Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
merel_gomez schreef:Hier ook weer aan het puzzelen in de wereld van de zorgverzekeringen![]()
Dit jaar bij Menzis en nu komt Ander zorg voor mij als beste uit de bus.. zijn er mensen met negatieve ervaringen met ander zorg?
loulou schreef:merel_gomez schreef:Hier ook weer aan het puzzelen in de wereld van de zorgverzekeringen![]()
Dit jaar bij Menzis en nu komt Ander zorg voor mij als beste uit de bus.. zijn er mensen met negatieve ervaringen met ander zorg?
Anderzorg heeft ook geen volledig vrije zorgkeuze, maar ruime zorgkeuze. Verder waarschijnlijk verwacht ik dat Anderzorg prima is.
Marjolein29 schreef:Ik ben aan het kijken naar Ditzo deze heeft alleen een restitutiepolis, opzich prima maar heeft iemand ervaring met Ditzo en moet je de kosten zelf voorschieten?
liss schreef:Marjolein29 schreef:Ik ben aan het kijken naar Ditzo deze heeft alleen een restitutiepolis, opzich prima maar heeft iemand ervaring met Ditzo en moet je de kosten zelf voorschieten?
Antwoord op je laatste vraag : nee, als ik bij de tandarts kom krijg ik later een rekening wat ik nog wel moet betalen, je hoeft dus niet de rekening betalen en later declareren
Lalidan schreef:Kijk eens bij DSW Jans. Dan zit je op 140, volledig fysio en volgens mij een ruime tandvergoeding. En geen medische keuring bij mijn weten.
moyra schreef:Lalidan schreef:Kijk eens bij DSW Jans. Dan zit je op 140, volledig fysio en volgens mij een ruime tandvergoeding. En geen medische keuring bij mijn weten.
Voor de tandarts word door dsw wel een keuring gevraagd boven de €1000.
Dit staat verweg in dr kleine lettertjes en ze stellen wortelkanaalbehandelingen te vergoeden maar wanneer je de kleine lettertjes leest blijken ze idd dr kanaal behandeling te vergoeden (ala 95 euro bij 1 kanaal) maar de rest er omheen niet (wat bij wkb al snel oploopt tot 200+).
X10 (kleine röntgenfoto) vergoeden ze er max 2 (die je bij 1 wkb al verbruikt).
En zo zijn er nog tal van kleine lettertjes
Hoe dit bij hun met fysiotherapie geregeld is weet ik niet.
Hiervan heb ik de kleine lettertjes niet uitgeplozen.
Lalidan schreef:Kijk eens bij DSW [***]. Dan zit je op 140, volledig fysio en volgens mij een ruime tandvergoeding. En geen medische keuring bij mijn weten. Ook ik ben wel een beetje jaloers op die lage bedragen, het is bij mij echt de fysio die mij nekt. Maar goed, als ik kijk wat fysio mij zou kosten als ik het niet aanvullend ruim zou mee verzekeren, ben ik er toch maar weer blij mee....