Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
,
daar had ik me vorig jaar een beetje op verkeken. Maar ik denk als je het wandelen bijhoud en zo nu en dan een langere tocht maakt dat je een basis hebt waardoor je misschien met iets minder trainingsuren toch de 4 daagse jan uitlopen. Maar ik heb hetzelf nog niet uitgeprobeerd
dat maakt de vierdaagse nog echter want een beetje lijden hoort erbij
kwam vorig jaar een meisje tegen die voor de 5e keer meeliep maar dat jaar niet of nauwelijks getraind had, liep na dag 1 al helemaal kreupel en op de dag 4 kwam ik haar weer tegen heb haar toen 1.5uur op sleeptouw genomen maar ik weet uiteindelijk niet of ze het gered heeft om te finishen want toen kwam ze echt bijna niet meer vooruit van de blaren op haar voeten en dat was net na de start. Daar pas ik toch voor
. Ik weet van horen zeggen dat er inderdaad mensen zijn die em fluitend uitlopen zonder vorm van training maar ik ben ze (nog)niet tegen gekomen
van de pijn in mijn voeten , laat staan als ik toen 40km had gelopen
dan had ik daar wel een dag in de auto moeten bivakkeren, dat was voor mij toch wel een teken dat ik toch wel moest trainen. Maar ik geloof ook dat als je regelmatig loopt, en dan een paar keer een paar dagen achter elkaar wat langere wandelingen maakt dat je uiteindelijk met minder trainingsarbeid toe kan.
, de 1 kan bijna zonder training en de ander moet juist km maken. x_Jeanine_x schreef:Sorry dat ik zo kom binnen vallen.
maar op wat voor schoenen en sokken lopen jullie?
Ik werk zelf in een anwb winkel en heb dus wel verstand van schoenen en sokken die wij verkopen. Maar wat loopt nu lekkerder?
Wil straks zelf de airborne 25km lopen en ooit nog een keer de vierdaagse..... dus wie weet.
dit jaar op de dag van elst gekeken bij mn ouders in elst.
! Ik vond het erg zwaar, vooral de 2e dag! De 3e dag vond ik het leukste.. Vrijdag wilde ik eigenlijk alleen maar naar de finish, vond de Via Gladiola nog heeel lang
ook iedereen die was gekomen stond daar op verschillende plekken dus moest die links en rechts ook nog overal zoeken, wel fijn de aanmoediging voor de laatste meters! En natuurlijk een kilo gladiolen om mee te nemen. Ik voel me nu pas weer wat beter en kan nu pas van afgelopen week genieten, blij dat ik het heb gehaald! AfricanLady schreef:capopjekop schreef:Het kan ook zonder trainen hoordat maakt de vierdaagse nog echter want een beetje lijden hoort erbij
Ja want je lijd noet als je wel traint xD