Wat heb jij mooi haar zeg.Ik hoop dat het bij mij ook snel op een fatsoenlijke lengte komt.. Moet me wel heel erg inhouden om het niet meer te verven en niet elke dag te wassen. (al ontkom ik soms niet aan dat laatste helaas).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat heb jij mooi haar zeg.
Haha. Maar op die foto was het ook echt in model gefohnd, gestijld en daarna grove krul er in. Het is normaal een stuk pluiziger en heb ook wel bad hair days. Giolli schreef:Prachtig Eline! Heb je ook foto's van je uitgroei fase? Daar ben ik het meest benieuwd naar.
Trui schreef:De voorste plukken zijn nog erg groenig en Derest is wat vager grijzer blond
Frummels schreef:Wauw dat is nog best snel gegaan Eline!Wat heb jij mooi haar zeg.
Ik hoop dat het bij mij ook snel op een fatsoenlijke lengte komt.. Moet me wel heel erg inhouden om het niet meer te verven en niet elke dag te wassen. (al ontkom ik soms niet aan dat laatste helaas).
Cinnepin schreef:Mooi haar eline, dat zeker, maar het korte vond ik je mooier staan..
Giolli schreef:Ik vind vlechten ook fantastisch! Die dubbele vlecht staat je super. Zie daar tegenwoordig heel veel meiden mee, is weer helemaal in. Nu heb ik het nog te kort, maar zodra alles weer 1 lengte is en iets langer, weet ik zeker dat ik dagelijks aan het prutsen en vlechten ga.
.

Maar goed, zo had ik mijn haar heel veel toen ik het uit liet groeien. Iets anders stond gewoon niet mooi. 

Die voor mijn gevoel het langste duurde.

vreselijk!! Ik kan het wel al vast dragen gelukkig, dus heb het eigenlijk bijna altijd in een staartje of knotje, dan valt dat ongemakkelijke kapsel niet zo op.. haha
Alleen 1 invlecht (heet dat zo?) vind ik nog wel leuk
dus ja dan maar twee invlechten
Frummels, ziet er naar uit dat wij nog een lange weg moeten...
Het is bij mij vooral lastig omdat ik dus van een "hanenkam" af kom en de zijkanten 1 mm waren, de bovenkant is dus erg lang en de zijkanten te kort om echt in te vlechten... Zucht! ik moet nog zo lang...
Misschien maar extensions?

een hanenkam en ander bijzondere dingen gaan me waarschijnlijk niet lukken, ik heb weinig producten en weinig verstand van haar doen.

Giolli schreef:Iemand hier ervaring met extensions? Welke zijn goed, welke niet, prijs....
Ik wil liefst altijd micro ringen en geen wax, want anders hou ik geen haar meer over. Indian Gold vind ik erg fijn en wat ik echt kan afraden is So Cap. Dat wordt stro na verloop van tijd..

Giolli schreef:Lady Madonna: Ik denk dat het erg leuk zou staan als je wat (een hoop) blonde plukjes er door heen laat zetten. Heb je wel eens over een bob nagedacht? Of wil je het laten groeien?
Dit is mijn kapsel nu, ik ga woensdag naar de kapper om het in mijn eigen kleur te verven. (Donker blond)
[ [url=m/WY4Dng.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F5ArFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3bwww3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aQOyfi.jpg]Afbeelding[/url] ]
AFSCHUWELIJK.