Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sologirl

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:15

Ik ben het eens met de healthy eaters hier. Het is zo omtzettend belangrijk bij zo'n relatief programma dat je er goed bij blijft eten. Zelf denk ik dat ik nu al rond de 1600 zit. Dit wil ik in eerste instantie verlagen naar 1500 en dan gaan aanvullen met eiwitrijker eten. Dan naarmate je verschil gaat zien in je lijf weer opvoeren naar 1600/1700 per dag.

1 dag in de week cheat day ben ik sowieso voor hahahahaha.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:47

Mijn hele weekend is cheatweekend en dat begint meestal al op donderdagavond en eindigt zondagavond. :x :')
Ik ben meestal namelijk van maandag t/m donderdag of vrijdag alleen thuis, en dan kan ik me prima aan een gezond schema houden. Maar dan komt het weekend en dan even gezellig samen een glaasje wijn met een hapje erbij kan ik moeilijk afslaan, en dan eigenlijk vooral het wijntje. Terwijl daar best veel calorieën inzitten. Dus eigenlijk cheat ik dan de helft van de week bijna. :)) Ik denk niet dat ik dan echt over de 2000 kcal kom hoor, en door de week zit ik altijd wel rond de 1600 maar toch is het niet helemaal optimaal nee.

Ik zag vandaag trouwens wel voor het eerst verschil, een soort van blokjes ofzo als je goed kijkt. :))
Heb vanochtend al W5D3 gedaan, was een leuke work-out. :) Na volgende week ben ik al op de helft. :wow:

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 13:01

Ik zit nu rond de 1400/1500 kcal (zelfs gisteren onder de 1500 gebleven, inclusief etentje). Ik merk dat, doordat ik gezond eet, ik veel 'meer' mag eten, en heb daardoor ook zo goed als geen honger. Heb nu voor mezelf vaste tijden ingesteld om te eten, aangezien ik fulltime op kantoor werk en het dan erg makkelijk is om tussendoor even iets te pakken :7
08.30u ontbijt
10.30u tussendoortje
12.30u lunch
15.00u tussendoortje
17.30u avondeten
en dan 's avonds, afhankelijk hoe laat ik thuis ben, nog een tussendoortje (eiwitreep/protein cookie, als aanvulling om genoeg eiwitten binnen te krijgen, en het vult nog goed)

't is niet makkelijk om niet te snoepen, maar scheelt echt een hoop aan kcal! + geen frisdrank drinken, dat scheelt sowieso al veel ;)

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 13:49

Jodie_ schreef:
Voor wie het wat interesseert, mijn biltraining van vandaag was als volgt:
4 sets van:
15x hip thrusts met 6kg kettlebell
15x elevated hip thrusts (dus schouders op bankje)
30x reverse lunge + kick back (15 per leg)
30x donkey kicks (15 per leg)
15x squat
15x sumo squat

Thanks for sharing :D Ik heb net drie rondjes achter de rug. Ik heb alles met 10kg gewicht gedaan, DK natuurlijk niet. Reverse lunge zonder kick back want mijn stabiliteit is echt verschrikkelijk :')

Ik weet niet wie het vroeg over meer honger, maar ik merk dat altijd wel als ik mijn sportschema verander. De eerste week heb ik veel nood aan extra suikers, dus snoep ik ook best veel. Maar daarna stabiliseert het wel. Dus volgende week ga ik kijken of ik tot 1600kcal kan blijven.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:46

Ik heb vandaag wat sportinkopen gedaan:
-springtouw van de kruidvat
- yogamat van de big bazar
- handpalbeschermers van de big bazar
- 6kg ketllebell van de big bazar

Nu nog de opstapjes en dan kan ik alle oefeningen uitvoeren. Het balanceboard van de lidl vond ik er erg goedkoop uitzien en heb ik laten staan. De yogamat daar was denk Ik wel erg goed. Heel dik. Ik had zelf al de mat bij de big bazar gekocht dus ik heb het niet meegenomen.

Over eten probeer ik trouwens niet teveel na te denken want dan krijg ik juist vreetbuien en dergelijke.

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:25

Ik wil dit ook gaan doen, moet alleen de boeken nog zien te scoren. *\o/* Verder ga ik al naar de sportschool, maar dit lijkt mij een goed alternatief voor als ik keertje geen zin heb in de sportschool!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 17:11

nou verlengd weekend dus het heqtweekend ql goed ingezet.. Een héééél plak cake.. En drank, veeeel drank... (vodka, rum en whisky :(:) )

vandaag gezond eten. Ik heb een cheatsnackje iedere dag een 'gezonde' koek ofzo. Iets waar ik echt van geniet. Zou houd ik het veel beter vol!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 18:20

nanoukkie schreef:
nou verlengd weekend dus het heqtweekend ql goed ingezet.. Een héééél plak cake.. En drank, veeeel drank... (vodka, rum en whisky :(:) )

vandaag gezond eten. Ik heb een cheatsnackje iedere dag een 'gezonde' koek ofzo. Iets waar ik echt van geniet. Zou houd ik het veel beter vol!

Stoer op je 16e :D

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 18:45

Oke. Eigenlijk wil ik dit bericht niet plaatsen want dan kan ik d'r niet meer onderuit komen maar misschien is dat ook wel goed...... :=

Nadat ik deze week weer lekker heb lopen mopperen op mijn worsten benen, heb ik besloten dat ik hier iets aan moet gaan doen. Ik werk 4 dagen in de week en daarnaast rij ik 5x per week paard. Deze training lijkt me dus best ideaal omdat ik het thuis kan doen. Echter, de trainingen naast de krachttrainingen gaan lastig worden. Vooral de interval..

Maar voor nu ben ik als eerst op zoek naar het boek voor minder dan 80€. Kan iemand mij daar aan helpen?

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:03

@eulogy; ik vind het niet stoer hoor, het is gewoon zo

even ter zijde; wat betekent het als je echt helemaal trilt na 14 min resistance?
Ik beef altijd erg fel

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:34

Als je trilt ben je goed bezig! Je spieren zijn die inspanning niet gewend en moeten dus flink aan het werk. Doorgaan dus! Dan word je vanzelf sterker.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:11

Ik vind kayla toch niks voor mij :+
Heb er elke dag gewoon geen tijd voor en de keren dat ik naar de sportschool kan, ga ik veel liever een actief lesje zoals steps, combat of zumba volgen := naja, succes iedereen nog!

En oh, liever geen pb's meer,, heb er letterlijk 50 en allemaal van mensen die niet eens in dit topic zitten. Wordt er een beetje gek van tbh :')

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 22:11

Celiien schreef:
Ik vind kayla toch niks voor mij :+
Heb er elke dag gewoon geen tijd voor en de keren dat ik naar de sportschool kan, ga ik veel liever een actief lesje zoals steps, combat of zumba volgen := naja, succes iedereen nog!

En oh, liever geen pb's meer,, heb er letterlijk 50 en allemaal van mensen die niet eens in dit topic zitten. Wordt er een beetje gek van tbh :')

Sorry :D

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 23:09

Ik kan niet geloven dat je je aan 1600 kcal kan houden, ik kom elke dag rond de 2000. Ik ga ook niet op het aantal kcal letten, wil immers niet afvallen maar een gezond en strak lichaam.

Mn moeder had bij de kruidvat ook springtouwen gekocht dus net gedaan, 365 keer.

een vraagje; kunnen jullie qua tijd elke dag sporten, en wat doen jullie als jullie het niet redden schuiven jullie het dan door of sla je het dan gewoon over?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 23:18

saabineex schreef:
Ik kan niet geloven dat je je aan 1600 kcal kan houden, ik kom elke dag rond de 2000. Ik ga ook niet op het aantal kcal letten, wil immers niet afvallen maar een gezond en strak lichaam.

Mn moeder had bij de kruidvat ook springtouwen gekocht dus net gedaan, 365 keer.

een vraagje; kunnen jullie qua tijd elke dag sporten, en wat doen jullie als jullie het niet redden schuiven jullie het dan door of sla je het dan gewoon over?

Gisteren had ik geen tijd, dus ik heb het verschoven naar vandaag.

Vandaag de arm en abs training gedaan van week 1. Merk wel dat ik beter rustig en goed de oefeningen kan doen dan proberen alles in die 7 minuten te proppen. Hebben meer dit, of is het meer mijn lijf die aan het protesteren is (lees: ik ben net een maandje "semi-blessurevrij" dus ik moet ook een rem aanhouden).

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 23:27

Is er ook een nederlandse site waar je dit progamma kan bestellen of doen??

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 23:38

Als iemand nog het boek wil ik kan hem wel mailen heb hem in het Engels

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 23:47

Renee Ik doe voor mijn lijf inderdaad ook gewoon de oefeningen rustig en zo netjes mogelijk.

Pffoe! 300x touwtje springen!!! Wow!

kcal Let Ik dus ook niet op maar dat zei ik al.

Mocht ik een dag missen dan schuif ik dat Door. Ik wil ook twee keer in de week hardlopen en ook dat schuif ik door als ik er niet aan toe kom.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 00:33

Ik wil volgende week beginnen maar heb op vrijdag zaterdag geen tijd mag dit dan:
Maandag: legs en cardio
Woensdag: arms en abs
Donderdag: full body

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 00:47

Xriiannex ik zou full body in her weekend doen als dat kan 2dagen echt zwaar sporten krijgen je spieren geen rust en krijg je sneller last van blessures

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 10:33

Kun je niet zondag dinsdag en donderdag doen?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 11:58

Annetje schreef:
Kun je niet zondag dinsdag en donderdag doen?

Goed idee, dan begin ik morgen en dan volgende week doe ik gewoon maandag-woensdag-vrijdag :)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 12:48

@Amyyy, dat dus :P
Vandaag W3D3 en stretchen. Op de een of andere manier vergeet ik dat steeds

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 15:28

zo na een ongezonde dag donderdag een redelijk geslaagde dag gehad gisteren!
Donderdag; cake, veel cake & drank.. Ook stokbrood
en buiten een half uurtje badminton op school niets gedaan
Gisteren:
O:
T:
L: een grote kom paprikasoep met snee vk brood
T: appel, gezonde pannekoekjes met koko en agavesiroop, mini plak cake
A: mousakka

oke de rest vergeten maar je snapt het idee wel :D
Ook de full body workout gedaan. Goed verlopen!
Op zijn eigen gangetje maar heb wel alle circuits minstens 1 keer + een of gedaan.
Ook wat geskate, zo op rolletjesschoenen, hoe noemt dat ook al weer?
En wat aparte kuit- en biloefeningen.
Seffes na een weekje weer rijden op mijn paardje (bad owner) en dan 35 min lopen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:51

Domi_94 schreef:
@Amyyy, dat dus :P
Vandaag W3D3 en stretchen. Op de een of andere manier vergeet ik dat steeds

Week 3 alweer joh? :D hoe gaat t?