Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:28

Oogpotlood is toch make up? :+

Vind het overigens geen dun lijntje. En ja met die lijnen heb je wel gelijk een andere look als zonder.

Ik dacht overigens dat het een tattoo was. Omdat je zei dat het volledig zonder make up was. Maar je hebt dus echt een lijntje getekend voor een make up loze foto?

EDIT

Reactie is weggehaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:32

Nessa schreef:
Oogpotlood is toch make up? :+

Vind het overigens geen dun lijntje. En ja met die lijnen heb je wel gelijk een andere look als zonder.

Ik dacht overigens dat het een tattoo was. Omdat je zei dat het volledig zonder make up was. Maar je hebt dus echt een lijntje getekend voor een make up loze foto?

EDIT

Reactie is weggehaald?

Jeetje wat een gezellige sfeer hangt hier zeg.. Nu al spijt dat ik hier iets gereageerd heb, wist niet dat het een commentaar geven op elkaars look/make up topic was.... Het is zeker een heel dun lijntje, de andere lijnen die je ziet zijn of m'n zwarte wimpers of kringen van vermoeidheid ;) Ja hoor ik heb echt een lijntje getekend voor een make up loze foto, wist niet dat ik m'n make up loze foto hier toe moest lichten :') Sorry word hier een beetje chagrijnig van, ik moest naar de dokter dus heb heel snel even een wasdoek over m'n gezicht gehaald en een oogpotloodje op gedaan wat ik letterlijk altijd heb omdat ik anders door m'n wat donkere huid/haar net een zombie lijk. Maar veel plezier verder ik ben hier weg.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:35

Als jij een lijntje tekent is het geen make up loze foto meer. Dan is het toch logisch dat daar wat van wordt gezegd :+

Qimm

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:38

Wow... lange tenen geloof ik. Ik vond het ook raar om een makeup-loze foto met makeup te plaatsen...

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:40

Zonder make up (op eyeliner na)
Afbeelding
Afbeelding

Met make up
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eyeliner is ook altijd dezelfde kleur als de lippenstift hihi
Afbeelding

Het is een wonder dat ik nog een beetje normale foto’s heb van mezelf hahaha

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:42

Leuk om te zien allemaal!
Ik ga maar eens bedenken of ik me hier aan ga wagen of niet :+

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:47

Dan ben je dus niet make-up loos Amado. :7

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:48

Annet_Dottie: je hoeft het helemaal niet te verantwoorden, maar het is gewoon niet zonder make up. Dat is het.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:51

Vind het echt leuk die voor en na foto's. ( En ook stiekem een gezicht bij de namen).
Ik durf niet hoor. Mijn huid is echt erg vanwege ziekte. En ik hou niet echt op foto's

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:52

Ik durfde me er eerst niet aan te wagen, maar aangezien iedereen het doet, waarom ook niet, het is echt wel een leuk topic :+

Zonder (foto’s zijn niet bewerkt, gewoon allebei in verschillend licht genomen)
Afbeelding

Mijn everyday look, alhoewel ik tegenwoordig geen lijntje meer onder mijn ogen doe. Foundation doe ik bijna nooit, geeft me een verstikkend gevoel. Meestal doe ik gewoon concealer of een getinte dagcrème op, en de rest is het gewoon wenkbrauwen, eyeliner en mascara, al dan niet met lippenstift :)
Afbeelding

Wanneer ik een avondje ga stappen, linkerfoto is van gisteren, ik weet gewoon niet hoe ik moet kijken om mijn make-up goed te kunnen laten zien :') (en ik was mijn lipstick in de auto vergeten, maar heb die later wel opgedaan)
Afbeelding

Ohja, mijn sproeten hangen ook af van het seizoen/licht.

xhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:56

Wat maakt een streepje eyeliner of oogpotlood uit? :') Zal wel aan mij liggen, maar snap de ophef er dan niet helemaal over :D

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:57

Omdat het raar is dat je op een makeup loze foto make up draagt..

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:58

Tribunals schreef:
Dan ben je dus niet make-up loos Amado. :7

ik ben aan t zoeken naar een foto.. maar ik heb bijna geen normale selfies van mezelf hahaha
Afbeelding

Kan alleen deze vinden

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:58

Ik snap de ophef wel, zonder make-up is zonder. Ook niet een lijntje of een beetje mascara. Ik vind het heel tof om te zien wat jullie met make up kunnen! Inderdaad een vorm van kunst.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:59

Sandyislief schreef:
Omdat het raar is dat je op een makeup loze foto make up draagt..

dit. :+

Gaat toch om het verschil blote billen gezicht en make up?
Als je niet make-up loos wil of durft, hoef je niks te plaatsen. is niet verplicht

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:07

Mooie kleur lipstick amado! Draag je echt altijd dezelfde?

Snollygoster , ik vind je sproeten leuk! Als kind heel lang gehad in de zomer maar als volwassene niet. Totdat ik een maand naar Aruba ging, hallooooo sproetjes! Was leuk om te zien!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:13

Cinnepin schreef:
Dat niet, maar als je filtert kan je nog niet echt verschil zien...gezien een filterde foto glad maakt ;)

Je gaat mij niet wijsmaken dat op jouw met make up zwart wit foto geen filter zit? En je zonder foto zie je al helemaal niks, dus ik denk dat je je commentaar beter voor je kunt houden puppie. Vond ik eerder ook al met je commentaar op velvet, dacht mwa beetje jaloers misschien, en wanneer ik jouw foto zie heb ik daar wel wat over te zeggen ook, maar dat houd ik voor me, want ik ben aardig en ik vind dat je niet alles maar hoeft te ventileren wat je overal van vind, zeker niet wanneer dat kritisch is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:16

Wat zijn we hier toch lekker aardig voor elkaar....

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:21

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:21

Ik begin nu al spijt te krijgen dat ik heb meegedaan, lekkere sfeer hier opeens.

@Wiebke, thanks! Ik vind het ook zo jammer dat ze in de winter steeds wegtrekken. Ik de zomer bruin ik ook niet, ik krijg gewoon sproeten en blijf daaronder nog steeds even bleek :')

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:22

wiebke schreef:
Mooie kleur lipstick amado! Draag je echt altijd dezelfde?

Nee :) dit is wel de meest gebruikelijke hahah, maar heb ook nog paars, donkerblauw, (donker) groen enz haha

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:47

luxx schreef:
Cinnepin schreef:
Dat niet, maar als je filtert kan je nog niet echt verschil zien...gezien een filterde foto glad maakt ;)

Je gaat mij niet wijsmaken dat op jouw met make up zwart wit foto geen filter zit? En je zonder foto zie je al helemaal niks, dus ik denk dat je je commentaar beter voor je kunt houden puppie. Vond ik eerder ook al met je commentaar op velvet, dacht mwa beetje jaloers misschien, en wanneer ik jouw foto zie heb ik daar wel wat over te zeggen ook, maar dat houd ik voor me, want ik ben aardig en ik vind dat je niet alles maar hoeft te ventileren wat je overal van vind, zeker niet wanneer dat kritisch is.

Puppie? :') lange tenen hier een aantal hoor. Iedereen maar even weer opnieuw beginnen en het gekat achterwege laten? :)

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:14

Nou mezelf er toch maar aan gewaagd. Mijn huid is echt heel slecht op het moment door stress en rare ruwige plekjes naast mijn neus/op mijn wangen die niet weg willen. Ik draag verder nooit foundation ofso omdat ik dat gewoon niet mooi kan en niet mooi vind bij mezelf. Wel af en toe poeder en bb crème als ik uit ga. Vind het leuk om te spelen met make up maar ik kan het niet zo super goed :’)

Zonder
Afbeelding

Dagelijkse look, alleen mascara en wenkies gedaan
Afbeelding

Hier met eyeliner, lichte oogschaduw, mascara, wenkies, bb Cream en poeder.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kwam erachter dat ik echt nodig wat nieuwe make up moet aanschaffen pff :+ alles is bijna op of werkt niet meer lekker

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:15

Grappig, een aantal laten hier zien dat de binnenkant vaker beter een laagje make-up kan gebruiken dan de buitenzijde :+

Ik kom later even met een foto :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:26

luxx schreef:
Cinnepin schreef:

Nee daar zit geen filter over. Is licht en heb hem zwart wit gemaakt dat is het. Gewoon met een telefoontje gemaakt.
En waarom als je iets niet mooi vind ben je gelijk jaloers? Dus je moet alles mooi vinden anders ben je jaloers?
Ik denk dat het wel duidelijk is dat velvet zonder make up een ander persoon is dan met. Tevens heb ik erbij gezet dat het NIET lelijk is, maar ik het te veel VIND.
En je mag over mijn foto zeggen wat je wilt hoor.