Stoppen met nagelbijten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 17:08

Het topic is ondertussen al wat ouder, maar ik ben benieuwd hoe het met jullie en het stoppen met nagelbijten gaat :)

Ik ben nu een jaar of 3 gestopt met het bijten, maar scheurde mijn nagels nog altijd wel kapot. Sinds een maandje ben ik hier ook mee gestopt en ondertussen heb ik weer mooie lange nagels. Hopelijk kan ik het zo volhouden!

Helaas heb ik nog wel een hoop wondjes in de buurt van mijn nagels omdat ik mijn huid stuk beet. Dit herstelt nu langzaam, maar de huid is nog wat harder dan het hoort en als ik velletjes heb moet ik ze eraf trekken. -O-

Chiave

Re: Stoppen met nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 17:20

Wat goed dat je gestopt bent! Herkenbaar, die velletjes. :(

Zelf nu drie weken weer gestopt en al op enkele vingers weer witte randjes! Nog wel vier nagels die zwaar beschadigd zijn en heel langzaam herstellen, maar al super trots op het huidige resultaat! Ik gebruik nu DadiOil, dat voedt de nagels écht goed. Dat in combinatie met oldskool bite-ex. Ik heb ook een poosje IBX geprobeerd, maar dat werkt niet als ik alles eraf bijt. Ik wacht daar nog even mee tot alles op orde is qua nagels. Hopelijk mag dat lukken. :D

Animal

Re: Stoppen met nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 17:22

Goed bezig Chiave! :D
Zijn jouw randjes wel echt wit? Die van mij zijn altijd wat gelig helaas. Eerder in het topic heb ik foto's gepost waarop het goed te zien is. Ik zou heel graag witte randjes willen!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:46

jessdaniels schreef:
Van dit;
(Februari)

[ [url=m/5hj87I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Naar dit!
(Vandaag)

[ [url=m/El3Zag.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super bedankt voor alle motivatie dames <3

Zo lang als op de 2 foto draag ik ze niet meer, maar nog altijd gestopt met bijten :D