Ben benieuwd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik ga gewoon even een realistisch lijstje van mijn kant posten hier, niet wat ik elke dag eet maar hoe mijn dag er bijvoorbeeld morgen uit gaat zien. Voor sommigen misschien karig, eentonig of whatever, maar ik ben geen grote eter en er moet toch echt wat vanaf uiteindelijk
O: Banaan-ei pannenkoek met een kop koffie en een halve liter water
(geen eerste tussendoortje omdat ik morgen kan 'uitslapen')
L: Banaan-ei pannenkoek (dikkere dan de eerste, heb toevallig twee verschillende diktes gemaakt) en een eiwitshake die ik dan verspreid over de hele middag opdrink
T: Een appel en een handje cashewnoten als ik thuis kom
A: Wokgroente met kip teriyaki en weer een handje cashewnoten
T: Als ik nog trek krijg een gekookt ei
Ik drink over de hele dag minimaal 2 liter water. Heb nu toevallig een zak cashewnoten in huis dus dan eet ik die weer een hele hoop. Denk dat als je zo veel behoefte hebt aan tussendoortjes, Lisanne, dat het misschien tijd is om te kijken wat er mis gaat in je hoofdmaaltijden
PureSG schreef:Klinkt zeker goed Eefke!
Ik wou dat ik mensen in de buurt hadden die hetzelfde streven hebben als ik, maar ik ben de enige.
Mijn vriend is al fit als een hoentje en absoluut heel slank en redelijk gespierd, dus hij heeft het niet nodig. Evenals mijn meeste vriendinnen, ik steek er altijd een beetje tussenuit met m'n extra vetjes rond de heupen.
Dus ik ben echt op mezelf aangewezen om gemotiveerd te blijven.
Liesje1611 schreef:Emmaa_ schreef:Ik ga gewoon even een realistisch lijstje van mijn kant posten hier, niet wat ik elke dag eet maar hoe mijn dag er bijvoorbeeld morgen uit gaat zien. Voor sommigen misschien karig, eentonig of whatever, maar ik ben geen grote eter en er moet toch echt wat vanaf uiteindelijk
O: Banaan-ei pannenkoek met een kop koffie en een halve liter water
(geen eerste tussendoortje omdat ik morgen kan 'uitslapen')
L: Banaan-ei pannenkoek (dikkere dan de eerste, heb toevallig twee verschillende diktes gemaakt) en een eiwitshake die ik dan verspreid over de hele middag opdrink
T: Een appel en een handje cashewnoten als ik thuis kom
A: Wokgroente met kip teriyaki en weer een handje cashewnoten
T: Als ik nog trek krijg een gekookt ei
Ik drink over de hele dag minimaal 2 liter water. Heb nu toevallig een zak cashewnoten in huis dus dan eet ik die weer een hele hoop. Denk dat als je zo veel behoefte hebt aan tussendoortjes, Lisanne, dat het misschien tijd is om te kijken wat er mis gaat in je hoofdmaaltijden
Klinkt inderdaad vrij karig, wel lekker en gezond!![]()
Ik snap je gedachte. Punt is; ik eet me 3 keer per dag (ontbijt, lunch, avondeten) helemaal vol. Tot ik écht vol zit. Maar ik verbrand alles zo snel, zelfs als ik op de bank lig en niks uitvoer dat ik na 2 uur weer een knorrende maag heb en iets móét eten anders wordt ik slapjes, futloos en chaggarijnig.
Ik eet dus ongeveer om de 2 uur.
EmptyWords schreef:Squats zijn indd ontiegelijk saai.... die doe ik onder de douche, kan de conditioner mooi intrekken