Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmoorM schreef:Snel een vraagje tussen door. Mijn hardloop schoenen zijn redelijk kapot. Dus nu wil ik nieuwe schoenen kopen, maar kreeg het advies omdat nooit voor een wedstrijd te doen. Maar anders moer ik met kapotte schoenen lopen.. Is het echt zo dat je nooit schoenen voor een wedstrijd moeten kopen?
hwn schreef:Wij hebben dinsdag voor het promofilmpje met meer dan 40 man de hitte getrotseerd. Wel hoge opkomst, als je bedenkt dat we met 62 leden zijn. Onze "bierloop" is wel behoorlijk origineel: we lopen zelfs door het café: de achterdeur binnen, en de voordeur weer buiten. Ook dinsdag hebben we dit gedaan. Denk dat de stamgasten zullen gezegd hebben: "Oei, we moeten wat minder drinken, want er lopen hier voortdurend smurfen in en uit" (ons clubshirt is blauw).
Nadat we onze gewone route afgewerkt hadden (na de promo rondjes), waren enkele hardloopsters "vermist". Plots kwamen ze weer opduiken: ze waren het café binnengelopen, maar hadden er nog ééntje gedronken. Een bierclub met een hardloopprobleem, zo noemt één van de bestuursleden het soms smalend.
hwn schreef:Wij hebben dinsdag voor het promofilmpje met meer dan 40 man de hitte getrotseerd. Wel hoge opkomst, als je bedenkt dat we met 62 leden zijn. Onze "bierloop" is wel behoorlijk origineel: we lopen zelfs door het café: de achterdeur binnen, en de voordeur weer buiten. Ook dinsdag hebben we dit gedaan. Denk dat de stamgasten zullen gezegd hebben: "Oei, we moeten wat minder drinken, want er lopen hier voortdurend smurfen in en uit" (ons clubshirt is blauw).
Nadat we onze gewone route afgewerkt hadden (na de promo rondjes), waren enkele hardloopsters "vermist". Plots kwamen ze weer opduiken: ze waren het café binnengelopen, maar hadden er nog ééntje gedronken. Een bierclub met een hardloopprobleem, zo noemt één van de bestuursleden het soms smalend.
Onali schreef:AmoorM schreef:Snel een vraagje tussen door. Mijn hardloop schoenen zijn redelijk kapot. Dus nu wil ik nieuwe schoenen kopen, maar kreeg het advies omdat nooit voor een wedstrijd te doen. Maar anders moer ik met kapotte schoenen lopen.. Is het echt zo dat je nooit schoenen voor een wedstrijd moeten kopen?
Altijd een reservepaar hebben waar je ook op kan lopen. Maar daar heb je nu niks meer aan.
Tja het zijn jouw voeten, hoe erg is versleten?
Kan je er nog 1 keer mee lopen en dan wegdoen of niet.
Thanks Susanne
TrIjNiE__ schreef:Pfoe lopen in de warmte is echt niks voor mij, knap dat sommigen wel gewoon gaan!![]()
Ik heb net 3,6 km gelopen, kreeg zo'n gigantische steek in mijn zij en voelde me misselijk dus gestopt. Wel nog 40 minuten gewandeld naar huis want zat net aan de andere kant van het bos
Greetje63 schreef:Ik heb dinsdag en woensdag wel gewoon getraind. En nog wel op het heetste van de dag. Dinsdag was ik niet vooruit te branden. Toen ben ik om 4 uur gelijk uit het werk gaan lopen. Steeds 7 min rustig en dan 3 minuten versnellen. Maar ik heb toen de training wel ingekort na een 15,5km. Had eigenlijk het plan nog een paar blokjes meer te doen.
Woensdag hoefde ik maar een halve dag te werken dus kon rond een uur of twee al gaan lopen. maar toen een rustige duurloop gepland en in het bos gelopen. Ook toen een ruime 15km en inderdaad een stuk rustiger dan de dag ervoor. Maar na afloop liep het zweet echt in straaltjes van lijf.
Vanavond interval training op de baan.