Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Dit soort foutjes zijn het moeilijkst te herstellen, en met een beetje pech gaat het zwarte nog in elkaar overlopen. Heel misschien kan een tatoeerder nog een zwart lijntje zetten om het overlopen te voorkomen, maar ik weet niet of dat gaat werken.
IrisW schreef:Supervixen schreef:Met wit gaat dat sowieso niet lukken, dat ziet er heel anders uit dan je huidskleur.
Is het niet zo dat wit uiteindelijk zowat onzichtbaar wordt, dus de kleur van je huid?
Joliieeenn schreef:Ik kom ook even binnenvallen.
Mijn zus heeft een tattoo (die ik helaas niet online ga gooien, want dan vermoord ze me) met de 3 kusjes van haar kindjes en een veer bij.
Nu heb ik laatst laten vallen dat ik ook zoiets wilde, maar dan anders. De kinderen hebben dit gehoord en tante lien moest die tattoo laten zetten haha!
Maaar nu, de 3 kusjes worden opnieuw op papier gezet door de kindjes dus die zullen sowieso anders zijn dan die van mijn zus. Maar wat ga ik erbij zetten...? Veren, pijlen en dingen die iedereen heeft wil ik dus net niet
Iemand een ideetje hier??
IrisW schreef:Joolien schreef:Dit soort foutjes zijn het moeilijkst te herstellen, en met een beetje pech gaat het zwarte nog in elkaar overlopen. Heel misschien kan een tatoeerder nog een zwart lijntje zetten om het overlopen te voorkomen, maar ik weet niet of dat gaat werken.
Dikke. Vette. oliebol. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik kan momenteel alleen maar huilen Haar werk zag er echt zo goed uit en dan krijg ik dit echt wtf is mijn enige gedachte.
Iemand ervaring met laseren? Ik kan eventueel de onderste weg laten laseren. Kan je dan een tattoo er weer boven op zetten of gaat dat niet?
Sophie_Wind schreef:Joliieeenn schreef:Ik kom ook even binnenvallen.
Mijn zus heeft een tattoo (die ik helaas niet online ga gooien, want dan vermoord ze me) met de 3 kusjes van haar kindjes en een veer bij.
Nu heb ik laatst laten vallen dat ik ook zoiets wilde, maar dan anders. De kinderen hebben dit gehoord en tante lien moest die tattoo laten zetten haha!
Maaar nu, de 3 kusjes worden opnieuw op papier gezet door de kindjes dus die zullen sowieso anders zijn dan die van mijn zus. Maar wat ga ik erbij zetten...? Veren, pijlen en dingen die iedereen heeft wil ik dus net niet
Iemand een ideetje hier??
Ik vind het teken van bretagne mooi, wat ik in mijn henna tattoo heb verwerkt![]()
maar het ligt er ook een beetje aan wat voor jou een mooie betekenis heeft, want misschien hou jij hier wel helemaal niet van![]()
ik hou heel veel van indianen tekens en zo, en als ik daar op zoek, dan zie ik heel veel mooie tekens
suus_toes schreef:Nog altijd zo blij met mijn nieuwste tattoo!
En alweer een mooi tijdje 100% genezen.. zo is die geworden:
[ Afbeelding ]
Pessoa schreef:Ah ik ben zo blij met mijn tattoovandaag gezet, foto is door de artiest genomen. Man wat een hel was het inkleuren
maar volledig zoals ik het wilde!
[ [url=m/lbJXRN.jpg]Afbeelding[/url] ]