Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Ik eet gedurende de dag suikervrij, alleen bij het avondeten heb ik het opgegeven. Ik kookte al zelden uit pakjes, maar als bouillonblokjes al niet meer kunnen....
In het weekend mag ik altijd een dagje zondigen van mijzelf. Wel merk ik dat wanneer ik teveel suiker eet (vakantie en weinig controle over eten) dat ik meer hoofdpijn krijg.
renskep schreef:Een tip over bouillon blokjes: Die van zonnatura zijn suikervrij!
Ik ben hier al tijden aan het 'minderen', maar ergens bij de koekjes gaat het steeds mis. Ik mag deze pak nog op maken en dan gaan we er weer voor!
Rena100 schreef:Ik ben nieuwsgierig, wat kun/mag je dan nu allemaal nog eten? Ik heb helemaal geen verstand van gluten en soja, dus ik vraag me wel af wat je dan nu op een normale dag eet?Ik ben vandaag ook begonnen! Maar ik eet niet alleen suikervrij, maar ook zuivel, gluten en soja vrij. Ik wil mijn darmflora weer in balans brengen en probeer dus zo min mogelijk prikkelende voedingsmiddelen in te nemen. Ik wil echt heel graag afvallen, dus ik hoop dat ik zo snel wat kilo's kwijt kan raken.
Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik lees hier en daar wel dat jullie veel zijn afgevallen?
maaikemuis schreef:renskep schreef:Een tip over bouillon blokjes: Die van zonnatura zijn suikervrij!
Ik ben hier al tijden aan het 'minderen', maar ergens bij de koekjes gaat het steeds mis. Ik mag deze pak nog op maken en dan gaan we er weer voor!
Bij onze natuurwinkel hebben ze koekjes gezoet met gerstestroop. Erg lekker! Okee, van een heel pak koek wordt je lijf nog altijd niet heel blij. Maar ze zijn zeker te vinden zonder suiker. En nog lekker ook!!
gribaldi schreef:Wat voor opdracht is dat?
Goed bezig! Courgette chips is ook erg lekker
gribaldi schreef:Renske, iets in je tas gooien wat je dan kunt pakken als je honger hebt?