Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:Voor wie het wat interesseert, mijn biltraining van vandaag was als volgt:
4 sets van:
15x hip thrusts met 6kg kettlebell
15x elevated hip thrusts (dus schouders op bankje)
30x reverse lunge + kick back (15 per leg)
30x donkey kicks (15 per leg)
15x squat
15x sumo squat
nanoukkie schreef:nou verlengd weekend dus het heqtweekend ql goed ingezet.. Een héééél plak cake.. En drank, veeeel drank... (vodka, rum en whisky)
vandaag gezond eten. Ik heb een cheatsnackje iedere dag een 'gezonde' koek ofzo. Iets waar ik echt van geniet. Zou houd ik het veel beter vol!
Celiien schreef:Ik vind kayla toch niks voor mij
Heb er elke dag gewoon geen tijd voor en de keren dat ik naar de sportschool kan, ga ik veel liever een actief lesje zoals steps, combat of zumba volgennaja, succes iedereen nog!
En oh, liever geen pb's meer,, heb er letterlijk 50 en allemaal van mensen die niet eens in dit topic zitten. Wordt er een beetje gek van tbh
saabineex schreef:Ik kan niet geloven dat je je aan 1600 kcal kan houden, ik kom elke dag rond de 2000. Ik ga ook niet op het aantal kcal letten, wil immers niet afvallen maar een gezond en strak lichaam.
Mn moeder had bij de kruidvat ook springtouwen gekocht dus net gedaan, 365 keer.
een vraagje; kunnen jullie qua tijd elke dag sporten, en wat doen jullie als jullie het niet redden schuiven jullie het dan door of sla je het dan gewoon over?