Omdat zijn moeder heel erg van het oosterse hield. Daarnaast is alleen haar naam zo standaard , en zoals velen hier ook zegge , alsof je haar naam vergeet,
Daarnaast voor Chinees omdat deze tekens zachter en vloeiender zijn dan bv Japans, daarvan zijn de tekens meer simplistisch en hard.
Maar dat neemt niet weg dat het geen uitdaging is natuurlijk
Oh wauw dat zijn hele gave! Ik ben net geweest haha. Vond het super spannend. Eerst die op mijn pols gedaan waar ik wel moeite mee had en toen die klaar was ook wel tegen het randje van flauwvallen aan zat, daarna die op mijn onderarm. Heb lang getwijfeld of ik die wek gelijk liet doen omdat ik echt even naar was. Maar na 3 blokjes dextro ging het weer en heb ik die ook laten doen. Mijn vriend was mee dus kon lekker in de auto hangen daarna. Brand nu wel lekker maargoed het is te doen. Vanavond voor het eerst wassen en zien hoe het dan is haha.
Ik lees ook mee Wil al heel lang een tattoo, en nu ik mn droom waar maak door in Canada op ranches te werken al helemaal Weet precies waar ik t wil en wat ik er in wil hebben, alleen niet hoe. Wil t op mn schouderblad en iets met een paard, liefste t paard waar ik hier mee werk (paarden zijn mn passie en heb hier ontzettend veel geleerd. Vooral van t paard wat ik hier train die nu ontzettend veel voor me betekent), iets met een vogel/veer (vrijheid en als veer ook natives) en/of dromen vanger (dromen waarmaken), iets met canada (kleine maple leaf?) En op een manier (romeinse cijfers oid) de datum dat ik in Canada arriveerde.
Vind dit super gaaf
En dit
En zoiets als dit ook wel
Maar wil t heel zeker weten voordat ik t laat zetten, tis wel voor de rest van mn leven
Ik ben nu ook een beetje aan het rond kijken en ik ben eigenlijk een beetje overweldigd door alle mooie stijlen die er zijn. Ik vind pastel/girly dingen toch wel echt het mooist tot nu toe, dus toch maar even rond gaan kijken voor een geschikte artiest.
@Eileen, op die laatste heb ik ook mijn laatste tattoo gebaseerd, maar die dreamcatcher is ook mooi zeg!
Anoniem
Geplaatst: 15-10-15 10:55
Stille meelezer meldt zich...
Ik wil graag een maneki neko op mijn schouderblad in kleur met bloemen er om heen. Ik vind de Japanse stijl erg mooi. Vriendjelief heeft zijn sleeve laten zetten bij Daan Dera. Hier was hij nog niet af:
Ik ben wel het type wat er iets langer over nadenkt, ik heb het helemaal in mijn hoofd zitten. Ik vind het wel spannend om mijn plaatje in mijn hoofd over te dragen naar de artist. Ik heb overigens 2 tattoos, waarvan ik er eentje op mijn 18e heb laten zetten op mijn onderrug. En een heb ik er afgelopen kerst laten zetten op de buitenkant pols. Ik heb, jawel, een infinity teken. En om het helemaal af te maken heb ik een woord in de buitenkant gezet. Maar ik ben er helemaal blij mee. Ik ben een hardloper, en door het hardlopen ben ik van mijn depressie en burnout afgekomen. Daarnaast ben ik door het hardlopen bijna 40 kilo afgevallen. Hardlopen maakt het leven makkelijker voor mij, en ik ben daardoor een fijner persoon geworden. Dit alles inmiddels zo'n 5 jaar geleden en toen besloot ik dat ik deze tattoo wilde. Echter mijn ex verbood het mij, en heb ik het nooit gedaan. En nu dus wel
Faelivrin: Ik kan even geen goede foto vinden. Hier is hij net gezet, en de foto door mijzelf geknipt.
Joolien: ik wil zeker niet veel zwart er in, ik wil graag veel kleurtjes.
Ik zit op mijn werk en kan niet op pintrest. Daar zaten er meer naar mijn smaak. Maar deze vind ik wel cute, al wil ik er graag een met gifgroene ogen. Net zoals mijn eigen katten.