Hhilde schreef:Wow, een topic vol lotgenoten! Lang niet alles gelezen dus ik ben nog wel benieuwd of er meerdere mensen zjjn met zulke grote voeten als ik. Ik ben 183cm en heb schoenmaat 45/46. Ach, ik val iig niet om
Oef, dat lijkt me echt vervelend
! Waar koop je dan je schoenen, zeker in een speciale zaak waar de schoenen duurder zijn dan anders? 
Ik ben er een paar keer voor naar Duitsland gereden, daar zit Wessels. Maar ik loop ook veel op unisex schoenen. Ik heb bijvoorbeeld Vans en een leuke mannengymp die ook prima bij mij past. Heb ook een aantal paar hakken, dat is ook best fijn om te hebben soms. Kan ik tóch op hakken als ik wil. En hier in Apeldoorn zit sinds twee jaar een winkel speciaal voor lange vrouwen en ook grote schoenmaten. Zij zijn goedkoper, maar de laarsjes die ik daar heb gekocht (twee paar) waren eigenlijk niet breed genoeg dus de zijkanten gingen na een tijdje los laten.
Valt niet op.
Maar gelukkig dat je nu een winkel in de buurt hebt gevonden, scheelt toch weer
Vrouwenmaat 42 pas ik gewoon echt niet van Nike. Ajoh, niemand die het ziet en al zouden ze het wel weten; ik geef er echt niks om, ik heb ze eindelijk
. Bij de Zeeman sta ik ook wat hoger dan de klanten