[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 18:20

Met wit gaat dat sowieso niet lukken, dat ziet er heel anders uit dan je huidskleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 18:33

Dit soort foutjes zijn het moeilijkst te herstellen, en met een beetje pech gaat het zwarte nog in elkaar overlopen. Heel misschien kan een tatoeerder nog een zwart lijntje zetten om het overlopen te voorkomen, maar ik weet niet of dat gaat werken.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:17

Supervixen schreef:
Met wit gaat dat sowieso niet lukken, dat ziet er heel anders uit dan je huidskleur.

Is het niet zo dat wit uiteindelijk zowat onzichtbaar wordt, dus de kleur van je huid?

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:18

Joolien schreef:
Dit soort foutjes zijn het moeilijkst te herstellen, en met een beetje pech gaat het zwarte nog in elkaar overlopen. Heel misschien kan een tatoeerder nog een zwart lijntje zetten om het overlopen te voorkomen, maar ik weet niet of dat gaat werken.

Dikke. Vette. oliebol. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik kan momenteel alleen maar huilen Haar werk zag er echt zo goed uit en dan krijg ik dit echt wtf is mijn enige gedachte.

Iemand ervaring met laseren? Ik kan eventueel de onderste weg laten laseren. Kan je dan een tattoo er weer boven op zetten of gaat dat niet?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:22

Ja hoor, als je het weg laat laseren kan je er gewoon weer overheen tatoeëren. Ligt er wel een beetje aan hoe veel sessies je laat doen en wat je er dan overheen wilt. Maar goed, als het helemaal weggelaserd is kan alles eroverheen natuurlijk.

En wit over zwarte inkt heen gaat natuurlijk niet lukken. Geen enkele kleur :n

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:28

Afbeelding
Hier toch echt kleur over zwart...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:34

Heb je ook een foto na verloop van tijd? Ik zie het er nu al doorheen schijnen namelijk, en op den duur wordt dat vaak alleen nog maar erger. Je kan er heus wel overheen, maar het is nooit puur de kleur die eroverheen gaat.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 24-07-17 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:37

IrisW schreef:
Supervixen schreef:

Is het niet zo dat wit uiteindelijk zowat onzichtbaar wordt, dus de kleur van je huid?

Nee bij mij niet. Ik heb wit in mijn tattoo en die is een jaar of vijf geleden gezet en is nog steeds zichtbaar als wit. Misschien dat anderen andere ervaringen hebben.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:46

Stille meelezer. Nee grapje niet zo stil meer. Ik ben 14 en wil er stiekem ook wel een. Ik wil er alleen geen een die voor altijd blijft zitten en daar vind ik mezelf ook wel te jong voor. Dussss heb ik een super briljant idee, ik ga een henna tattoo doen! Ik ga zelf de henna bestellen en dan vraag ik mn papa om hem te zetten aangezien hij mooi kan tekenen en er zelf ook een paar heeft. Ik weet nog niet wat maar als ik hem heb show ik hem natuurlijk!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 20:12

Prima idee om mee te beginnen!

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 20:36

Hey asm_kayleigh ik ben 13, en ik vind tattoo's ook wel cool, maar mijn moeder heeft er een en heeft er heel veel spijt van, dus ik zou nooit een tattoo willen laten zetten := , maar ik vind het wel heel leuk om te zien wat voor kunstwerken jullie hebben laten zetten +:)+ _/-\o_
Ik heb ook een keer een henna tattoo zelf gezet, ook zelf gemaakt, was wel even uittesten en een knoeboel (en het bakje waar ik het in heb gedaan zal ook nooit meer schoon worden :') ) maar het was wel heel leuk om een keer te doen! Dit is hem, ik vind het zo niet zo mooi in het oranje, maar ja na een aantal dagen ging hij er toch weer af :P (en zoals ik al zei het was een echte knoeiboel, dus ik vind hem niet zo mooi :') ):
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sophie_Wind op 24-07-17 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 20:43

Joliieeenn schreef:
Ik kom ook even binnenvallen.

Mijn zus heeft een tattoo (die ik helaas niet online ga gooien, want dan vermoord ze me :+) met de 3 kusjes van haar kindjes en een veer bij.

Nu heb ik laatst laten vallen dat ik ook zoiets wilde, maar dan anders. De kinderen hebben dit gehoord en tante lien moest die tattoo laten zetten haha!

Maaar nu, de 3 kusjes worden opnieuw op papier gezet door de kindjes dus die zullen sowieso anders zijn dan die van mijn zus. Maar wat ga ik erbij zetten...? Veren, pijlen en dingen die iedereen heeft wil ik dus net niet :+

Iemand een ideetje hier??

Ik vind het teken van bretagne mooi, wat ik in mijn henna tattoo heb verwerkt :o
maar het ligt er ook een beetje aan wat voor jou een mooie betekenis heeft, want misschien hou jij hier wel helemaal niet van :)
ik hou heel veel van indianen tekens en zo, en als ik daar op zoek, dan zie ik heel veel mooie tekens :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 20:44

IrisW schreef:
Joolien schreef:

Dikke. Vette. oliebol. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik kan momenteel alleen maar huilen Haar werk zag er echt zo goed uit en dan krijg ik dit echt wtf is mijn enige gedachte.

Iemand ervaring met laseren? Ik kan eventueel de onderste weg laten laseren. Kan je dan een tattoo er weer boven op zetten of gaat dat niet?

Over het algemeen met zwart een paar sessies laseren dan kan je er inderdaad gewoon wat over heen laten zetten. Meestal 3 a 4 sessies volgens mij dan.. zelf geen ervaring met laseren maar heb wel gehoord dat het ong. net zo pijnlijk is als tattoo zetten zelf. Wel naar geinformeerd zelf en ja het is wel duur, je kan ong. per sessie wel rekening houden met het dubbele wat je tattoo heeft gekost, in mijn geval wel iig :')

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:01

Sophie_Wind schreef:
Joliieeenn schreef:
Ik kom ook even binnenvallen.

Mijn zus heeft een tattoo (die ik helaas niet online ga gooien, want dan vermoord ze me :+) met de 3 kusjes van haar kindjes en een veer bij.

Nu heb ik laatst laten vallen dat ik ook zoiets wilde, maar dan anders. De kinderen hebben dit gehoord en tante lien moest die tattoo laten zetten haha!

Maaar nu, de 3 kusjes worden opnieuw op papier gezet door de kindjes dus die zullen sowieso anders zijn dan die van mijn zus. Maar wat ga ik erbij zetten...? Veren, pijlen en dingen die iedereen heeft wil ik dus net niet :+

Iemand een ideetje hier??

Ik vind het teken van bretagne mooi, wat ik in mijn henna tattoo heb verwerkt :o
maar het ligt er ook een beetje aan wat voor jou een mooie betekenis heeft, want misschien hou jij hier wel helemaal niet van :)
ik hou heel veel van indianen tekens en zo, en als ik daar op zoek, dan zie ik heel veel mooie tekens :D

Oeh ja, eens even zoeken! Ik ben iemand die heel erg van betekenissen is. En vind indianen tekens, dromenvangers enz heel mooi! Maar dromenvangers, dat is ook zoiets dat iedereen heeft dus wil ik niet :+

Bedankt!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:14

suus_toes schreef:
Nog altijd zo blij met mijn nieuwste tattoo!
En alweer een mooi tijdje 100% genezen.. zo is die geworden <3 :
[ Afbeelding ]

Prachtig!

Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:43

Ah ik ben zo blij met mijn tattoo <3 vandaag gezet, foto is door de artiest genomen. Man wat een hel was het inkleuren :') maar volledig zoals ik het wilde!
Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:47

Echt heel mooi! :+:

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:48

Pessoa schreef:
Ah ik ben zo blij met mijn tattoo <3 vandaag gezet, foto is door de artiest genomen. Man wat een hel was het inkleuren :') maar volledig zoals ik het wilde!
[ [url=m/lbJXRN.jpg]Afbeelding[/url] ]

wat mooi :oo :oo :oo

mijn pa en ik zatten midden in een gesprek toen ik dit topic aanklikte en jouw tattoo zag en het ging de zin ging echt zo : trek je van mij niet oooooooooooooohhhh. zegt wel genoeg denk ik _O-

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:54

Pessoa schreef:

wat gaaafff!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:09

Oh Pessoa wat is die moooi! :oo Echt ontzettend gaaf!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:55

Pessoa schreef:

Ik zag hem al op Fb, ik vind hem echt prachtig!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:58

Zoo! 17 pagina's in het nieuwe topic alweer, heb een beetje onder een steen gelegen geloof ik :'). Ben weer benieuwd naar de creaties, wie weet zelfs naar inspiratie voor een nieuwe :):)

@pessoa, woooooww die is echt vet! Ik hoop dat ie zo mooi blijft!
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 25-07-17 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 00:05

Ooooh prachtig <3 Heb zelf My Precious Ink ook hoog op mijn lijstje staan voor als ik watercolor wil. Twijfel daar alleen nog een beetje over omdat het toch wel snel schijnt te vervagen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 00:10

Prachtig!! <3

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 00:14

Dat paard!!! <3 <3 <3 <3
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_