Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
onpaard schreef:Vanmogen op de weegschaal gestaan en +0,5 kg, valt best mee.
Wat ik het lastigste vind is dat als ik een prettig eetpatroon heb gevonden ik dit tijdens de menustruatie niet volhoud. Dan moet ik mijzelf weer herpakken en dat lukt niet altijd. Iemand nog tips hoe je de menustruatie door komt zonder vreetbuien?
Nynkster schreef:Ik heb vandaag boodschappen gedaan en alle ongezonde dingen laten staan
Ik vind het soms makkelijker om een koekje te pakken in plaats van een mandarijn te schillen.
Het is deels gemakzucht maar ook echt als ik gefrustreerd ben, dan gaat het mis
smurffie schreef:Wat ik lastig vind zijn de eetbuien zo nu en dan dan heb ik trek in snoep en eet ik zonder moeite een hele zak leeg. Daarna baal ik dan ontzettend van mezelf, maar die buien onderdrukken lukt me niet meer . Wat ik wel deed was bijvoorbeeld 1 zak chips over de week verdelen en gewoon inpassen in mijn kcal van de dag. Dan werd de craving niet zo groot dat ik de zak in 1 keer leeg at maar bleef ik wel netjes binnen de kaders. Daar je het eigenlijk per week zou moeten trekken en per dag het minder uitmaakt.