Jepp, heel lastig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Zo, net terug van zwemmen. Dat was uhm, nog best wel zwaar.Heb gezwommen tot echt mijn hele lichaam moe was en de baantjes bij gehouden zodat ik kan gaan kijken hoe snel dat opbouwt (zit nu op 30 baantjes).
Helaas voelde ik best wel snel mijn rechterknie, die sinds de zomer ook een soort van overbelast is (doet vooral heel erg vaag). Telkens als ik mijn been uitklapte en kracht wou zetten, was er een ontzettend pijnlijke knak die ook steeds pijnlijker werd naarmate het vaker gebeurde.![]()
Vanaf toen ben ik maar heel langzaam en zacht gaan zwemmen zodat de 'knak' niet meer kwam.
Dat was dus een heel stuk minder, maar toch trots dat ik gegaan ben. Nu snel mijn bed in duiken.
Suliko schreef:maliejane, naja, die knie was dus al overbelast waardoor er een rare knak in zat. Maar kan best zijn dat ik iets te fanatiek ging zwemmen, mijn lichaam is het sowieso niet gewend natuurlijk. Ik heb niet het idee dat ik te ver uitklapte/schopte, maar kan best zo zijn. Ik ben niet heel erg goed in zwemmen door x-benen, voeten naar binnen en dat soort dingen.Dus wat ik doe met mijn benen tijdens het zwemmen is sowieso behoorlijk geforceerd, vermoeiend en raar haha. Wel goed voor mijn benen, maar dan is het niet slim als ik dat direct te fanatiek ga doen. Ga in ieder geval beter op het uitklappen letten!
TrIjNiE__, handen onder je kont leggen.Dat werkt voor mij, op die manier steggel je ook niet en bijna iedereen (die het kent) doet dat.