Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Toch interessant topic om te lezen. Ik reis nogal eens en buiten de eerste wereld worden de ‘westerlingen’ maar raar en enorm obsessief schoon gevonden (terwijl ik daar weinig stankjes ruik eigenlijk bij de locals, al is de geur wel anders vaak). Het lijkt ook wel alsof we hier massaal alles dat naar mens ruikt vies vinden, alles dient naar douchegel, parfum en deo te ruiken. Oh wee als we een natuurlijke menselijke geur ontdekken!
Sheran schreef:Ik denk dat we inderdaad Goof met ons allen luid schreeuwend uit de douche wilden trekken, met bivakmutsen. Jij mág niet douchen Goof! Nee we laten je niet!!!
Het is toch meestal zo dat je het niet kunt zien in termen van 'besparen', maar in termen van 'minder verspillen'. Ik ben vegetariër én heb geen kinderen, maar verspil nog steeds water met douchen. Ik laat het er niet om hoor, maar ben me er toch wel van bewust.
Qimm schreef:Aan haar wassen ben ik al gauw 5 minuten kwijt. Beetje scrubben, her en der even met scheermesje langs. Gezicht reinigen. Ik poets ook vaak mijn tanden onder de douche zodat mijn conditioner in kan werken. Hoe douchen mensen in 5 minuten zodat je ook echt schoon wordt?
Goof schreef:Blue_Eyes schreef:Buiten dat: wát een energie- en waterverspilling!
Ach weet je, ik heb de keuze gemaakt me niet voort te planten dus ik bespaar de wereld gruwelijk veel energie- en waterverspilling. Laat mij lekker douchen, ik bespaar meer dan ik verspil