Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asvinia schreef:Mooie kleurtjes, vooral die pastels zijn vet!
Hier 'clownsnagels' zoals ik ze noem.Wil mijn nagels niet naakt hebben nu ze eindelijk sterker worden, dus er maar een simpele glitter topcoat op gedaan.
[ [url=m/5gRKp1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HgxluW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ga ze zo even met olie smeren etc. Nagels zijn een beetje vies, hoefsmid is net geweest
Oryani schreef:Leuk kleurtje!
Pfoe, valt niet mee om mijn nagels ‘squoval’ te vijlen... ik ben ondertussen al zoveel van mijn duimnagel kwijt ik de poging dat het een klein vierkantje is
Oryani schreef:Thanks voor de tip! Ik heb alleen zo’n ongelijke nagels wat betreft de breedte, en dat lijkt nu meer op te vallen. Ga toch maar wat meer afronden... [ [url=m/iQcVDW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:@ Tango1979: Leuk!!!!
@ justdiesel: De prijzen verschillen, maar voor een gemiddelde prijs van zo'n 2 euro heb je hele mooi BP-kleuren. Met nadruk op gemiddeld, want als je niet goed zoekt dan betaal je ook zo een tientje voor een flesje. Zelf doe ik zo nu en dan ook met veilingen mee. Zo heb ik de Cheese-versies voor 0,59 cent gewonnen bijvoorbeeld. Om te proberen een erg leuke prijs, vond ik zelf!
Oryani schreef:Shenavallie schreef:@ Tango1979: Leuk!!!!
@ justdiesel: De prijzen verschillen, maar voor een gemiddelde prijs van zo'n 2 euro heb je hele mooi BP-kleuren. Met nadruk op gemiddeld, want als je niet goed zoekt dan betaal je ook zo een tientje voor een flesje. Zelf doe ik zo nu en dan ook met veilingen mee. Zo heb ik de Cheese-versies voor 0,59 cent gewonnen bijvoorbeeld. Om te proberen een erg leuke prijs, vond ik zelf!
Is het merk van de lak sterk bepalend, of zit de kwaliteit meer in de base en topcoat?