Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Nathalie__ schreef:x__danii schreef:Mrijn: ik ben afgelopen dinsdag bij 'Touch Up Bar' in Den Haag geweest, wellicht dat dat iets voor je is? Ik heb zo snel even geen foto bij de hand, maar het resultaat bij mij is tot nu toe super en de salon is heel netjes / schoon!
Wat leuk! Ik doe samen met haar de opleiding voor lippen. Volgens mij een hele lieve meid
!
En juist daarna werd het langzaam aan steeds minder en aan het eind was ik zelfs beetje weg aan het dromen. Maar die eerste 10 minuten.. Brrr. Mag van mezelf nu nooit meer klagen over die verdovingen bij de tandarts ofzo als ik dit vrijwillig heb ondergaan
)! Ik heb alleen niet echt veel meer zin gekregen in mijn afspraak met Nathalie op 9 april
Ik heb 12 jaar geleden eyeliner en mijn wenkbrauwen laten doen met een voorloper van de huidige pmu en toen vond ik de wenkbrauwen ook al zo verrotte zeer doen. Ik had eigenlijk bedacht dat het tegenwoordig vast veel minder pijnlijk zoi zijn, maar niet dus...
) omdat Nathalie haar foto' s me het meest aanspreken. Ze heeft al laten weten dat voor mijn ouwe kop vooral powderbrows geschikt zijn.
Het enige wat ik je kan zeggen is dat je Emla creme goed dik op kan smeren vooraf, dat haalt de scherpe kantjes er misschien af, en het is 'maar' even. Goed doorbijten en aan andere dingen denken en dan heb je wel voor heel wat maanden plezier!
.