Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:04

Hallo!

Vandaag wimpers extensions laten zetten. Heel blij mee!

Maar ze adviseerde mij om geen eyeliner te gebruiken voor het behoud van je wimpertjes

Nu kan ik daar gewoon niet zonder en vroeg ik mij af welke olie vrije eyeliners en mascara's erop de markt zijn?

En ook hoe je dit kan terug vinden in de "ingrediënten" lijst?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:45

parouscha schreef:
Hallo!

Vandaag wimpers extensions laten zetten. Heel blij mee!

Maar ze adviseerde mij om geen eyeliner te gebruiken voor het behoud van je wimpertjes

Nu kan ik daar gewoon niet zonder en vroeg ik mij af welke olie vrije eyeliners en mascara's erop de markt zijn?

En ook hoe je dit kan terug vinden in de "ingrediënten" lijst?

http://www.wimperwensen.com/wimpers/wim ... liner.html
Hier hebben ze 10 verschillende olie vrije eyeliners. Is het eerste zoek resultaat op google dus ik zou voor de mascara gewoon even googelen

Suus___

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:27

Whoooesh heel blij met mn nieuwe lipstick
Afbeelding

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:16

Oh suus welke is dat?? Mooi!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:24

Ja erg mooi!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:31

Ik had al gegoogled, maar dacht meer aan eyeliners van Etos en Kruidvat dat misschien dat mensen daar wat van afweten. Dan kan ik die morgen even halen :-)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 01:31

All fired up :D

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:33

Oeh nice!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:03

Mooi Suus!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 16:09

Mehh ik wil bij de Douglas online Zoeva bestellen maar eerste keer dat ik bij hun online doe bestellen dus even een account aanmaken. Ik schrijf mijn Douglas kaartnummer op, maar die pakt ie niet. Zegt de site dat ik mijn nummer nogmaals moet controleren. -O-

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 16:36

Oh balen! Ik heb zelf zoeva besteld bij themakeupspot.nl, ben ik heel tevreden over :)
Wat ga je bestellen bij zoeva? Het cacao blend palette? <3

Mooie kleur lippenstift zeg! Ik ben echt gek op dat soort kleuren.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 16:45

Mijn cacao blended is binnen :))

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 16:50

Nadine schreef:
Oh balen! Ik heb zelf zoeva besteld bij themakeupspot.nl, ben ik heel tevreden over :)

Ik wou de Cacao Blend maar die hebben ze niet op voorraad. ;( TheMakeUpSpot ook niet trouwens. Beetje balen. Dan maar Naturally Yours en Rose Golden maar mijn code pakt 'ie niet. En Naturally Yours hebben ze dus ook weer niet op voorraad bij TMUS. Gaat goed. :')

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:28

Niniane schreef:
Nadine schreef:

Ik wou de Cacao Blend maar die hebben ze niet op voorraad. ;( TheMakeUpSpot ook niet trouwens. Beetje balen. Dan maar Naturally Yours en Rose Golden maar mijn code pakt 'ie niet. En Naturally Yours hebben ze dus ook weer niet op voorraad bij TMUS. Gaat goed. :')

Oh -O-
Jammer, dan mag je het eindelijk bestellen (van jezelf), werkt de site niet mee...
Cacao blend is denk ik ontzettend hard gegaan. Wil hem zelf ook super graag hebben! Ik heb zelf het mixed metals palette, ook heel mooi, vooral de rood/kopertint.

Weet iemand trouwens al iets van het nieuwe UD vice palette? Zou deze ook bij iciparis beschikbaar komen? Ik ben echt nieuwsgierig !

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:15

Staat je mooi die lipstick! :j

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:18

Heeft er hier iemand strobe creame van Mac? :) Zit er aan te denken om een klein tubetje te bestellen om eens te proberen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:25

Nee. Is dat niet gewoon een highlighter dan?

Gisteren VivaGlam 1 gekocht, teller staat nu op 6 VG's :D. Kwam weer langs Douglas :o Was er al voorbij en toen toch teruggelopen :+
Volgens de MUA daar zit de nieuwe VG Miley tussen Lady Danger en RubyWoo in qua kleur, maar bij Temptalia lijkt hij toch erg op LD, maar dan een fràctie anders. Zoveel meer rood kwam hij op mij niet over. Maar wil hem wel :P

En bij ICI de vloeibare blush meegenomen van Bourjois. Was er toch benieuwd naar. (oké en een nieuwe rode lipgloss)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:25

Suus All Fired Up staat je gaaf! Lekker fris :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:42

Iemand die de Foreo Luna heeft?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:58

_Nelleke_ schreef:
Iemand die de Foreo Luna heeft?

Nee. Maar zou het wel graag willen. Binnenkort kan ik 'em misschien een keer testen. Is toch een hele aankoop.

Mijn bestelling is alsnog geplaatst. *\o/* Heb Zoeva Naturally Yours en een Zoeva blush kwast besteld. Je kan ook zonder account bestellen, dus dat maar gedaan.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:02

Ik zit te twijfelen of ik 'm wil. Enerzijds lijkt het me een fantastische gadget maar ik heb gewoon een goede huid dus heb het eigenlijk niet 'nodig'. (Tsja, wat is nodig... :+ ) Anderzijds wil ik mijn huid ook gewoon mooi houden omdat uiterlijke verzorging gewoon best wel belangrijk is in mijn vak en ik ook best veel make-up gebruik voor werk.

Help! :+

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:06

Als je huid nu goed reageert op alles wat je er nu mee doet, zou ik het zo laten joh. Kost toch weer een berg geld en je hebt een goede huid zeg je, geniet er van :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:48

_Nelleke_ schreef:
Ik zit te twijfelen of ik 'm wil. Enerzijds lijkt het me een fantastische gadget maar ik heb gewoon een goede huid dus heb het eigenlijk niet 'nodig'. (Tsja, wat is nodig... :+ ) Anderzijds wil ik mijn huid ook gewoon mooi houden omdat uiterlijke verzorging gewoon best wel belangrijk is in mijn vak en ik ook best veel make-up gebruik voor werk.

Help! :+

Haha bekend probleem. Mijn huid is tegenwoordig vrij goed, wat puistjes zo nu en dan, maar het zou nog beter kunnen. Maar of dit nu weer meteen over de 100 euro moet kosten? :=

Anderzijds, ongeacht of je een goede, gemiddelde of slechte huid hebt, het is wel goed voor je huid. Dus wat dat betreft geen slechte investering en eentje die eenmalig is. Iets wat je bij bijvoorbeeld de Clarisonic niet kan zeggen.

Het grootste nadeel is dan ook echt het prijskaartje. := Ben er zelf ook nog niet aan uit.

Ik zag dat Cynthia van Misslipgloss de Mini nu ook gebruikt dus ben wel heel benieuwd wat zij er over te zeggen heeft.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:03

Nee ik vind dat bij de Clarisonic ook echt een groot nadeel en daarom spreekt die Fereo me ook zo aan. Bovendien ben ik vaak wel te spreken over Duitse of Scandinavische producten en laat dit nou net uit zweden komen. :D

De mini is trouwens ook degene die ik zou willen hoor. Ik vind 50 euro extra voor een ander formaat wat precies hetzelfde doet een beetje onzin. :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:37

Ik heb de strobe cream kan best een sample maken als je wilt