Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:Vraagje tussendoor, waarom vertrouwen jullie je dorst niet...?
Dan is het bijv. een sapje na mijn ontbijt en daar kan ik gerust de hele dag op verder zonder dat ik dorst krijg. De volgende dag realiseer ik me vaak dan pas dat ik zo weinig gedronken heb, en geen een slok water
Nayomie schreef:Heeft iemand een app voor mij die alles bijhoudt etc? Het gaat nu namelijk helemaal mis.Vandaag 0,0 gedronken. Gisteren 250.
Een keer wat minder drinken is niet zo erg, maar elke dag is zo ontzettend slecht voor je. Heb je wel continu of zoveel mogelijk een flesje drinken bij je? 
Misschien heb jij snel hoofdpijn, moe, droge slijmvliezen etc
Ja zomers wel last van hoofdpijn, vind ik ergens wel handig want dat is een soort geheugensteun om te drinken, al is het niet goed natuurlijk.
Borahlover schreef:Ik heb de app gedownload die gisteren als eerste aangegeven werd en ik moet zeggen dat het wel helpt!
Na mijn gewicht, lengte en activiteiten in te hebben gevuld is er uitgekomen dat ik 1,9L moet drinken. Krijg nu om de zoveel tijd een reminder. Over 45 min moet ik op 0,5 zitten (e van uitgaande dat ik om 10 uur opsta en 12 ga slapen)! Ideaal, want zit al bijna over de 0,5 nu.
Er zijn er meerdere genoemd namelijk, haha
Ik zit nu op 0,5l aan water en 350ml aan thee
Bij mij (1.72, 65kg en regelmatig bewegen) kwam hij uit op 2,2 liter per dag 
En dan drink ik meteen een glaasje water