Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dnieSz

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:40

:( dan word het denk ik een lastig verhaal.. Ik heb hem toen trouwens niet mee genomen uit london.. vond hem niet echt de hype waard eerlijk gezegd.

Okee jammer Stamper.. ik had een stukje coalface gekregen die vond ik wel fijn :D

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:47

Is hij minder dan de Twilight bath bomb? Ben helemaal verliefd op die geur, dus leek me wel fijn om hem ook voor onder de douche te hebben! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:11

Zojuist bij de lush in Gent geweest. Met korting nog kunnen halen : cadeaubox magic carpet, rough with the smooth en porridge zeep. Voor in bad extra nog de milky bubblebar. :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:41

heeft iemand een R&B die die niet meer gebruikt en ik zou mogen overnemen voor een schappelijke prijs?

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:52

Lekker geshopt Judith!

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:45

Weet iemand wanneer de valentijnscollectie in de winkel komt?

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:28

Durf het je niet te zeggen maar ik ben ook benieuwd! ben gek op die cupids zeep <3

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:45

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:09

:D

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 13:22

Aah! Net bericht gehad dat mijn pakket uit de UK er is. Best snel, want het was vorige week zaterdag verzonden. 2x Snowcake zeep, 2x Snow Fairy, 2x Santa's Belly en nog 2x Cinders!
Alleen moet ik nu nog tot 5 uur wachten tot ik het kan uitpakken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:37

Ik heb de douchegel the comforter ontdekt, die ruikt echt heerlijk! En onder de douche nog lekkerder dan in her flesje! Vriendlief heeft de shampoobars in de badkamer ontdekt, die vindt ze machtig mooi. :')

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:45

De comforter douchegel heb ik in de sale van Haarlem gekocht. Echt een heerlijke geur, soms was ik mijn haar er zelfs mee ☺️

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:30

ik heb net de R&B besteld omdat die perfect werkt voor mijn haar, heb om en testertje van de dirty hairstyler gevraagd om eens te proberen en ik heb een jason and the argan besteld voor mijn haar!

ben benieuwd of ze nog leuke andere testertjes meesturen, is mijn eerste bestelling op de lush, normaal haal ik het in winkels maar ik kom niet meer in de buurt van een lushwinkel voorlopig

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:36

ik zag dat de eerste Valentijn producten al online staan
heel leuk maar merk wel dat ze veel herhalen

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:51

jaa ik zag ze ook! ik vind het zonde om 10 euro aan shampoo uit te geven als het niet werkt.. daarom ben ik twijfelachtig met nieuwe producten, voor 10 euro sta ik toch wel een avondje te werken (horeca, 15 jaar) dus als ik weet dat iets eht werkt wil ik daar wel geld aan uitgeven, maar de valentijnsproducten kon ik niet ruiken dus ook geen idee of ik de geur lekker vind. heb op de gok jason en the argan meegenomen omdat ik thuis ook prducten met argan olie heb.. maar ik ga liever naar de lush winkel zelf om te ruiken en kijken :+

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 21:01

Ik vind de Valentijns collectie een beetje karig eigenlijk.. :c Wel jammer..

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 10:15

its_daantjee schreef:
jaa ik zag ze ook! ik vind het zonde om 10 euro aan shampoo uit te geven als het niet werkt.. daarom ben ik twijfelachtig met nieuwe producten, voor 10 euro sta ik toch wel een avondje te werken (horeca, 15 jaar) dus als ik weet dat iets eht werkt wil ik daar wel geld aan uitgeven, maar de valentijnsproducten kon ik niet ruiken dus ook geen idee of ik de geur lekker vind. heb op de gok jason en the argan meegenomen omdat ik thuis ook prducten met argan olie heb.. maar ik ga liever naar de lush winkel zelf om te ruiken en kijken :+

snap ik heel goed!
dat heb ik nou ook
heb de snow fairy shower gel nog liggen maar dacht eigelijk van
te voren, dat hij minder sterk zou ruiken naar chemisch ( weet niet hoe je het typt ) spul
nou mooi mis heel jammer :( dacht meer aan puur suikerspin geur

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:39

Kiki1995 schreef:
Ik vind de Valentijns collectie een beetje karig eigenlijk.. :c Wel jammer..

Ja vind ik ook.. zit niet echt iets tussen dat ik denk JA! ;(

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:31

hackny schreef:
its_daantjee schreef:

snap ik heel goed!
dat heb ik nou ook
heb de snow fairy shower gel nog liggen maar dacht eigelijk van
te voren, dat hij minder sterk zou ruiken naar chemisch ( weet niet hoe je het typt ) spul
nou mooi mis heel jammer :( dacht meer aan puur suikerspin geur

ah dat is balen! daarom wil ik idd ook eerst ruiken. heb ik bij sunny day ook op de gok gekocht, maar die beviel qua geur echt niet! mn ouders vragen waar ik de muggenolie nu al voor nodig heb :+

ben heel benieuwd naar mn pakketje hoe lang duurt het ongeveer voor je je bestelling binnen krijg na bestellen?

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:03

@its_daantjee hahaha sorry vind de reactie van je ouders wel weer grappig :P
altijd vervelend he meestal is het ook nog dubbel duur dat je van lush koopt en is het extra balen als je
het niks vind

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:13

renskep schreef:
Kan iemand mij helpen... Hoe gebruik ik de avocado co-wash? Ik heb m geprobeerd als gewone shampoo-bar, maar dat ging moeizaam. Ik heb er een stukje afgepeuterd en tussen mijn handen geschuimd en toen in mijn haar, maar dat leek het ook niet? Wat dan wel?

Ik heb hem nu ook sinds een week, vind hem suuuuper lekker ruiken! Ik maak mijn haar goed nat en ga banen trekken en daarna nog even tussen mijn handen en dan alles uitwrijven, neem er de tijd voor. Laat het rustig in trekken en daarna heb je lekker ruikend en glanzend haar. Heb heel dik en veel haar en hoef daarna geen conditiner meer te gebruiken :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:52

hackny schreef:
@its_daantjee hahaha sorry vind de reactie van je ouders wel weer grappig :P
altijd vervelend he meestal is het ook nog dubbel duur dat je van lush koopt en is het extra balen als je
het niks vind

haha jaa ik kon er ook wel om lachen,

iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je bestelling binnen is na verzending?

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:57

Als hij vanuit Nederland komt kan je uitgaan van 1-2 werkdagen. Engeland is vaan 5-6 werkdagen!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 14:22

thaanks! ik geloof dat het gewoon vanuit nederland komt.. wat is er zo verschillend aan de engelse producten en nederlandse producten dan?

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:41

Engeland is voor grote bestellingen iets goedkoper en vaak hebben ze een iets breder assortiment!