Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:Dat hangt er heel erg vanaf hoe je er zelf naartoe gaat. Als je overtuigd bent van je keuze, dan zijn ze rap stil hoor.
Hier geen last, op 1 domme opmerking na, waardoor ik die "arts" nooit meer krijg, maar verder......
Plus dat je de eerste weken nog helemaal niet naar het CB hoeft. Dan ben je alvast wat gewend.
Silviabol schreef:Ik had een huilbaby en het consultatiebureau heeft me zo goed geholpen
_love12_ schreef:Bij mijn zus haar kindje is het drama alleen maar groter geworden door het consultatiebureau.. Nichtje had alle symptomen van reflux, hun bleven maar beweren dat het niet zo was en ze moest haar maar gewoon over d'r buikje aaien etc.. Na 3 weken was m'n zus radeloos en op en hun bleven maar beweren dat het geen reflux was.
Zus wist niet meer wat ze moest doen en kreeg als tip van een collega om naar de chiropractor te gaan, ze was nog geen 5 min binnen en meneer zei al dat het reflux was en dat ie niet snapte hoezo hun gezegd hadden van niet omdat het door alle symptomen overduidelijk was, via hem en de huisarts medicijnen geregeld en m'n nichtje was rustig.. Ik zie er dus zelf ook een beetje tegenop om straks met mijn kleintje naar het consultatiebureau te moeten, vind het totaal geen fijne mensen hier, heel bot en als je iets vraagt leggen ze het uit alsof je een klein kind bent die niks kan..