Okee jammer Stamper.. ik had een stukje coalface gekregen die vond ik wel fijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renaatt92 schreef:Weet iemand wanneer de valentijnscollectie in de winkel komt?
its_daantjee schreef:jaa ik zag ze ook! ik vind het zonde om 10 euro aan shampoo uit te geven als het niet werkt.. daarom ben ik twijfelachtig met nieuwe producten, voor 10 euro sta ik toch wel een avondje te werken (horeca, 15 jaar) dus als ik weet dat iets eht werkt wil ik daar wel geld aan uitgeven, maar de valentijnsproducten kon ik niet ruiken dus ook geen idee of ik de geur lekker vind. heb op de gok jason en the argan meegenomen omdat ik thuis ook prducten met argan olie heb.. maar ik ga liever naar de lush winkel zelf om te ruiken en kijken
hackny schreef:its_daantjee schreef:jaa ik zag ze ook! ik vind het zonde om 10 euro aan shampoo uit te geven als het niet werkt.. daarom ben ik twijfelachtig met nieuwe producten, voor 10 euro sta ik toch wel een avondje te werken (horeca, 15 jaar) dus als ik weet dat iets eht werkt wil ik daar wel geld aan uitgeven, maar de valentijnsproducten kon ik niet ruiken dus ook geen idee of ik de geur lekker vind. heb op de gok jason en the argan meegenomen omdat ik thuis ook prducten met argan olie heb.. maar ik ga liever naar de lush winkel zelf om te ruiken en kijken
snap ik heel goed!
dat heb ik nou ook
heb de snow fairy shower gel nog liggen maar dacht eigelijk van
te voren, dat hij minder sterk zou ruiken naar chemisch ( weet niet hoe je het typt ) spul
nou mooi mis heel jammerdacht meer aan puur suikerspin geur
renskep schreef:Kan iemand mij helpen... Hoe gebruik ik de avocado co-wash? Ik heb m geprobeerd als gewone shampoo-bar, maar dat ging moeizaam. Ik heb er een stukje afgepeuterd en tussen mijn handen geschuimd en toen in mijn haar, maar dat leek het ook niet? Wat dan wel?
hackny schreef:@its_daantjee hahaha sorry vind de reactie van je ouders wel weer grappig
altijd vervelend he meestal is het ook nog dubbel duur dat je van lush koopt en is het extra balen als je
het niks vind