wordt ook erg vet, dus als je droog en pluizig haar hebt is het handig maar maakt haar te zwaar voor volume. Is er geen eco kapper oid met producten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wordt ook erg vet, dus als je droog en pluizig haar hebt is het handig maar maakt haar te zwaar voor volume. 
Heb ik nooit onder de knie kunnen krijgen
En nu gaat het helemaal niet meer. Geef mij maar zo'n "duwertje"
Ook goed voor de "conditie"

Nadeel, ik mag het land niet bekalken/bemesten van de eigenaar. Dus dat spul groeit weelderig
.
Heb in 't najaar wel kalk gestrooid, maar op die stoppels zelf kan ik ook wel es proberen.

gebruik alleen een beetje zout. Tandarts vroeg al waar ik nu mee poetste omdat mijn gebit er beter uit zag dan vorig jaar, ik nou gewoon met natriumchloride 
Eentje onder een vulling
Heb geen tijd er voor (wegens uitzoeken en inpakken van mijn zooi en huizen jacht) en moet binnen kort toch weg en alles word gesloopt, dus heb er geen zin meer in.
dus de vruchten zijn nu al verloren gegaan en sinds dit weekend nog 2 klein blijvende fruitbomen erbij; Elstar en peer.

)

erg jammer eigenlijk want er staan/stonden lekkere dingetjes in! Maar ach, gelukkig ben ik er niet helemaal van afhankelijk; was alleen wel leuker geweest als mijn kruiden het wel gered hadden..
)
(Voor degenen die dat niet kennen: is een leuke blog over allerlei kanten van "groen leven", en de meisjes hebben een leuke schrijfstijl. www.degroenemeisjes.nl )