Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

https://www.hochschule-rhein-waal.de/de/user/7432
 https://www.hochschule-rhein-waal.de/de/user/7432

maar denk wel dat het goed voor me is om het eens te proberen, al is het maar een klein rondje. Krijg als ik niet 100% warm ben nog steeds snel een trekkerig gevoel in de schenen
 maar denk wel dat het goed voor me is om het eens te proberen, al is het maar een klein rondje. Krijg als ik niet 100% warm ben nog steeds snel een trekkerig gevoel in de schenen 

Iemand enig idee waar ik die dingen voor een redelijke prijs kan vinden?
 Iemand enig idee waar ik die dingen voor een redelijke prijs kan vinden?                                                         

Heb ook weer een pony mee terug gekregen om zadelmak te maken, wordt weer lekker druk de komende periode, werk, studie, diverse trainingen en alle overige activiteiten. Ach ik hou er wel van.
 Heb ook weer een pony mee terug gekregen om zadelmak te maken, wordt weer lekker druk de komende periode, werk, studie, diverse trainingen en alle overige activiteiten. Ach ik hou er wel van. 
 Ik ga vanavond weer een rondje als afsluiting van de krachttraining.
 Ik ga vanavond weer een rondje als afsluiting van de krachttraining. 

Time2Tri schreef:@Magrathea : Ik heb ze nog niet voor veel minder gezien ..
Of je hebt echt een mini rol die veel te klein is .
De investering loont zich iig , zou hem dan ook nooit te klein of te
zacht nemen .

Een rib uit je lijf , ik herken het.
  Een rib uit je lijf , ik herken het. 

Ik ben daar al helemaal geen held mee, heb ook nog al m'n verstandskiezen omdat ik ze echt niet laat trekken. (Heb er ook geen last van verder gelukkig
  Ik ben daar al helemaal geen held mee, heb ook nog al m'n verstandskiezen omdat ik ze echt niet laat trekken. (Heb er ook geen last van verder gelukkig  )
 )                                                         

..merk dat ik snel
 ..merk dat ik snel 
 Als ik zo terug kijk op de foto's zit ik ook niet heel extreem laag op dat test apparaat, misschien dat dat nog anders wordt op mijn eigen fiets maar dat zien we komend weekend wel als ik de fiets weer kan ophalen.
 Als ik zo terug kijk op de foto's zit ik ook niet heel extreem laag op dat test apparaat, misschien dat dat nog anders wordt op mijn eigen fiets maar dat zien we komend weekend wel als ik de fiets weer kan ophalen. 

MarloesV89 schreef:Had het er ook over met de bike fitter, spinning zoals op de sportschool heeft in feite niks met fietstraining te maken. Pas als je echt zoals jij het doet gaat trainen op hartslag en dergelijke kan je het een fietstraining noemen.

; sweatjas , tri-suit , bikini, thermo fiets shirt , zwembril , simpel zwart shirt ..( omdat ik 50 word dit jaar krijg ik een aparte tekst erop
  ; sweatjas , tri-suit , bikini, thermo fiets shirt , zwembril , simpel zwart shirt ..( omdat ik 50 word dit jaar krijg ik een aparte tekst erop   )
 )

Krijg altijd het idee dat Duitsland het walhalla van de goedkope zooi is
 Krijg altijd het idee dat Duitsland het walhalla van de goedkope zooi is                                                         

.En dat was natuurlijk ook de bedoeling .
 .En dat was natuurlijk ook de bedoeling .