Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Voor de noorderlingen met 'rare' maten: er zit tegenover de HEMA/naast de oude Sting, op de plek van Skooter een lingerieoutlet met ook echt gróte maten! Anders even vragen. Heb speciaal voor dit topic gevraagd en ze hebben ook 65 D (hangt tussen de 70D omdat het er niet zoveel zijn). Ook voor 10 euro, maar ook wat luxere en merkspullen. Dus wel de moeite waard.
Ilsemarie schreef:Sting schreef:Voor de noorderlingen met 'rare' maten: er zit tegenover de HEMA/naast de oude Sting, op de plek van Skooter een lingerieoutlet met ook echt gróte maten! Anders even vragen. Heb speciaal voor dit topic gevraagd en ze hebben ook 65 D (hangt tussen de 70D omdat het er niet zoveel zijn). Ook voor 10 euro, maar ook wat luxere en merkspullen. Dus wel de moeite waard.
Ze gaan t/m G zag ik vandaag toen ik er was.
Nayan schreef:Het is echt irritant, sinds ik dit filmpje gekeken heb heb ik pas door hoe onaangenaam mijn BH's eigenlijk zitten.
xSCWx schreef:Nayan schreef:Het is echt irritant, sinds ik dit filmpje gekeken heb heb ik pas door hoe onaangenaam mijn BH's eigenlijk zitten.
Dat had ik dus ookbandjes die van schouders zakken, fel rode afdruk van de BH... ondanks dat ik nu een omtrek kleiner heb, zitten de bandjes niet meer zo in mijn vel gedrukt. + geen afzakkende bandjes meer
en toch blijf ik altijd blij als 'ie na een dag uit mag maar dat zal nooit veranderen denk ik
ik gooi ook mijn oude bh's weg. Gelukkig allemaal redelijk oude en goedkope.
Nayan schreef:Ik herinnerde me na mijn vorige bericht dati k liefst nog niet dood gevonden wordt in een kledingwinkel, laat staan dat ik er uitgebreid ga passen, dus ik heb maar twee BH's in 65D besteld via Zalando. Is 't niks dan kan 't mooi weer gratis terugben echt heel benieuwd!