Wij hadden vandaag de wod: I go u go, 10min AMRAP 10 overhead squats 5 hand stand push ups 10 min AMRAP 4 pullups 10 pistols 10 min AMRAP 10 pushups 30 double unders
Wat leuk dit topic! Ik meld mij ook, ben sinds kort begonnen en vind het helemaal geweldig! Echt wel zwaar inderdaad.... En wat een pittige schema's ook van iedereen die ik lees!
Mijn vriend doet inmiddels een jaar aan Crossfit en ik ben sinds 2 maanden ook gestart na een aantal jaren fitness. ben nu al verslingerd aan deze sport!
Squawk
Geplaatst: 13-12-16 15:05
suus_pepper schreef:
Welkom Squawk! Al een poosje bezig dus, hoevaak ga je in de week?
1 a 2 keer per week in de box en voor de rest 4 a 5 dagen thuis. Ik heb mijn zolder omgebouwd tot sportruimte, scheelt een hoop reistijd e.d.
@ Monnie, nou idd. Ik ga altijd bijna over mijn nek van dat apparaat. Gister ook nog een opwarmen. Bulgarian Split squat, 5 setjes 8 herhalingen elk been. ik voel mijn billen
Ja hoor! Bij ons zitten redelijk wat mensen bij de box die wat ouder en zwaarder zijn! Vaak pakken ze wat lichtere gewichten en pull ups zijn wat lastiger, maar je kunt altijd meedoen!
Ik heb vandaag mijn PR deadlift verbroken! Hij stond op 50 en vandaag deed ik 75! Dat is meer dan mijn eigen gewicht, dus ik ben super blij
Iedereen nieuwe doelen gevonden om te verbeteren in 2017?
secricible
Geplaatst: 06-01-17 16:00
Mijn doelen voor aankomend jaar! Verder wil ik 1 strict pull up kunnen, 2km achter elkaar kunnen hardlopen zonder klachten en minimaal 2 wedstrijden meedoen aankomend jaar.
Ik wil een push up kunnen ik faal daar momenteel hard in. Moeten jullie die in jullie box ook doen met jullie ellebogen naar achter ipv opzij? En een box jump, alhoewel ik denk dat dat eerder mentaal is :p
IMANDRA
Geplaatst: 07-01-17 20:13
Ik meld me hier als dat mag! Sinds juni met crossfit bezig en ik vind het awesome . Vandaag de New Year's Eve WOD gedaan dus ik heb nu alweer spierpijn (wordt leuk morgen). M'n BF is vandaag ook begonnen met een newborn cursus voor CF . Kunnen we straks saampjes sporten. (mochten jullie nog tips hebben voor een gym rond/in zuid-amsterdam dan hoor ik dat graag, gaan binnenkort verhuizen nl!)
@The_Cat: naar achter idd! Ik volg naast CF ook calisthenics, geeft een hele goede basis voor CF . Mn trainer had het erover dat je moest doen alsof je wat optilde: dat doe je ook niet met je armen opzij ^^. Boxjumps had ik eerst ook altijd moeite mee, maar gaan me steeds beter af! De 'trick' zit hem in bovenop beginnen en ook bovenop rusten: zo heb je de 'snelheid' mee en kom je 'makkelijker' weer er bovenop (en mentaal gaat het ook beter dan stilstaand van onder springen haha). Ben met Calisthenics nu bezig met op handen lopen, ik moet en zal dat onder de knie krijgen haha.