Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parouscha schreef:Hallo!
Vandaag wimpers extensions laten zetten. Heel blij mee!
Maar ze adviseerde mij om geen eyeliner te gebruiken voor het behoud van je wimpertjes
Nu kan ik daar gewoon niet zonder en vroeg ik mij af welke olie vrije eyeliners en mascara's erop de markt zijn?
En ook hoe je dit kan terug vinden in de "ingrediënten" lijst?
Nadine schreef:Oh balen! Ik heb zelf zoeva besteld bij themakeupspot.nl, ben ik heel tevreden over![]()
Wat ga je bestellen bij zoeva? Het cacao blend palette?![]()
Mooie kleur lippenstift zeg! Ik ben echt gek op dat soort kleuren.
Niniane schreef:Nadine schreef:Oh balen! Ik heb zelf zoeva besteld bij themakeupspot.nl, ben ik heel tevreden over![]()
Wat ga je bestellen bij zoeva? Het cacao blend palette?![]()
Mooie kleur lippenstift zeg! Ik ben echt gek op dat soort kleuren.
Ik wou de Cacao Blend maar die hebben ze niet op voorraad.TheMakeUpSpot ook niet trouwens. Beetje balen. Dan maar Naturally Yours en Rose Golden maar mijn code pakt 'ie niet. En Naturally Yours hebben ze dus ook weer niet op voorraad bij TMUS. Gaat goed.
_Nelleke_ schreef:Iemand die de Foreo Luna heeft?
_Nelleke_ schreef:Ik zit te twijfelen of ik 'm wil. Enerzijds lijkt het me een fantastische gadget maar ik heb gewoon een goede huid dus heb het eigenlijk niet 'nodig'. (Tsja, wat is nodig...) Anderzijds wil ik mijn huid ook gewoon mooi houden omdat uiterlijke verzorging gewoon best wel belangrijk is in mijn vak en ik ook best veel make-up gebruik voor werk.
Help!