Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tytonidae schreef:Dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Ik ben zelf ook echt heel blij met wat het voor mijn gezicht doet; precies het effect wat ik wilde; een wat zachtere uitstraling.
Nog even een kleine update:
Gisteren na de behandeling begon met name mijn bovenlip lichtjes op te zwellen en kreeg ik wel echt even die duckface. Heb voorzichtig gedaan met eten en drinken en Bepanthen gesmeerd. Ook werden ze wat pijnlijker; het beurse gevoel van de behandeling werd echt voelbaar. Maar verre van ondraaglijk hoor.Gewoon een beetje dat gekneusde gevoel. Ik had verwacht deze ochtend wakker te worden met nog meer zwelling(aangezien ik heb gelezen dat dat vaak gebeurt) maar bij mij is de zwelling lichtjes afgenomen en voelt het allemaal wat minder beurs. Ik kan wat beter praten, eten en drinken. Het voelt nog steeds wel strak aan maar een stuk minder dan gisterenavond.
rapido schreef:Tytonidae schreef:Dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Ik ben zelf ook echt heel blij met wat het voor mijn gezicht doet; precies het effect wat ik wilde; een wat zachtere uitstraling.
Nog even een kleine update:
Gisteren na de behandeling begon met name mijn bovenlip lichtjes op te zwellen en kreeg ik wel echt even die duckface. Heb voorzichtig gedaan met eten en drinken en Bepanthen gesmeerd. Ook werden ze wat pijnlijker; het beurse gevoel van de behandeling werd echt voelbaar. Maar verre van ondraaglijk hoor.Gewoon een beetje dat gekneusde gevoel. Ik had verwacht deze ochtend wakker te worden met nog meer zwelling(aangezien ik heb gelezen dat dat vaak gebeurt) maar bij mij is de zwelling lichtjes afgenomen en voelt het allemaal wat minder beurs. Ik kan wat beter praten, eten en drinken. Het voelt nog steeds wel strak aan maar een stuk minder dan gisterenavond.
Je moet eens in dat V vormpje van je bovenlip, Cupido boogje heet dat dacht ik?? Een beetje lichte high lighter op doen op de huid. Dat geeft een leuk effect