Ik ben ook net overgestspt naar anderzorg, dus als mensen ook nog willen overstappen kunnen jullie me pben, dan delen we die 20 euro. (Kwam er een beetje laat achter dat dat kon haha)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Mijn vriend staat al 50 min in de wacht bij de Zilveren kruis
Hij wil trouwens bellen omdat hij zijn tandarts pakket wilde uitbreiden. Toen werden hem via de site een paar vragen gesteld en antwoordde hij dat hij wel eens een wortelkanaalbehandeling had gehad, en toen kwam hij ineens niet meer in aanmerking voor aanvullende tandarts. Wtf?
Joolien schreef:Mijn vriend staat al 50 min in de wacht bij de Zilveren kruis
Hij wil trouwens bellen omdat hij zijn tandarts pakket wilde uitbreiden. Toen werden hem via de site een paar vragen gesteld en antwoordde hij dat hij wel eens een wortelkanaalbehandeling had gehad, en toen kwam hij ineens niet meer in aanmerking voor aanvullende tandarts. Wtf?
loulou schreef:ik dacht dat anderszorg volledig vrije zorgkeuze had, maar kom er nu achter dat dat toch niet zo is?
was van plan om nog over te stappen, maar dan blijf ik toch maar bij mijn oude verzekering denk ik.
Lisetjj schreef:Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Iemand hier tips voor mij?
Ik heb aan alleen een basisverzekering niet genoeg. Ik wil graag een aanvullende verzekering omdat ik veel gebruik maak van alternatieve geneeswijzen.
Veel verzekeringen vergoeden maar een klein deel per behandeling (30-50€ tov de 90-100 die een behandeling kost). Ik denk dat ik maandelijks een behandeling nodig heb, dus een grote verzekering is wel handig.
Daarnaast weet ik zeker dat ik volgend jaar mijn eigen risico kwijt ben, dus die wil ik op 385 houden.
Mensen hier tips voor de zorgverzekering? Zou mooi zijn als ik ook nog collectiviteitskorting kan krijgen
x_spekkie_x schreef:Lisetjj schreef:Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Iemand hier tips voor mij?
Ik heb aan alleen een basisverzekering niet genoeg. Ik wil graag een aanvullende verzekering omdat ik veel gebruik maak van alternatieve geneeswijzen.
Veel verzekeringen vergoeden maar een klein deel per behandeling (30-50€ tov de 90-100 die een behandeling kost). Ik denk dat ik maandelijks een behandeling nodig heb, dus een grote verzekering is wel handig.
Daarnaast weet ik zeker dat ik volgend jaar mijn eigen risico kwijt ben, dus die wil ik op 385 houden.
Mensen hier tips voor de zorgverzekering? Zou mooi zijn als ik ook nog collectiviteitskorting kan krijgen
Pattypaard schreef:Hierdoor ben ik niet naar UMC overgestapt om dat de alternatieve behandelingen die ik krijg bij hun onder beweegzorg vallen helaas.
Denk dat ik naar Menzis ga overstappen, daar ook 40 fysio behandelingen in datzelfde pakket.