Jolandaa_ schreef:Hmm ik geloof niet in al die superfoods.
Ik eet 2 boterhammen of 4 crackers met ontbijt of lunch.
Avond eten wat de pot schaft
Tussendoor wisselend. Vaak 1 koek (Liga evergreen, bolletje luchtge koek) en 1 stuks fruit. Afgewogen yoghurt en aardbeien erin. Soms ook zoete punt paprika. Als tussendoortje een kracker of peperkoek met fruit. Wissel wel veel want anders word het monotoon.ik Let niet echt op hoeveel eiwitten of kcal erin zit. Ik Let wel op suikers omdat ik van veel duikers heel druk word. Maar niet dat ik er iets voor laat. Maar een doosje skittels laat mij de kamer door stuiteren :p
Ik let er normaal ook niet op, maar ik kan heel makkelijk in een keer super veel gaan zitten snacken, dus ik wil even gaan kijken hoeveel ik nou precies eet. Alleen snack ik dus niet als ik moet invoeren wat ik eet, want ik ben te lui om dat dan allemaal op te gaan zoeken

Ik eet altijd gewoon 3 maaltijden, en dan tijdens de eerste en 3e pauze op school ook wat kleins. En dan eet ik dus 's avonds altijd opeens heel veel na het avond eten. Hoewel, sinds mijn pony is ingeslapen zit ik ook in de middag thuis en dan kan ik ook opeens gaan eten.