Ik hoop dat het bij mij ook snel op een fatsoenlijke lengte komt.. Moet me wel heel erg inhouden om het niet meer te verven en niet elke dag te wassen. (al ontkom ik soms niet aan dat laatste helaas).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Prachtig Eline! Heb je ook foto's van je uitgroei fase? Daar ben ik het meest benieuwd naar.
Trui schreef:De voorste plukken zijn nog erg groenig en Derest is wat vager grijzer blond
Frummels schreef:Wauw dat is nog best snel gegaan Eline!Wat heb jij mooi haar zeg.
Ik hoop dat het bij mij ook snel op een fatsoenlijke lengte komt.. Moet me wel heel erg inhouden om het niet meer te verven en niet elke dag te wassen. (al ontkom ik soms niet aan dat laatste helaas).
Cinnepin schreef:Mooi haar eline, dat zeker, maar het korte vond ik je mooier staan..
Giolli schreef:Ik vind vlechten ook fantastisch! Die dubbele vlecht staat je super. Zie daar tegenwoordig heel veel meiden mee, is weer helemaal in. Nu heb ik het nog te kort, maar zodra alles weer 1 lengte is en iets langer, weet ik zeker dat ik dagelijks aan het prutsen en vlechten ga.
Giolli schreef:Iemand hier ervaring met extensions? Welke zijn goed, welke niet, prijs....
Giolli schreef:Lady Madonna: Ik denk dat het erg leuk zou staan als je wat (een hoop) blonde plukjes er door heen laat zetten. Heb je wel eens over een bob nagedacht? Of wil je het laten groeien?
Dit is mijn kapsel nu, ik ga woensdag naar de kapper om het in mijn eigen kleur te verven. (Donker blond)
[ [url=m/WY4Dng.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F5ArFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3bwww3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aQOyfi.jpg]Afbeelding[/url] ]
AFSCHUWELIJK.