje kriebel in m'n keel, denk ik er niet direct aan.
Ik ben ook al meer dan 10 jaar niet meer ziek geweest, dus als ik nu inderdaad ineens ziek zou worden weet ik ook wel zeker dat het Covid is en niet iets anders.
caro29 schreef:Ik heb vanaf 2e week januari tot eind februari mijn longen uit mijn lijf gehoest. Enorme droge hoest tot overgeven aan toe. Helaas een tussenribspier erdoor gescheurd wat nu bijna pijnvrij is. In die periode erg. Erg beroerd geweest maar geen koorts wel veel hoofdpijn. Vraag mij wel af of het Corona is geweest.