Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 11:11

Hhilde schreef:
Wow, een topic vol lotgenoten! Lang niet alles gelezen dus ik ben nog wel benieuwd of er meerdere mensen zjjn met zulke grote voeten als ik. Ik ben 183cm en heb schoenmaat 45/46. Ach, ik val iig niet om :D

Oef, dat lijkt me echt vervelend :(! Waar koop je dan je schoenen, zeker in een speciale zaak waar de schoenen duurder zijn dan anders?

Hhilde

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 11:33

Ja := Ik ben er een paar keer voor naar Duitsland gereden, daar zit Wessels. Maar ik loop ook veel op unisex schoenen. Ik heb bijvoorbeeld Vans en een leuke mannengymp die ook prima bij mij past. Heb ook een aantal paar hakken, dat is ook best fijn om te hebben soms. Kan ik tóch op hakken als ik wil. En hier in Apeldoorn zit sinds twee jaar een winkel speciaal voor lange vrouwen en ook grote schoenmaten. Zij zijn goedkoper, maar de laarsjes die ik daar heb gekocht (twee paar) waren eigenlijk niet breed genoeg dus de zijkanten gingen na een tijdje los laten.

Women2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 11:55

Van het weekend een broek bij de Sting gekocht... Lang genoeg! Het houd niet over, maar okay. Ze hadden maat 26 met een lengte tot net op mn enkels. Met hakken prima, met gympen de pijpen maar omslaan of het ook echt zo hoort *\o/* Valt niet op.

Ik heb laatst lange rijbroeken gekocht van Ruitergilde. 70,00. De witte is niet fijn, die schijnt door. Maar heb een donker grijze met steekzakken en hoge band (yeeh!! eindelijk) en die is lang genoeg!

En voor rijjasjes >> 'Hippisch op maat' maakt jasjes op maat, ook in de lengte!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 11:59

Werkt iemand hier ook bij een supermarkt / winkel?
Ik heb vaak dat als ik kassa moet draaien en mijn kassa mag dicht, dan sta ik op bij de laatste klant en ben ik echt huuuuge. Dat ding is dan nog 20 centimeter verhoogt, en als ik dan ga staan ben ik 2.03, haha... die klanten kijken dan altijd van, whut. :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:08

Volgens mij is ons aanrecht echt wel veel hoger dan 95 :=
of ik ben gewoon een slechte inschatter :')
Zal t straks eens meten!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:56

Hhilde schreef:
Ja := Ik ben er een paar keer voor naar Duitsland gereden, daar zit Wessels. Maar ik loop ook veel op unisex schoenen. Ik heb bijvoorbeeld Vans en een leuke mannengymp die ook prima bij mij past. Heb ook een aantal paar hakken, dat is ook best fijn om te hebben soms. Kan ik tóch op hakken als ik wil. En hier in Apeldoorn zit sinds twee jaar een winkel speciaal voor lange vrouwen en ook grote schoenmaten. Zij zijn goedkoper, maar de laarsjes die ik daar heb gekocht (twee paar) waren eigenlijk niet breed genoeg dus de zijkanten gingen na een tijdje los laten.

Jeetje zeg, helemaal naar Duitsland! Eigenlijk is het handig om ze dan online te bestellen, als je weet welke maat je hebt. Scheelt en hoop heen-en-weer gereis :Y) Maar gelukkig dat je nu een winkel in de buurt hebt gevonden, scheelt toch weer :)
Unisex schoenen herken ik me ook in hoor :') Ik wilde zo graag die Nike Rosheruns, maar die Nike valt bij mij altijd op de één of andere manier té klein :(! Zodoende heb ik een mannen Rosherun, ik meen 43 of maat 44 :P Vrouwenmaat 42 pas ik gewoon echt niet van Nike. Ajoh, niemand die het ziet en al zouden ze het wel weten; ik geef er echt niks om, ik heb ze eindelijk :+ }>

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:28

Esaqar schreef:
Werkt iemand hier ook bij een supermarkt / winkel?
Ik heb vaak dat als ik kassa moet draaien en mijn kassa mag dicht, dan sta ik op bij de laatste klant en ben ik echt huuuuge. Dat ding is dan nog 20 centimeter verhoogt, en als ik dan ga staan ben ik 2.03, haha... die klanten kijken dan altijd van, whut. :')

Hahahaa, daar heb ik idd ook last van :j. Bij de Zeeman sta ik ook wat hoger dan de klanten _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:12

Hhilde schreef:
Wow, een topic vol lotgenoten! Lang niet alles gelezen dus ik ben nog wel benieuwd of er meerdere mensen zjjn met zulke grote voeten als ik. Ik ben 183cm en heb schoenmaat 45/46. Ach, ik val iig niet om :D

Wow... hell... -O-
Dat is pas poedersuiker zeg...

Yunaa schreef:
Haha, geniaal! Wij hebben in ons ene huis 95 cm en ons tweede huis 1 meter :') Ik vind het echt heerlijk! Niet dat ik veel achter het aanrecht sta, daar hebben we moeders voor }> Maar ik wil als ik op mezelf ga toch ook echt een hoog aanrecht; ideaal *\o/*

Ik ook!
Het is bij ons heel erg leuk wanneer mijn tante er is en haar handen gaat wassen _O- Die moet echt op haar tenen staan. :')
Had ze maar wat meer Pokon moeten eten hoor.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:22

Ik woon vlakbij Duitsland. Waar ligt die Wessels ergens?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:34

Wessels zit in Vreden!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:43

Wessels had ik al eens genoemd, is geweldig <3

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:07

Zo, aardig wat lange meiden hier! En ik maar denken dat ik lang ben met m'n 179... Echter ben ik wel altijd het langste meisje van de klas geweest en dat geldt nu nog steeds. De enigste langere vrouw die ik ken is mijn moeder :+

Toch woon ik wel in Friesland. Dan wel in het noorden maar kom eigenlijk bijna nooit iemand tegen die langer is dan ik. Tevens wel een leuke vriend van 188 *\o/*

Ik ben ook wel in voor een meeting haha, zie het al helemaal voor me; kudde lange meiden over de straat heen <<)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:08

Mijn nieuwe rijbroek is binnen, gewone maat, zit goed... te korte pijpen. Sokken over broek it is :')

Tja, lang zijn...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 09:31

Hmmm... Verden is heeeeeel erg uit de richting. Ik had meer gehoopt op Dusseldorf of Kaldenkirchen :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 09:58

Nee, sorry. Maar echt de moeite waard hoor :j Best ruim aanbod en ook echt leuke, hippe modellen altijd.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:43

Leuk om te lezen dit topic!
Ik ben 26 en 1.79. Niet eens mega lang, maar vroegah als kind altijd wel de grootste van de klas. Was al vroeg langer dan de rest. Nu voel ik me niet echt lang meer, prima zo.
"Helaas" wel maat 42 schoenen waardoor een aantal modellen mij echt niet staat, zoals Allstars. Dat lijken dan net boten.
Rijd op een Fjord van 1.53. Hulpen geven is soms best een uitdaging. Rijd heel soms op het paard van een vriendin, die is 1.82 geloof ik. Als ik dan m'n kuiten aanleg raak ik m meteen, ben dat niet gewend :')

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:22

Vandaag had ik een jurkje aan (vast oefenen voor kerst :Y) ) heel lang getwijfeld over schoenen. Wil altijd zo graag hakken aan onder een jurkje maar dan ben ik 1.90 of langer dus toch maar weer platte enkellaarsjes!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:30

Pff ik ben 190 op platte schoenen, dus ik zeg, ga voor die hakken!

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:58

ik probeer altijd tegen mezelf te zeggen 'gewoon schijt hebben aan de mensen die naar me kijken'.
Ben tenslotte toch al lang, kunnen die extra centimeters er ook nog wel bij maar ze blijven toch altijd in de kast staan..

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:12

Gewoon lekker doen, ik had vanavond ook haklaarsjes aan naar les, stiekem toch wel leuk als je dan zelfs langer bent dan de langste man :))

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:15

Ik heb binnenkort kerstgala met heel VWO 6... ik durf alleen geen hakken te kopen omdat ik nu al groter ben dan sommige jongens. Maar wat moet ik dan aan? :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:18

EskeGirl schreef:
Ik heb binnenkort kerstgala met heel VWO 6... ik durf alleen geen hakken te kopen omdat ik nu al groter ben dan sommige jongens. Maar wat moet ik dan aan? :')

Dat dilemma heb ik ook eeuwig :') Daarom trek ik het liefst ook geen jurkjes aan.

Maar terug te komen op schoenen... Ballerina's, maar dat is zooo uit en oud :') Maar wel plat! :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:19

EskeGirl schreef:

Ballerina's... En een lange jurk... :Y)

Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet op hakken wilt lopen!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:25

Jurk moet ik nog shoppen, heb meestal ook geen hakken (hoogstens 3cm). Dan maar voor een lange gaan :D

Nu nog ballerina's maat 44 vinden -O-

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:28

Als je een grondlengte jurk aandoet zie je de schoenen niet. Maar dan wel echt grondlengte! Enkel lengte met flatjes eronder ziet er heel kneuzig uit.

Maar ik vind een kort jurkje, bijvoorbeeld skater of A-line ook heel tof staan meet converse eronder.
Al kan ik heel goed begrijpen dat je dat voor een gala te casual vind en meer chic wilt gaan.

Heb zelf nooit een gala gehad dus kan niet zeggen wat ik aanhad haha