Ohh enne peuteren in m'n neus gaat prima met een neuspiercing hehe, net als m'n neus snuiten. Alleen soms blijft er een snotje aan hangen en als je ringetje dan draait is dat een beetje gênant. Je wordt er erg zelfbewust van haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Oh ja, zo pijnlijk als iemand per ongeluk tegen je piercing aan stoot. Al doe ik het zelf ook wel eens.![]()
Maar sowieso, de genezingstijd van piercings, zo onpraktisch en vervelend, telkens bij een nieuwe piercing denk ik de eerste maanden "Waarom wil ik toch telkens piercings?"
Paardcool schreef:Ben er al weerik heb me neuspiercing laten zetten vandaag. Ging super goed alleen ik heb nu alleen knopje en staafje zonder een slotje. Waardoor hij gemakkelijk eruit floept. Niet echt handig met mijn werk en ik slaap nogal wild. Ze zei dat het nog andere halve maand moet genezen. Betekend dat ik bij deze knopje moet houden of kan ik gewoon andere kopen en erin zetten? En waar kan je eigenlijk neuspiercing kopen?
Paardcool schreef:Ben er al weerik heb me neuspiercing laten zetten vandaag. Ging super goed alleen ik heb nu alleen knopje en staafje zonder een slotje. Waardoor hij gemakkelijk eruit floept. Niet echt handig met mijn werk en ik slaap nogal wild. Ze zei dat het nog andere halve maand moet genezen. Betekend dat ik bij deze knopje moet houden of kan ik gewoon andere kopen en erin zetten? En waar kan je eigenlijk neuspiercing kopen?