Afkicken, wat is het moeilijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elpharo

Re: Afkicken, wat is het moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 23:03

Ik snap je hoor...zolang je zoontje wakker is okee, maar zeker als hij slaapt en dan zonder tv...poeh. Is een koptelefoon geen optie? Ik vind jou echt zo goed nog steeds. En gewoon dat schap voorbij gelopen...wooohooo

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 23:03

Super van je !

Kan je het huislijker maken, met kleine dingetjes ? Paar kussens van bij oma ? :)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 23:24

Dank je :)

De tv hebben we beide stiekem toch wel van genoten. Niet zozeer om iets te kijken, behalve mijn 2 soaps die ik normaal via de computer volg dankzij de site van vtm en youtube, en animal planet.
Huiselijker maken gaat haast niet. Het is slechts een studio. De enige aparte kamer is de badkamer. Ik wil hier ook niet blijven, dus ik ga er geen kosten aan maken. Zodra ik werk heb ga ik opzoek naar iets dat wel geschikt en groot genoeg is voor ons. Ik heb wel al vrij veel van mijn moeder in huis staan.
Helaas heb ik mij nooit echt los kunnen maken van haar. Ga daar minstens 2x per week naar toe en mis haar verschrikkelijk. Ik ben echt een moederskindje en kan slecht tegen alleen zijn ondanks mijn 27 jaar. Ik had eindelijk mijn draai gevonden, begon toch een beetje te genieten van de vrijheid, maar nu? Nu heb ik al besloten om weer dichter bij haar te gaan wonen.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 23:58

Oh wat moeilijk meis. Dat geeft zo'n instabiel gevoel. Maar het moet ook heerlijk zijn om te voelen dat jouw mannetje lekker bij jou is. :) Probeer hier op te focussen en ervan te genieten!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 23:04

:( Flinke terugval vandaag :(

Ik zit nu al aan mijn 4de blikje van vandaag. Ik weet dat het geen excuus is, maar ik ben op van de stress, spanning en angst. Ene bomalarm na de andere vandaag hier in Antwerpen, oprukkende politiewagens hier, militairen daar. Ik durf bijna niet meer buiten te gaan. Ben zelfs al op zoek naar een school voor zoontje ver buiten de stad.

Het weg zijn van mijn moeder gaat gelukkig wel al wat beter. Heb het minder moeilijk dan gisteren. Het scheelt dat zoontje echt blij is dat we thuis zijn. Hij zei vandaag tegen mij dat het heel leuk was bij oma, maar dat hij heel blij is om weer thuis te zijn samen met mij. Hij is ook ontzettend lief geweest vandaag, nog liever, behulpzamer en zorgzamer als anders.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:34

Terugvallen horen er helaas echt bij. Benoem het en laat het voor wat het is...morgen weer een dag. Snap dat het nu ectra moeilijk is. Wel fijn dat je zoontje blij is thuis te zijn...zijn huisje met zijn mama. Heerlijk is dat. Succes weer verder meid!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:49

Joh, een terugval is geen ramp. :(:) En het zijn nog steeds geen 10 blikjes hé. Bomalarmen zijn nou niet bepaald rustgevend.
Morgen is een nieuwe dag. :)

En wat lief van je zoontje. :)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:52

Wat een schat.

Wat een spanning, in dat belgie!

Inderdaad; terugval is niet erg. Probeer te focussen op het positieve. Stay strong. Je kan het. Dat heb je nl al bewezen

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 00:02

Ik vold dit topic al vanaf het begin maar ik wist niet zo goed wat ik moet zeggen :o

Maar nu moet ik toch echt even onder mijn meeleessteen vandaan kruipen. Wat ontzettend knap van je TS, ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen. Een terugval is helemaal niet erg, voel je er niet schuldig over. Morgen weer een dag, je komt er heus!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 10:20

Gisteren gelukkig weer een betere dag gehad. Wel weer een blikje op, maar ook lekker de stad in geweest met zoontje. Ondanks het slechte weer en mijn angst voor terreur, hebben we er van genoten

Heb (doordat ik wat extra centjes heb gekregen om mijn moeder en stiefvader te vergoeden en zij dat niet wilde aanpakken) eindelijk de telefoon kunnen kopen waar ik al zo lang voor probeerde te sparen en toch nooit heb kunnen kopen. Dat hij inmiddels verouderd (samsung galaxy s3) is maakt mijn blijdschap er niet minder om *\o/*

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 11:03

Terugbrengen en geld weg zetten voor nood. Mag je mijn oude s3 gratis hebben

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:06

benangelique schreef:

Wat lief <3

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:35

benangelique schreef:

Dit vind ik echt super lief!

Ts je bent super bezig!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:39

Als je zo in geldnood zit dat je bij je ouders bivakkeert om te sparen, zou ik ook geen telefoon kopen :P Ik heb hier ook nog wel een oudje voor je.

Fijn dat het een goede dag is geweest! Ga zo door!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 12:49

benangelique schreef:

Wat ontzettend lief van je :o

Op zich kon ik het mij veroorloven als zijnde een vervroegd kerst/sinterklaas cadeau. Heb nu het drievoudige bedrag van wat ik normaal krijg (met de kinderbijslag erbij die ik woensdag eindelijk ontvangen heb) voor in totaal 2 weken. Heb al een deel op de spaarrekening gezet en een deeltje opzij voor de feestdagen. Het zijn voor zoontje de eerste echte feestdagen aangezien mijn ex deze nooit wilde vieren, zelfs sinterklaas niet. Alleen jammer dat ik geen ruimte heb voor een kerstboom, maar dat houd hij nog tegoed.

Vandaag voel ik mij eigenlijk heel goed. Geen behoefte aan een blikje, alleen aan chocolade, maar dat is de periode van de maand haha. Zit nu lekker voor het open raam in het zonnetje en straks gaan we naar mijn vriendin.
Volgende week krijgt zij bezoek van de goedheiligman en ze heeft gevraagd of wij dan ook komen. (zij heeft een bijbaantje als zwarte piet en dan komt haar baas met zijn andere pieten langs)

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:59

Pfoeh wat heftig om te lezen! Maar je bent echt super goed bezig!!

Als je dit nu zo bedenkt, wat vind je dan van de plannen om de verkoop van energy-drankjes meer te reguleren (bijv 18+ te maken), zoals dat in veel andere landen al gebeurd is?

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n heftig verhaal gehoord over energy-drankjes, ze lijken zo onschuldig...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 13:18

Fijn dat er wat financiële ruimte is. Je bent een verstandige vrouw!

Zou het leuk vinden je wat te sturen, gewoon omdat het kan en ik je een topper vind. Stuur je adres maar per pb!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 13:58

benangelique schreef:

Zou het leuk vinden je wat te sturen, gewoon omdat het kan en ik je een topper vind. Stuur je adres maar per pb!

Same here; kleinigheidje <:) :){

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 15:02

elsemiekevm schreef:
Pfoeh wat heftig om te lezen! Maar je bent echt super goed bezig!!

Als je dit nu zo bedenkt, wat vind je dan van de plannen om de verkoop van energy-drankjes meer te reguleren (bijv 18+ te maken), zoals dat in veel andere landen al gebeurd is?

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n heftig verhaal gehoord over energy-drankjes, ze lijken zo onschuldig...

Van mij zouden ze zelfs volledig uit de handel gehaald mogen worden.

benangelique schreef:

Roos_M schreef:
benangelique schreef:

Same here; kleinigheidje <:) :){

Wat lief van jullie. Dank jullie wel. zal een pbtje sturen.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 10:57

Helaas, in stress situaties grijp ik toch nog naar de redbull. Net weer een bommelding op een school hier in Antwerpen, niet ver van de school van zoontje. Het eerste dat ik heb gedaan is trillend van angst naar de winkel achter de hoek gerend en een paar redbulls ingeslagen. Besefte het zelf pas wat ik had gedaan toen ik de eerste open deed.
Onderweg naar school en terug naar huis ging het wel goed, zoontje had er veel zin in en ik had een (gezellige)babbel met iemand die mijn angst deelt. De moeder van zoontje zijn beste vriend is ons komen halen en is samen met mij naar huis gegaan.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:10

joh, dat is toch niet meer dan normaal. Het is ook heel beangstigend, die toestand in Brussel, en als er dan een bommelding komt vlakbij jou, dan panikeer je gewoon. En dan valt een mens terug op zijn vertrouwde steun en toeverlaat, en in jouw geval is dat heel erg lang de redbull geweest.

Kijk, je hebt ze gehaald, je hebt er eentje open gedaan. Heb je ze allemaal na mekaar opgedronken ? Ik denk het niet hé. Wees niet zo hard voor jezelf, het komt heus wel in orde met dat afkicken. :(:)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 15:31

Nee, ze zijn niet op. Sterker nog, heb al een potje zitten schelden tegen de eerste die nog half vol op tafel staat. De andere heb ik weg gezet, achterin de kast en wat mij betreft mogen ze daar blijven. Maar dan heb ik ze toch voor het geval het nodig is. Ik ben inderdaad erg hard voor mezelf en waarschijnlijk verwacht ik ook te veel op te korte tijd.
Ik ben intussen de stad in geweest en redelijk gekalmeerd intussen. Gelukkig ging het weer om een vals alarm. Morgen met psych deze angst ook eens aankaarten. Zal uiteindelijk toch moeten inzien dat ik hem niet eeuwig tegen de grote boze wereld kan beschermen en daarom vragen hoe ik hier het beste mee omgaat. Over een uurtje mag ik hem weer gaan halen.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:03

poetser schreef:
Sterker nog, heb al een potje zitten schelden tegen de eerste die nog half vol op tafel staat.

Haha ik zie het zo voor me. _O-

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 21:14

Jeetje TS, ik heb een paar weken niet meer gelezen, maar wat een grote stappen maak jij! Af en toe een kleine terugval hoort er bij en daar word je alleen maar sterker van.

Ik vind het heel bijzonder hoe sterk je bent met deze verslaving. En heel goed dat je alles stap voor stap aanpakt en niet alles tegelijk wilt gaan doen!
Ik denk dat heel Bokt heel trots is op je, keep up the good work!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 08:44

Hoi poetser.

Je cadeautje is onderweg! *\o/*

Hoe is het met je?