Ik voelde me vanmorgen goed en daardoor best veel gedaan vandaag. Helaas voel ik dat nu wel, gewoon nog heel weinig energie en de keelpijn die zo goed als over was is weer in alle hevigheid terug. Nog maar te praten over mijn stem en het hoesten...
Nu duik ik dan ook maar weer snel mijn bed in en dan hopelijk weer wat opwarmen. Morgenmiddag moet ik eigenlijk een paar uurtjes werken, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Beterschap nogmaals voor iedereen die nog ziek is en ga echt niet te snel weer aan de slag, het is echt een gemene griep.
Ik mag morgen mn medicijnen ophalen en ben benieuwd hoe snel ik verschil merk. Ik ga deze week weer proberen naar school te gaan, maar ik merk echt aan mezelf dat ik mentaal ook niet zo lekker ga omdat ik alleen maar in bed lig. Nu al twee maanden
Heb je anti histamine in huis. Hooikoorts tabletjes oid
Balen joh... sterkte
Bo_Y
Geplaatst: 18-02-19 09:23
Pfff weer ziek.. 14 dagen geleden 1 week thuis geweest met buikgriep.. paar dagen beter en sinds afgelopen donderdag hoesten en nu ook snotterig en echt ziek.. dus me maar weer afgemeld op mijn werk
Janine1990
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-19 09:24
Geen idee, ze belden net al terug dat ik om half elf terecht kon ook omdat er verder geen verbetering was.
Gisteravond al anti histamine gehad maar is alleen maar erger geworden. Van dit Naar dit
JoycexEnya
Geplaatst: 18-02-19 09:27
Hier ook afgemeld voor morgen. Vanmiddag een afspraak bij de huisarts.
Oei dat is niet best. Fijn dat je zo snel terecht kan.
ItsMe2
Geplaatst: 18-02-19 10:48
Janine: ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen! Dit is echt vervelend!!
Sinds zaterdagavond geen koorts gehad. Maar nog wel ontzettend moe. Vannacht en vanochtend een klier in de hals enorm pijnlijk maar trok straks zo ook in 1x weg.. Nu is het nog wel een beetje gevoelig maar niet echt pijnlijk.
Ik ga dit wel heel goed uitzieken! Kan nog geen eens 10 minuten staan.
Voor iedereen die het kan gebruiken: En wees lief voor jezelf
Ik heb een nieuwe kuur gekregen, en moet morgenochtend weer heen. Ze maakt zich zorgen. Als ik me tussentijds slechter ga voelen moet ik meteen bellen en naar het ziekenhuis.