doezel2 schreef:Vraagje: Hoelang moet je je helix schoonmaken( dagen of weken)
En hij begint ietjes te jeuken
Niet eraan zitten. Dan geneest hij het best/snelst
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia98 schreef:Hooi , ik mag mijn conch piercing van de piercer bij drie maanden omwisselen voor een ringetje van het zelfde materiaal maar dat duurt nu dus nog drie weken...
Nu heb ik m'n ringetjes binnen en m'n piercing ziet er goed uit en voelt goed is niet dik of rood en doet geen pijn en is ook niet gevoelig ... Zou ik nog drie weken wachten of kan ik hem nu al verwisselen?
doezel2 schreef:Dankje. (Vriendin van mij zegt. Dat ik moest draaien. En. Met alcohol schoonmaken ze heeft er zelf ok 1)
_Ekenna schreef:doezel2 schreef:Dankje. (Vriendin van mij zegt. Dat ik moest draaien. En. Met alcohol schoonmaken ze heeft er zelf ok 1)
Met alcohol? Pure alcohol?
Dat is veel te agressief en ook helemaal niet nodig. Echt niet doen hoor.
Draaien alleen onder de douche als de korstjes los geweekt zijn.
Poiuytrewq schreef:doezel2 schreef:Dankje. (Vriendin van mij zegt. Dat ik moest draaien. En. Met alcohol schoonmaken ze heeft er zelf ok 1)
Nooit doen!! Alcohol doodt ook de goede bacteriën dus met een beetje pech help je je oor de vernieling in
Daarom ook een zoutoplossing, van zeezout dat doodt alleen de slechte bacteriën.
Echt alleen douchen is voor een piercing die niet irriteert echt genoeg! Ook niet veel eraan lopen draaien want titanium kan niet vastgroeien.
Het is een verse wond en hoe meer je er aan zit (ook onnodig "schoonmaken") hoe langer het genezingsproces
nafnaf schreef:Hoihoi ik kom even binnen vallen want ik had een vraag.
Ik mag misschien een navpiercing maar ik heb een "bobbeltjes" navel inplaats van zo'n kuiltje.
Zijn er mensen die dat ook hebben en toch een navelpiercing hebben laten zetten? Zoja ziet dat we dan niet apart uit?
Ruby1995 schreef:Ik heb een nieuwe piercing in m'n tragus! Het verwisselen ging best goed.
Alleen ik weet niet of ik het mooi vind en te groot vind... Het is wel wennen want ik ging van een klein steentje naar dit, wat vinden jullie?
[ [url=m/rOWVnP.jpg]Afbeelding[/url] ]