Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dragan2008 schreef:Ik zou dat ook best zonde vinden. Als ik ben afgevallen is dat voor mij juist extra motivatie om door te gaan met het gezonde patroon.
Al zullen er nog wel eens dagen komen dat ik mezelf laat gaan hoo. Bvb bij de Japanner. Das all you can eat, en daar ga ik niet op de kcal letten. En vind het te lekker om niet meer te doen.
Is overigens al vorig jaar april geweest dat ik er voor het laatst gegeten heb
IMANDRA schreef:Dragan2008 schreef:Ik zou dat ook best zonde vinden. Als ik ben afgevallen is dat voor mij juist extra motivatie om door te gaan met het gezonde patroon.
Al zullen er nog wel eens dagen komen dat ik mezelf laat gaan hoo. Bvb bij de Japanner. Das all you can eat, en daar ga ik niet op de kcal letten. En vind het te lekker om niet meer te doen.
Maar dat moet ook gewoon kunnen toch? Denk aan kerst, nieuwjaar, verjaardagen, meeten met vrienden.. dan moet je ook gewoon even een keertje 'je gang kunnen gaan'. Als je voor de rest maar netjes eet is er niks aan de hand imo ^^
linoleum schreef:Romeo2007, hoe krijg je het voor elkaar om 1000 kcal te verbranden tijdens training met cardio, dat is bizar veel. Geloof dat ik ook zo'n trainer wil!
Tosti eten ging goed, wel beetje voorzichtig eten, maar ik red me weer helemaalOok geen pijn aan, dus helemaal tevreden.
IMANDRA schreef:Dragan2008 schreef:Ik zou dat ook best zonde vinden. Als ik ben afgevallen is dat voor mij juist extra motivatie om door te gaan met het gezonde patroon.
Maar dat moet ook gewoon kunnen toch? Denk aan kerst, nieuwjaar, verjaardagen, meeten met vrienden.. dan moet je ook gewoon even een keertje 'je gang kunnen gaan'. Als je voor de rest maar netjes eet is er niks aan de hand imo ^^