Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:48

knetterhard schreef:
Kamy schreef:
WELKE bij effecten en veroorzaakt door WAT???
Dit is gewoon een vraag uit interesse. WAT doet ontstoren nu precies?

:') ik snap niet waarom je zo heftig reageert!
Zonder al die caps in je bericht word er vast ook wel normaal op je bericht gereageerd hoor :(:)

Deze vraag is al door meerdere gesteld en nauwelijks tot niet beantwoord. Ik wil graag weten waar het over gaat!

Magrathea

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:50

Maar als je jaren verder bent, wat kan ontstoren dan in vredesnaam nog voor effect hebben :=

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:50

Nikass schreef:
Ok voorbeeldje, als mijn paard een influenza inenting krijgt kan ze na korte tijd niet meer lopen. Ze ziet eruit of ze spierbevangen is. Daarbij kan ze hoge (tot levensgevaarlijk hoge) koorts krijgen van deze "onschuldige" en "noodzakelijke" inenting.
Mijn da probeert dit nadelige effect van de vaccinatie tegen te gaan door haar twee dagen van te voren en nog twee dagen erna iets te geven, waardoor ze minder heftig reageert en sneller herstelt. Wat hij precies geeft kan ik je zo niet uit het hoofd zeggen want dat maakt hij per keer, afgesteld op het paard (en ik heb mijn paard inmiddels al jaren niet meer tegen influenza geënt) Het heeft meestal te maken met het versterken van het immuun systeem en het verwerken van de afvalstoffen van de vaccinatie.

Ik bepaal dus zelf of ik het risico van de megahoge koorts en de spierverkrampingen wil lopen ten behoeve van een inenting die mogelijk de griepverschijnselen- terwijl ze misschien niet eens giep krijgt- vermindert.
Ik kies ervoor, voor haar gezondheid, om haar dit niet aan te doen.
Als ik wel zou willen enten maar niet zou ontstoren zou dit elke keer een risico zijn voor mijn paard (met ontstoren ook nog, maar minder).

Dit komt me helaas bekend voor. Maar dat was omdat het paard niet helemaal fit was tijdens enting. Maar je kan dit ook voorkomen door een ander merk te vragen. Ene merk is het andere niet.

Kan iemand dan ook uitleggen hoe deze bij effecten ontstoord worden? Wat doet het dan precies? .

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:51

Magrathea schreef:
Maar als je jaren verder bent, wat kan ontstoren dan in vredesnaam nog voor effect hebben :=

Dit heb ik ook al een paar x gevraagd... maar ik ben blijkbaar te ongeduldig ;-)
Ik vroeg me af tot hoe lang na een enting je nog "iets" kan ontstoren.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:54

Je paard twee keer per jaar een detox kuurtje geven imo ook een vorm van ontstoren alleen doe je dat dan in het algemeen tegen bijvoorbeeld schadelijke effecten van vervuiling. Het klinkt wel leuk dat we allemaal een lever en nieren hebben die dat zelf kunnen, ja dat is op zich waar, maar soms is de belasting te hoog (bijvoorbeeld als je op stal Wennekers staat, in de kerosinedampen van Schiphol). Je kunt dan proberen het lichaam een handje te helpen. Dit is de manier waarop de holistische geneeskunde probeert te werken: het lichaam sterker maken/beter in balans brengen zodat het zichzelf (weer) kan genezen.

Maaya dat is echt geen geheim hoor, ook op homeopathische medicijnen of phytotherapie staat gewoon wat er in zit (en het zijn lang niet altijd korreltjes).
In het geval van holistische geneeskunde hoef je er alleen maar voor open te staan dat er meer is dan het lichaam alleen, nl dat ieder wezen ook een energetische en spirituele "laag" heeft en dat alles met elkaar samenhangt.
Simpel gezegd, een depressief persoon kan door zijn mentale onwel bevinden allerlei lichamelijke klachten krijgen. Dan kun jij die fysieke symptomen gaan bestrijden met medicijnen, maar als je niets aan het mentale welzijn doet dan wordt het lastig de patiënt te genezen.

Kamy soms helpt een ander merk inenting idd. En het kan idd ook te maken hebben met niet helemaal fit zijn (maar ga je dan wachten tot het paard helemaal fit is, er zijn ook paarden die misschien nooit meer helemaal fit worden).

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:55

maava schreef:
sommige websites zijn bijzonder. Hier een quote van wanttoknow.nl
"Vaccinaties in één plaatje: 'Of de dokter PRECIES weet wat ie nou aan het inspuiten is, en wat de consequenties zijn..!!' Het antwoord is 'NEE', dat weet de dokter niet en dat weet feitelijk niemand!"
Als dat echt zo was mocht het niet op de markt liggen.

Maar ik heb op meerdere websites gekeken, op elke staat wat er in normale vaccinaties staat, maar ik kan nergens vinden wat er in die korreltjes zit.

http://www.allesoverhomeopathie.nl/kind ... aties.html
Citaat:
Eén dag vóór en direkt na de vaccinatie 2 korreltjes van het betreffende vaccin homeopathisch verdund geven in een 200K (=200x 1/100 verdunning), bijv na DKTP vaccinatie, 2 korrels DKTP 200K geven. Indien DKTP en Hib gegeven zijn, zowel 2 korrels DKTP als 2 korrels Hib geven. Indien DTP gegeven is, DTP 200K geven en niet DKTP!

http://www.allesoverhomeopathie.nl/gebr ... iding.html

Een homeopathisch verdunde versie van het vaccin dus.

http://kinderhomeopaat.nl/cease-therapie-ontstoren/
Citaat:
Ontstoren
Ontstoren is een vorm van homeopathie die de verstorende werking die vaccinaties en geneesmiddelen kunnen hebben op de gezondheid weer probeert te herstellen. Dit wordt ook wel ontstoren genoemd.

In diverse facebookgroepen komt regelmatig de vraag voorbij wat ontstoren nu precies inhoudt. Bij het ontstoren van bijvoorbeeld vaccinaties (ontgiften, of detoxen) wordt 2x per week een homeopathische verdunning van een of meer vaccins ingenomen in 4 oplopende potenties of sterktes. Een ontstoringskuur duurt 4 of 8 weken, afhankelijk van de aard van de te behandelen klachten en de van de vitaliteit van je kind. Als een of meer vaccinaties inderdaad een verstoring in het immuunsysteem heeft veroorzaakt, dan komt er een ontgiftingsproces of een grote schoonmaak op gang. Behalve vaccinaties kunnen geneesmiddelen, anticonceptiva, narcotica, oxytocine, drugs en toxische stoffen worden ontstoord.
Laatst bijgewerkt door Keet op 08-11-16 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:56

Nikass schreef:
Ok voorbeeldje, als mijn paard een influenza inenting krijgt kan ze na korte tijd niet meer lopen. Ze ziet eruit of ze spierbevangen is. Daarbij kan ze hoge (tot levensgevaarlijk hoge) koorts krijgen van deze "onschuldige" en "noodzakelijke" inenting.
Mijn da probeert dit nadelige effect van de vaccinatie tegen te gaan door haar twee dagen van te voren en nog twee dagen erna iets te geven, waardoor ze minder heftig reageert en sneller herstelt. Wat hij precies geeft kan ik je zo niet uit het hoofd zeggen want dat maakt hij per keer, afgesteld op het paard (en ik heb mijn paard inmiddels al jaren niet meer tegen influenza geënt) Het heeft meestal te maken met het versterken van het immuun systeem en het verwerken van de afvalstoffen van de vaccinatie.

Ik bepaal dus zelf of ik het risico van de megahoge koorts en de spierverkrampingen wil lopen ten behoeve van een inenting die mogelijk de griepverschijnselen- terwijl ze misschien niet eens giep krijgt- vermindert.
Ik kies ervoor, voor haar gezondheid, om haar dit niet aan te doen.
Als ik wel zou willen enten maar niet zou ontstoren zou dit elke keer een risico zijn voor mijn paard (met ontstoren ook nog, maar minder).

Maar bedoel je nu dat je da je paard ontstoord door er van te voren en daarna wat anders in te gooien?? Want als dat zo is dan is het hele ontstoren helemaal gestoord imo.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:58

Ja maar nikass, wat zit er dan in? Waar is het ingrediënten lijstje? Ik heb na diep graven op 1 website iets gevonden over geactiveerd houtskool, maar meer ook niet.

@keet, hier zie ik ook niet wat er nou in de korrels zit.

EDIT: even iets beter gelezen, maar er zit dus een verdunt vaccin in? Dat gene wat jullie niet in je lichaam wil? Nu snap ik er helemaal niks meer van.

Weten we trouwens ook dat detoxen ook onzin is? JE hebt daar een lever voor, en die hou je gezond met goed eten en (water) drinken. Niet met 4 dagen alleen groente sapjes drinken bijvoorbeeld. :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:00

Magrathea schreef:

Ik weet daar ook niet alles van moet ik zeggen. Maar blijkbaar is het mogelijk dat er stoffen in je lichaam achter blijven die het lichaam zelf niet kan verwerken. Ik weet hier zelf niet direct een voorbeeld van.

Keet: zo deed mijn da dit niet in elk geval. Maar er zullen meerdere manieren zijn denk ik. Mijn da is holistisch en werkt niet per definitie met homeopathie. Wat jij beschrijft is echt homeopathie.

Bigone: Net zoals jij een pijnstiller kan nemen als je hoofdpijn hebt kun je een paard een onschuldig middel geven om negatieve gevolgen van een schadelijk (maar op dat moment noodzakelijk of wenselijk) middel te beperken of te voorkomen. Wat is daar gestoord aan?

Maaya met detoxen heb ik het niet over sapjes. Leg mij eens uit waarom er op stal Wennekers zo ontzettend veel paarden voorkomen met maag en lever problemen? Als zij de continue vervuiling zo goed zelf aankunnen waarom worden ze dan toch ziek?

Wat zit waarin? Van de medicijnen die ik wel eens gebruik staat exact vermeld wat er in zit. ik heb het dan met name over medicatie van De Groene Os en Phytonics.
Laatst bijgewerkt door Nikass op 08-11-16 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:03

maava schreef:
Weten we trouwens ook dat detoxen ook onzin is? JE hebt daar een lever voor, en die hou je gezond met goed eten en (water) drinken. Niet met 4 dagen alleen groente sapjes drinken bijvoorbeeld. :)

Ik weet drommels goed wat en hoe lever en nieren werken.
Die 4 dagen sapjes zegt mij niets.
Maar "we hebben een lever dus zou detox onzin zijn" die vat ik ook niet.
Een lever doet haar best, maar dat is net geen garantie dat er ook daadwerkelijk voor 100% gebeurt wat je wilt dat er gebeurt.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:23

Janneke2 schreef:
maava schreef:

Ik weet drommels goed wat en hoe lever en nieren werken.
Die 4 dagen sapjes zegt mij niets.
Maar "we hebben een lever dus zou detox onzin zijn" die vat ik ook niet.
Een lever doet haar best, maar dat is net geen garantie dat er ook daadwerkelijk voor 100% gebeurt wat je wilt dat er gebeurt.

Hierin ga ik mee, want dat zou dus betekenen dat we ook geen medicatie meer moeten nemen, omdat het lichaam zijn werking toch wel doet..

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:59

Mensen mensen, dat je een lever en nieren hebt betekent niet dat je enorm ongezon kan leven zonder gevolgen. Maar waneer je gezond eet en (water) drinkt help je de lever al genoeg met zichzelf onderhouden.

4 dagen sapjes was een hype deze zomer, voorbamelijk hij health en beauty bloggers. Wanneer de lever en nieren goed hun werk doen kunnen ze gewoon de minescule hoeveelheden gif/afval/etc. Uit je systeem halen wat te veel is. Stal wenekers ken ik niet dus daar kan ik geen oordeel over geven, ook weet ik vrijwel niks over dier voeding en dier organen. Kan je me daar meer over vertellen Nikaas?
Maar ook nikaas, als op elk doodje wat je krijgt gewoon de ingredienten staan vind ik het jammer dat dat niet op internet staat. Zo word het moeilijker jezelf erin te verdiepen.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:01

Oei ik word soms bang van de denkwijze van mensen hier. Vaccins niet getest?experimenteel op baby's? Nee hoor je zou eens moeten weten hoeveel studies vooraf gaan voordat iets uberhaupt in menselijke experimentele fase komt. Ik heb zelf mee gewerkt aan vaccin studies.

Ieder lichaam is anders waardoor het anders reageert. Dat een dier of mens ziek word van een vaccin kan door lichaamseigen reacties komen op het virus. Je spuit immers een verzwakte of dode variant in. Het is het instict van het lichaam om op pathogenen te reageren. Het een doet dat eenmaal heftiger dan een ander. Als je niet de verzwakte of dode variant zou krijgen dan pas waren de rapen gaar ipv een paar dagen koorstig.

En het gemiep over zware chemicaliën. Die komen van nature overal in voor. Formaldehyde bv zit gewoon in fruit(en nee niet in een conserveringsmiddel die erop gespoten is). Of Cyanide in appelzaadjes maar toch eten we nog steeds appels.
Dihydromono-oxide is ook een chemisch mengsel wat in de waterleidingen zit. Als je daarvan te veel binnen krijgt ga je ook dood. En als je het uit elkaar trekt is word het ook nog eens een brandbaar gas. Maar daar zal niemand over liggen zeuren. Zelfde als met die andere chemicaliën. In de juiste dosis zijn deze gezond, in te hoge niet. Dat heet de therapeutische index. De range vanaf waar het werkt en wanneer het giftig word. Daar word rekening meegehouden wanneer men vaccins maakt.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:41

Maava de door mij genoemde merken zijn prima op Internet te vinden inclusief ingrediënten.

Speedfiets wat kan jou dat nou schelen als een ander wil ontstoren?
Ik begrijp niet waarom jij je daar zo druk om maakt?

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:42

Keet schreef:
maava schreef:
sommige websites zijn bijzonder. Hier een quote van wanttoknow.nl
"Vaccinaties in één plaatje: 'Of de dokter PRECIES weet wat ie nou aan het inspuiten is, en wat de consequenties zijn..!!' Het antwoord is 'NEE', dat weet de dokter niet en dat weet feitelijk niemand!"
Als dat echt zo was mocht het niet op de markt liggen.

Maar ik heb op meerdere websites gekeken, op elke staat wat er in normale vaccinaties staat, maar ik kan nergens vinden wat er in die korreltjes zit.

http://www.allesoverhomeopathie.nl/kind ... aties.html
Citaat:
Eén dag vóór en direkt na de vaccinatie 2 korreltjes van het betreffende vaccin homeopathisch verdund geven in een 200K (=200x 1/100 verdunning), bijv na DKTP vaccinatie, 2 korrels DKTP 200K geven. Indien DKTP en Hib gegeven zijn, zowel 2 korrels DKTP als 2 korrels Hib geven. Indien DTP gegeven is, DTP 200K geven en niet DKTP!

http://www.allesoverhomeopathie.nl/gebr ... iding.html

Een homeopathisch verdunde versie van het vaccin dus.

http://kinderhomeopaat.nl/cease-therapie-ontstoren/
Citaat:
Ontstoren
Ontstoren is een vorm van homeopathie die de verstorende werking die vaccinaties en geneesmiddelen kunnen hebben op de gezondheid weer probeert te herstellen. Dit wordt ook wel ontstoren genoemd.

In diverse facebookgroepen komt regelmatig de vraag voorbij wat ontstoren nu precies inhoudt. Bij het ontstoren van bijvoorbeeld vaccinaties (ontgiften, of detoxen) wordt 2x per week een homeopathische verdunning van een of meer vaccins ingenomen in 4 oplopende potenties of sterktes. Een ontstoringskuur duurt 4 of 8 weken, afhankelijk van de aard van de te behandelen klachten en de van de vitaliteit van je kind. Als een of meer vaccinaties inderdaad een verstoring in het immuunsysteem heeft veroorzaakt, dan komt er een ontgiftingsproces of een grote schoonmaak op gang. Behalve vaccinaties kunnen geneesmiddelen, anticonceptiva, narcotica, oxytocine, drugs en toxische stoffen worden ontstoord.

Wat maakt het dat je oxytocine wilt ontstoren?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:51

Ocytocine als in de oxytocine die je lichaam zelf aanmaakt ten tijde van een bevalling en waarzonder je geen weeen/ontsluiting krijgt?

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:02

Nikass schreef:
Maava de door mij genoemde merken zijn prima op Internet te vinden inclusief ingrediënten.

Speedfiets wat kan jou dat nou schelen als een ander wil ontstoren?
Ik begrijp niet waarom jij je daar zo druk om maakt?

O druk maak ik me niet. Maar der word hier een hoop verkondigd wat niet altijd klopt.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:06

Maar als mensen nou baat hebben bij ontstoren wat maakt dan dat jij graag verkondigd dat het allemaal onzin is, terwijl je vijf minuten geleden nog niet eens wist wat het is?

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:14

Nikass schreef:
Maar als mensen nou baat hebben bij ontstoren wat maakt dan dat jij graag verkondigd dat het allemaal onzin is, terwijl je vijf minuten geleden nog niet eens wist wat het is?

Ten eerste ik volg dit topic vanaf het moment dat het geopend was. Dus niet vijf minuten geleden. Ten tweede zeg ik niks over ontstoren aan sich. Waar ik wel wat over zeg is het gebruik van chemicaliën in vaccins en dat vaccins toch wel uitgebreid getest worden wanneer deze in humane experimentele fase komen. Waarvan men hier anders beweerd.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:20

Hebben jullie al eens gedacht aan dat ieder lichaam anders is?
Dat niet iedereen met dezelfde functionerende lever en nieren geboren wordt ondanks dat ze gezond zijn?
Dat niet iedereen goed tegen alcohol of koffie kan heeft een biochemische oorsprong. Een oorsprong die de wetenschap nu stapje voor stapje ontdekt bij de SNP's, bij de genen. Dat de ene wel tegen medicijnen kan, en de ander bijvoorbeeld een 1,5 keer zo hoge dosis nodig heeft omdat het lichaam sneller deze stoffen afbreekt dan gemiddeld.
Of juist problemen door trager afbreken, en het dan gaat stapelen.

Ik ben op een ander gebied bezig met SNP's en MTHFR. Via 23andMe zijn je genen op die gebieden te openbaren. Van veel genen/mutaties weten ze nog niet wat ze doen, van veel wel, en de aankomende jaren zal dat steeds vaker een grotere rol gaan spelen.
Op het gebied van Lyme zijn er onderzoeken gaande op dit gebied. Waarom de ene wel (chronisch) ziek en de ander niet?

Ik kon mij niet voorstellen dat er niet al veel geschreven was op dit gebied over vaccinaties. En ja hoor, dat is er.
Wetenschappelijk. Maar ook van "burgers".
Hier een blog van een moeder:
https://autismeismedisch.wordpress.com/

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:27

Dus wellicht zit het belangrijke onstoren in: alle cycli en cirkels die vastgelopen zijn door wat dan ook (medicijnen of stoffen die je niet kunt hebben, voeding, ingrediënten van vaccinaties, niet tegen folic acid kunnen etc) weer soepel laten draaien. Of dat puur homeopathisch kan weet ik niet. Er zijn meer wegen naar Rome. Een vriend van mij had al vele jaren last van zijn gezicht. Conclusie mesoloog: teveel aan fluoride in je lijf. Twee soorten homeo druppeltjes en ongeloof maar het resultaat; gezicht herstelde zich.
Loop je dan al 10 jaar voor bij de dermatoloog.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:29

Heel interessant Hannanas, thanks :)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:50

Nog even een aanvulling over dat vaccineren autisme veroorzaakt, omdat ene Wakefield daar onderzoek naar deed bij 12 kinderen..

Zelfs als je al geloofd dat je op basis van zo'n studie een conclusie kan trekken is het misschien even goed om de publicatie van het onderzoek ook even op te zoeken..

misschien kan iemand die gelooft in het verband tussen autisme/ziekten en vaccineren op basis van onderzoek eind jaren 90 of onderzoeken die als bron dat onderzoek gebruiken, even voorlezen wat er in het rood staat op de publicatie?

http://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(97)11096-0/abstract

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:26

Lollieloes. Denk dat ze de hoeveelheid oxytocine bedoelen die gebruikt wordt voor het inleiden van een bevalling. Dat is best een pittige hoeveelheid namelijk.

Lazypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:34

Gwahir schreef:
RianneEnzo schreef:
Ik heb een begin gemaakt om iets te laten ontstoren en ik ben er 100% zeker van dat het mij geholpen heeft. Ik voel me nu een stuk beter, dus ik snap niet waarom mensen meteen denken dat het bs is. :')

Omdat de kans nogal groot is dat jouw positieve ervaring een placebo effect was.

Die kans is erg klein want ik wist niet waar ik aan begon toen mijn moeder besloot dat ik dat kon proberen als laatste redmiddel, ik dacht ook dat het bullshit was maar heb het toch geprobeerd. En het werkt. Daarnaast is het gene wat ik heb niet echt iets wat je kan controleren. :=