Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:Overigens wel opvallend is dat bij georganiseerde trails veel lopers het zo nauw niet nemen met het parcours. Bij de laatste trails heb ik veel lopers een hele lus over het losse zand gewoon zien afsnijden. Dat bedenk je toch niet.
scooby09 schreef:Dank jullie,
Loop nu denk ik jaar of 7/8 nadat ik gestopt ben met roken wilde ik gezonder bezig zijn en mijn aangekomen kilo`s weer kwijt raken.
Maar puur recreatief voor de fun niet prestatie gericht en niet veel meer dan een km of 15.
Nadat mijn been onder mijn paard terecht is gekomen en ik daar dacht ik alleen een gekneusde enkel aan over had gehouden.
Ben ik gaan opbouwen voor een halve marathon.
Liep toen tegen een knie blessure op die later bleek van die val af kwam maar pas tot uiting kwam toen mijn km omhoog gingen.
Tja lijf bleek links helemaal uit verband te zijn.
Maar goed maanden fysio en rust mocht ik weer hardlopen maar liever niet teveel op de weg door eenzijdige belasting zo ben ik in het bos uit gekomen en het langzame beviel me wel.
Zondag de 17 km duinentrail gelopen en bendaar beter uit gekomen dan de 8 km van de dam tot dam by night zeg maar.
Nu lekker deze winter samen met de hond op pad noemen ze tegenwoordig canitrailen erg gezellig en het houd me bezig.