Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Goed, weer een dag zonder toekomst. Jammer. Ik had een klein beetje hoop. (en voor alle duidelijkheid, die dingen zijn al geboekt he). En ja, ik verwacht ook dat het niet kan in de meivakantie. Maar ik hou een klein beetje hoop. Dat mag dus ook niet. En heeft ook niets met egoisme te maken, maar gewoon met iets wat al gepland en betaald is. Als het wel door kan gaan, dan mag ik er dus niet van genieten. Dat is hier duidelijk. Mijn leven is nu gewoon bijzonder saai. En er is ook echt niets leuks aan.
Air schreef:germie schreef:Goed, weer een dag zonder toekomst. Jammer. Ik had een klein beetje hoop. (en voor alle duidelijkheid, die dingen zijn al geboekt he). En ja, ik verwacht ook dat het niet kan in de meivakantie. Maar ik hou een klein beetje hoop. Dat mag dus ook niet. En heeft ook niets met egoisme te maken, maar gewoon met iets wat al gepland en betaald is. Als het wel door kan gaan, dan mag ik er dus niet van genieten. Dat is hier duidelijk. Mijn leven is nu gewoon bijzonder saai. En er is ook echt niets leuks aan.
Omdat je vakantie niet door kan gaan, tijdelijk, is geen toekomst meer hebben kul.
Echt, er zitten hier mensen die al familie hebben verloren of gaan verliezen de komende maanden, die familieleden hebben geen toekomst. Jij wel!
Of mensen die überhaupt geen mogelijkheid hebben om ook maar over vakantie na te denken. Zie je zelf dan niet in dat jij het best goed hebt? Dat op het moment dat je je denkwijze wel wil veranderen dat je het dan goed kan hebben omdat je alles hebt wat je nodig hebt?
Morrow_Less schreef:Jeetje ik krijg er kippenvel van.
Air schreef:Morrow_Less schreef:Jeetje ik krijg er kippenvel van.
Mooi eerbetoon aan je oma![]()
Helaas is mijn oma vorige week plotseling overleden.. niet aan corona, ze had nergens last van naat wat ouderdomskwaaltjes, was ook al 91 en woonde nog op zichzelf. Gister was haar begrafenis en het was gelukkig heel mooi ondanks dat het toch ook heel gek is dat je afstand moet houden(al versoepel dat op een gegeven moment want het is zo tegennatuurlijk).
Voel me verdrietig maar heb er wel vrede mee, dankbaar dat ze niet een lijdensweg heeft moeten afleggen.
Wel valt alles zo bij elkaar me toch zwaar, en waar nu afleiding van gezellige collega's wel fijn zou zijn gaat dat dus ook niet meer gebeuren..
Air schreef:Morrow_Less schreef:Jeetje ik krijg er kippenvel van.
Mooi eerbetoon aan je oma![]()
Helaas is mijn oma vorige week plotseling overleden.. niet aan corona, ze had nergens last van naat wat ouderdomskwaaltjes, was ook al 91 en woonde nog op zichzelf. Gister was haar begrafenis en het was gelukkig heel mooi ondanks dat het toch ook heel gek is dat je afstand moet houden(al versoepel dat op een gegeven moment want het is zo tegennatuurlijk).
Voel me verdrietig maar heb er wel vrede mee, dankbaar dat ze niet een lijdensweg heeft moeten afleggen.
Wel valt alles zo bij elkaar me toch zwaar, en waar nu afleiding van gezellige collega's wel fijn zou zijn gaat dat dus ook niet meer gebeuren..