Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Septums zijn awesome, pijn valt echt mee en gewoon 2 keer per dag spoelen met een kop gekookt water en zout. Mijn neus was een paar dagen beurs maar daarna snel genezen.
edit: Ik vind wel dat je er een type voor moet zijn, bij sommige meisjes vind ik het echt niet mooi. Bij jou lijkt het me wel tof.
edit 2: Ik voel mijn septum niet, maar als ik heftig zoen dan draait 'ie af en toe wel een beetje gek.
Blacky94 schreef:Ooh okik zag dat je uit Leusden kwam dus dacht dat je misschien in Amersfoort of hier ergens in de omgeving was geweest
Nu scheelt het dat ik nog niet echt iets op mn lijstje heb staan "wat ik nu gelijk wil hebben" maar ik "moet" opzoek naar een nieuwe aangezien de shop hier alleen nog maar tattoos doet en het piercen "uitbesteed" heeft. Zijn geloof ik 2 meiden en ik ben er nog nooit geweest dus misschien zijn ze ook wel prima maar t is altijd fijn te horen van anderen met goede ervaringen
joyce2 schreef:Blacky94 schreef:Ooh okik zag dat je uit Leusden kwam dus dacht dat je misschien in Amersfoort of hier ergens in de omgeving was geweest
Nu scheelt het dat ik nog niet echt iets op mn lijstje heb staan "wat ik nu gelijk wil hebben" maar ik "moet" opzoek naar een nieuwe aangezien de shop hier alleen nog maar tattoos doet en het piercen "uitbesteed" heeft. Zijn geloof ik 2 meiden en ik ben er nog nooit geweest dus misschien zijn ze ook wel prima maar t is altijd fijn te horen van anderen met goede ervaringen
Ik heb ervaring met hen en geen goede. Heb daar al een paar keer over geschreven in het topic (vorige). Ik zou er echt niet heen gaan! Jaren geleden was het prima, nu is het ruk....
sterreke98 schreef:Voelt het ook raar dan zo'n ding in je neus?
Ik krijg er steeds meer zin in om een septum te zetten. Ik blijf het zo'n gave piercing vinden
, iedere keer dat ik ze zie word ik blij haha. Zelfs mijn moeder keurt t goed
"Tja ik kan je toch niet tegenhouden, als je maar niet zo'n over-de-top stierenbel neemt"
Dus het lijkt me idd handig als ik m laten zetten als de neus vrij is
Iemand trouwens ervaring met bodypiercing van Olffen? http://www.piercingvanolffen.nl/
daar wil ik m waarschijnlijk laten zetten.
joyce2 schreef:Blacky94 schreef:Ooh okik zag dat je uit Leusden kwam dus dacht dat je misschien in Amersfoort of hier ergens in de omgeving was geweest
Ik heb ervaring met hen en geen goede. Heb daar al een paar keer over geschreven in het topic (vorige). Ik zou er echt niet heen gaan! Jaren geleden was het prima, nu is het ruk....
lieveli schreef:Nee meer een bepaalde attitude ofzo. Maar het helpt ook niet als je een grote neus hebt, dat staat alleen maar grof.
UhNee schreef:lieveli schreef:Nee meer een bepaalde attitude ofzo. Maar het helpt ook niet als je een grote neus hebt, dat staat alleen maar grof.
Mhhh gaat 'm niet worden denk ik.... ben nou niet echt de baddest bitch in town ofzoMisschien volgend jaar, dan ga ik sowieso een tattoo laten zetten
Vind 'm bij jou iig wel heel gaaf staan!
UhNee schreef:lieveli schreef:Nee meer een bepaalde attitude ofzo. Maar het helpt ook niet als je een grote neus hebt, dat staat alleen maar grof.
Mhhh gaat 'm niet worden denk ik.... ben nou niet echt de baddest bitch in town ofzoMisschien volgend jaar, dan ga ik sowieso een tattoo laten zetten
Vind 'm bij jou iig wel heel gaaf staan!
JulieP schreef:Een halfjaar geleden (zoiets) heb ik hier eens een status geplaatst over mijn mogelijke navelpiercingNa een half jaar zagen en doen bij mijn ouders, hebben ze gezegd dat ik alle voor- en nadelen ervan moest opschrijven en dat zij dan samen met mij gingen beslissen over een eventuele navelpiercing!
![]()
Dus: laat alle ideetjes maar komen! Natuurlijk ben ik vooral op zoek naar (creatieve) voordelen, maar ook nadelen zijn welkomNatuurlijk zijn ook niet alle nàdelen, echte nadelen: sommige hebben een weerszijde en zijn dan ook een voordeel! :p
Voor de geïnteresseerden: ondertussen ben ik al een tijdje 15, het tekstje onderaan moet nog eens aangepast worden maar ik ben vergeten hoedat ik dat moet doen