zieke/revaliderende medebokkers gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: zieke/revaliderende medebokkers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:24

Ik heb dat patroon ook op min knie gehad maar het deed niets bij mij. Ik denk dat het per persoon ook verschilt.

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:30

Owwww ja dat noemen ze hier kynesio tape.
Is is alle kleuren te krijgen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:40

Kynesiotape is op verschillende manieren te gebruiken. Je kunt t gebruiken om vocht af te drijven (ruitjes of inktvispatroon) of brede stroken ter ondersteuning.

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:44

Ja ik ken het het werd mij toen afgeraden door de gips meester. Hij vond het niet echt nuttig. Maar ik heb al meerdere gehoord die er echt veel baad bij hadden

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:54

De verhalen verschillen. Mijn fysio was er dol op terwijl de arts het onzin vond. Ik wilde het wel proberen, baad het niet... Helaas deed het voor mij niets terwijl mijn kamergenote in de kliniek er wel weer veel baad bij had.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:21

Mijn huid kan er niet goed tegen, maar ik heb t wel altijd in huis, voor t geval dat ik t echt nodig heb. :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:42

Ben net pas terug heb zowat de hele middag bij mijn moeder op het werk gezeten ( brei winkeltje )

Ik heb nog niet alles binnen kwa uitslagen maar wat ik weet zal ik jullie vertellen

Mijn ijzer waardes in mijn ontlasting zijn te hoog dat betekent dat er een ontsteking zit. In mijn darmen

Vrijdag moet ik een echo laten maken en maandag hoop ik alles te horen en gaan ze vaarschijnlijk ook een behandel plan opstellen

En ik moet maagbeschermers gaan slikken omdat ik dan miss meer kan eten zij ze ofz

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:52

Dus er komt geen ziekte van crone uit? Dat is wel fijn. Alvast heel veel succes gewenst een vrijdag. Zal wel spannend zijn nu er nog niks uit komt

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:04

Ze denken juist meer aan de ziekte van crone helaas :( dat zei mijn arts tegen mijn moeder

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:18

Dat is balen meis. Maar zijn er geen artsen die de diagnose Crohn met zekerheid kunnen geven?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:40

Sorry dat ik binnen val, tempo ligt te hoor voor me, maar lees nog mee.
Maatje987, vraag eens naar de calprotectine test, daar kunnen ze ook Crohn mee aantonen (ontlastingstest).
Duurt wel lang voordat de uitslag terug komt, maar dan hoef je niet persen een endoscopie. Ik heb die calprotectine test ook gehad. Veel succes vrijdag met de echo :(:)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:18

Ja ik baal der wel van

Een klant van het winkeltje waar me moeder werkt had het nog over een anderetest waarmee ze cchron kunnen aantonen weet alleen niet meer hoe het heet maar ik wacht nog even af maandag hoor ik alles

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:34

Nou hier dag 3 op bed. Lekker hoor. Ik ga zo maar weer een boek lezen want tv kijken gaat nog niet.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:49

Ik lees ook steeds wel mee maar kom er niet aan toe echt te reageren. Druk met werk en verder enorm moe. Ook een nacht heel slecht geslapen en dat merk ik nu.
Verder hele week verkeerd in dagen. Stond gisteren in Belgie voor wortelkanaalbehandeling maar dit was dus vandaag. Mijn verdoving is inmiddels aan het uitwerken.... Vulling is iets te scherp dus kan ong. retour tandarts.... Eerst maar eens aankijken

@maatje; Ik zou alles maar afwachten artsen weten wel wat ze aanvragen. BAlen hoor maar dan weet je in ieder geval wel waar je klachten vandaan komen en kunnen ze er iets aan doen.

Verder met mijn pols/ arm gaat het wel wat beter. Soms is hij ineens helemaal op en pijn scheuten maar lijkt aardig te gaan
Zo nog even bellen voor een nieuwe afspraak

Ik heb ook ooit tape gehad. Niet voor vocht. Maar ik kan er echt niet tegen. Ik trek letterlijk mijn vel er mee los....

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:19

Fijn dat je pols wat beter gaat Tyke!

Wat betreft de snelheid van het topic. Soms gaat het mij ook iets te snel. Ik vergeet dan te reageren op mensen. Ik negeer mensen niet bewust maar door de morfine is mijn concentratie ook niet altijd goed.

Ik ben vandaag met een Bokker mee naar haar paard geweest. Ze heeft me thuis opgehaald en na het paard weer terug gebracht. Echt heel erg lief!
Nu wel stuk op bed maar ik vond het wel even leuk.

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:36

Wat een leuk verhaal tazzey. Was het leuk?
En type dat is fijn dat het beter gaat. Ik kan ook geen tape verdragen op mijn huid. Na een dag trek je inderdaad de huid mee. Heel vervelend.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:42

Het was erg leuk maar ook heel moeilijk. Ik mag zelf nooit meer rijden en dat is toch wel altijd mijn passie geweest...

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:23

Ow. Dat is niet leuk zeg. Mag je ook niet aangespannen rijden? Of alleen niet meer onder het zadel?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:42

Aangespannen zou misschien ooit wel kunnen maar dat vind ik niet leuk.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 07:01

Ik heb een enorm slechte nacht gehad

Ik had gisteravond een berichtje gekregen dat een van mijn verzorgpaarden ocd of ocheeft en ze heeft botsplinters in der hals
Vandaag gaan ze nog een keer extra foto,s maken maar het zit er dik in dat het nu gewoon klaar is over ;(

Ik moest het echt ff ergens kwijt

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 07:05

Agh gossie. wat een vervelend nieuws om te krijgen zeg. Heel veel sterkte er mee. Heeft het paard veel pijn?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 07:08

Ja volgens mij wel ze hangt hele tijd met de hoofd naar beneden enz en dat doet ze anders nooit

Ik kan zelf nu ook niet echt bepaald helder na denken en heb een slechte nacht gehad

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 08:47

Ahhh arm dier. Heel veel sterkte maatje987.

Hier ook weer slecht geslapen,ondertussen ook nog wat grieperig ( aangestoken door mijn zoon)
Zou er heel wat voor over hebben om ween nacht door te kunnen slapen.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 08:52

Dankje wel en jij ook beterschap

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:26

Dat is naar nieuws Maatje! Ik kan me goed voorstellen dat je je daardoor erg slecht voelt. Wacht het nieuws van de DA even af, misschien heeft ze een engeltje op haar schouder en is het te verhelpen.
Een dikke knuffel van mij!

Alco, meh die griep die nu heerst is gewoon heel vervelend. Neem overdag je rust, als dat kan. Ga lekker op bed liggen. Al slaap je niet, dan rust je wel een beetje uit.

Ik heb vandaag een heel slechte dag. Gisteren een leuke middag gehad met een lieve bokker bij haar paard maar daar moet ik vandaag de hoofdprijs voor betalen. Het is balen maar ik neem het even voor lief want sommige dingen zijn even de moeite van een heel slechte dag waard.
Ik moet vandaag nog wel even swatches maken voor morgen op mijn blog maar dat kan ik liggend doen en dan verder aan de blog werken zodat hij snel online kan.

Fijne dag vandaag! En beterschap Alco en heel veel sterkte vandaag Maatje! (Sorry ik ben heel slecht ik echte namen onthouden)