Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_roodvos_ schreef:De vrouw in het filmpje dat bovenaan de pagina staat heeft trouwens ook een blog: http://www.rainbowinmysky.nl/
Misschien ook waardevol voor Julhan
Shadow0 schreef:Julhan99, het enige wat ik kan zeggen: het is je kind die de gevolgen - welke dan ook - moet dragen. En dat geeft wat mij betreft ook het recht op de doorslaggevende stem. Heb vertrouwen dat je kind sterk genoeg is om die afweging zelf en geinformeerd kan maken en daarna in staat is om te dragen wat er aan vast zit.
(En dealen met stress en ongelukkig zijn heeft ook een enorme negatieve impact op iemands gezondheid.)
julhan99 schreef:Daar maak je dan toch een denkfout wat mij betreft. Een kind is niet voor niks "minderjarig". Dat is niet omdat er een aantal volwassenen een flinke kudde wilde hebben waarover zij de baas kunnen spelen maar omdat je tot een bepaalde leeftijd gewoon niet het vermogen hebt om de gevolgen van beslissingen op lange termijn te overzien.
Citaat:Tot op volwassen leeftijd (en in Nederland is dat 18) heb ik dus de doorslaggevende stem.
Citaat:Ik weet niet voor wie de opmerking dealen met stress en ongelukkig zijn...bedoeld was maar voor iedereen binnen ons gezin geldt dat we moeten dealen met stress.