Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steeds voor het katheteriseren moet ik proberen te plassen, maar tot nu toe geen succes.
Maargoed, niet gek na meer dan 24 uur niet plassen. Daarna ook weer zelf gekatheteriseerd, met heel veel moeite en hulp.. In totaal een uur bezig geweest, wel plus het katheteriseren door de verpleegkundige.
Polly schreef:Sorry ik vind het niet heel handig dat je niet gebleven bent, laat ze maar wat eerder onderzoek doen, dit kan zo toch niet?
Dubbel gevoel.. Blij dat ze me zo goed helpen, verdrietig over de hele situatie..
Overlegd met de arts uiteraard en die vond het ook een goed idee. Dus dat gisteravond geprobeerd. Is ook even op m'n tanden bijten de eerste 10 sec, maar het doet zeker wel iets. Alleen mag ik dat maar 3x pd gebruiken en moet 5/6 keer katheteriseren.. En als het niet ver genoeg naar binnen gaat, dan heb je een verdoofde doos en is voelen wanneer je goed zit weer erg lastig...
Was erg gezellig en fijn.
Ik besefte opeens dat ze gelijk had.. Heb bij haar gehuild, daarna kwam ik op de afdeling en vroeg de verpleegkundige hoe het gegaan was en toen was het helemaal een ramp.. Ze was echt heel begripvol en vroeg of ze bij me moest komen zitten, maar ben even op bed gaan liggen met de gordijnen dicht. Toen kwam ze na een kwartiertje uit zichzelf bij me zitten en was het weer mis