[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:42

Septums zijn awesome, pijn valt echt mee en gewoon 2 keer per dag spoelen met een kop gekookt water en zout. Mijn neus was een paar dagen beurs maar daarna snel genezen.

edit: Ik vind wel dat je er een type voor moet zijn, bij sommige meisjes vind ik het echt niet mooi. Bij jou lijkt het me wel tof.

edit 2: Ik voel mijn septum niet, maar als ik heftig zoen dan draait 'ie af en toe wel een beetje gek.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:51

lieveli schreef:
Septums zijn awesome, pijn valt echt mee en gewoon 2 keer per dag spoelen met een kop gekookt water en zout. Mijn neus was een paar dagen beurs maar daarna snel genezen.

edit: Ik vind wel dat je er een type voor moet zijn, bij sommige meisjes vind ik het echt niet mooi. Bij jou lijkt het me wel tof.

edit 2: Ik voel mijn septum niet, maar als ik heftig zoen dan draait 'ie af en toe wel een beetje gek.

yes ik ben er een type voor *\o/* :P. Hihi thanks :)

Ik ben nu nog 'saai' en kaal, maar als ik het geld had joh :')

Wil nog zoveel piercings en tattoo's. Vroeg of laat komen die er wel :)

Op mijn school (creatieve school) zie ik ook vaak mensen met septums, en ook vaak bij jongens, dan vind ik het toch sexy :9

Urbanus

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:59

Zoek contact met een leuke piercer, dan krijg je awesome kortingen, trust me :=

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:47

lieveli schreef:
Zoek contact met een leuke piercer, dan krijg je awesome kortingen, trust me :=

:') :') :')
_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:12

Mijn tweede forward helix die ik dus gister gezet heb <3
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:22

Mooi! Ik vind dat echt leuk staan, met meerdere oorbellen in je oorlel ook :) (stom woord, oorlel)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:24

Blacky94 schreef:
Ooh ok :) ik zag dat je uit Leusden kwam dus dacht dat je misschien in Amersfoort of hier ergens in de omgeving was geweest :)
Nu scheelt het dat ik nog niet echt iets op mn lijstje heb staan "wat ik nu gelijk wil hebben" maar ik "moet" opzoek naar een nieuwe aangezien de shop hier alleen nog maar tattoos doet en het piercen "uitbesteed" heeft. Zijn geloof ik 2 meiden en ik ben er nog nooit geweest dus misschien zijn ze ook wel prima maar t is altijd fijn te horen van anderen met goede ervaringen :)

Ik heb ervaring met hen en geen goede. Heb daar al een paar keer over geschreven in het topic (vorige). Ik zou er echt niet heen gaan! Jaren geleden was het prima, nu is het ruk....

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:34

joyce2 schreef:
Blacky94 schreef:
Ooh ok :) ik zag dat je uit Leusden kwam dus dacht dat je misschien in Amersfoort of hier ergens in de omgeving was geweest :)
Nu scheelt het dat ik nog niet echt iets op mn lijstje heb staan "wat ik nu gelijk wil hebben" maar ik "moet" opzoek naar een nieuwe aangezien de shop hier alleen nog maar tattoos doet en het piercen "uitbesteed" heeft. Zijn geloof ik 2 meiden en ik ben er nog nooit geweest dus misschien zijn ze ook wel prima maar t is altijd fijn te horen van anderen met goede ervaringen :)

Ik heb ervaring met hen en geen goede. Heb daar al een paar keer over geschreven in het topic (vorige). Ik zou er echt niet heen gaan! Jaren geleden was het prima, nu is het ruk....

Over welke hebben we het? :P
Ik kom namelijk zelf uit Veenendaal. Maar mijn piercings komen tot nu toe allemaal bij verschillende vandaan :')

Edit; ik zie dat je die in Amersfoort bedoeld. Moet zeggen dat ik me er hier in NL (nog) niet in shops verdiept heb aangezien ik mijn laatste 2 in Canada heb laten zetten maar mijn tong heb ik in Veenendaal laten zetten bij een goede tattoo shop maar die doen nu niet meer piercen. Hun kwaliteit kennende hebben ze het niet aan de eerste de beste "overgedragen" maar daarom was ik benieuwd waar zij was geweest en welke in de omgeving goed zijn :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:18

sterreke98 schreef:
Voelt het ook raar dan zo'n ding in je neus?

Ik krijg er steeds meer zin in om een septum te zetten :+. Ik blijf het zo'n gave piercing vinden :), iedere keer dat ik ze zie word ik blij haha. Zelfs mijn moeder keurt t goed :D "Tja ik kan je toch niet tegenhouden, als je maar niet zo'n over-de-top stierenbel neemt" :')

Dus het lijkt me idd handig als ik m laten zetten als de neus vrij is :')

Iemand trouwens ervaring met bodypiercing van Olffen? http://www.piercingvanolffen.nl/
daar wil ik m waarschijnlijk laten zetten :).

Jaaaa ik vind het ook zo'n gave piercing! Vind je er idd ook wel een type voor. Hopelijk ga je 'm echt zetten, dan wel even een foto plaatsten!

@Lieveli, wanneer is iemand er een type voor volgens jou? Als ze een bepaald type neus/gezicht hebben? Ik heb zelf een lang gezicht, lang donkerblond haar en een normale neus, maar ik hb het idee dat het helaas niet bij me staat.....

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:27

joyce2 schreef:
Blacky94 schreef:

Vriendin heeft hem inderdaad wel een paar jaar terug laten zetten := door een vrouwtje met lang donker haar :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:28

Nee meer een bepaalde attitude ofzo. Maar het helpt ook niet als je een grote neus hebt, dat staat alleen maar grof.

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:58

Oeee leuk om al die reacties te lezen! Ik ga zaterdag ook naar bodymx in Breda om mijn tragus te zetten. Mijn FH heb ik daar ook laten zetten.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:31

lieveli schreef:
Nee meer een bepaalde attitude ofzo. Maar het helpt ook niet als je een grote neus hebt, dat staat alleen maar grof.

Mhhh gaat 'm niet worden denk ik.... ben nou niet echt de baddest bitch in town ofzo :') Misschien volgend jaar, dan ga ik sowieso een tattoo laten zetten :D Vind 'm bij jou iig wel heel gaaf staan!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 21:19

Lieveli, idd. Ik weet precies wat je bedoeld, maar kan het ook niet uitleggen. Niet bij iedereen staat een septum leuk.. maar denk idd ook dat hij bij Sterreke98 goed staat!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 22:04

UhNee schreef:
lieveli schreef:

Mhhh gaat 'm niet worden denk ik.... ben nou niet echt de baddest bitch in town ofzo :') Misschien volgend jaar, dan ga ik sowieso een tattoo laten zetten :D Vind 'm bij jou iig wel heel gaaf staan!

Weet je dat ik echt een pussy ben :P, ben als de doods voor naalden :+. Maar ach gewoon niet kijken als dat ding door mn neus gedouwd wordt :').

Maar wat leuk dat jullie denken dat t bij mij past :). Dan staat het helemaal vast :D. Nu nog sparen en iemand meekrijgen die mijn hand vasthoudt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 02:30

UhNee schreef:
lieveli schreef:

Haha ik ook niet hoor, ik zie er eerder uit als een meisje-meisje :') Het is gewoon iets, ik weet niet. Ik wil er zelf bijvoorbeeld echt z.s.m. een steentje in, ik vind dat hoefijzerding niet echt fashionable.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 07:48

Ik vind dat hoefijzer ding juist heel gaaf :), maar dan moet het wel een beetje subtiel blijven :). Ik zag er laatst eentje met studs ipv balletjes en dacht: die wil ik :D

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:37

Zaterdag mijn tragus zetten. Of misschien een double tragus, ik ben er nog niet overuit..

JulieP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:53

Een halfjaar geleden (zoiets) heb ik hier eens een status geplaatst over mijn mogelijke navelpiercing :) Na een half jaar zagen en doen bij mijn ouders, hebben ze gezegd dat ik alle voor- en nadelen ervan moest opschrijven en dat zij dan samen met mij gingen beslissen over een eventuele navelpiercing! :D

Dus: laat alle ideetjes maar komen! Natuurlijk ben ik vooral op zoek naar (creatieve) voordelen, maar ook nadelen zijn welkom ;) Natuurlijk zijn ook niet alle nàdelen, echte nadelen: sommige hebben een weerszijde en zijn dan ook een voordeel! :p

Voor de geïnteresseerden: ondertussen ben ik al een tijdje 15, het tekstje onderaan moet nog eens aangepast worden maar ik ben vergeten hoedat ik dat moet doen ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:25

Ik vind een dubbele tragus maar bij weinig mensen mooi. Je moet er echt een oor voor hebben. Gewone tragus wel. Die zou iedereen een moeten hebben. ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:31

Ik heb de dubbele tragus eens opgezocht (kon er weinig over vinden), en opzich vind ik het wel mooi, maar vind zelf de subtiliteit van een gewone tragus altijd wel mooi :D

@JulieP: Hmm, ik heb zelf geen navelpiercing, maar een vriendin van mij die er wel een heeft zegt als nadeel dat het met sommige (highwaist)broeken niet zo fijn zit, als je een hangertje eraan hebt ofzo.
Voordeel van een piercing is dat wanneer je hem echt beu bent, je hem eruit kan halen en het dicht groeit. Je kan dus tegenover je ouders de vergelijking piercing/tattoo kan maken; een piercing is semi-permanent en kan je er altijd nog uithalen, een tattoo is voor altijd (niet kijkend naar het laseren enzo).

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:49

Iris82 schreef:
Ik vind een dubbele tragus maar bij weinig mensen mooi. Je moet er echt een oor voor hebben. Gewone tragus wel. Die zou iedereen een moeten hebben. ;)

Vind ook niet iedereen hoor, sommige mensen hebben er geen mooi oor/tragus voor.

De ontsteking is al een eind weg, heb nu vooral korstjes

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:57

Voordelen:
- Je vindt het mooi
- Hij kan eruit als je m zat bent
- Je ziet m enkel bij bepaalde truitjes of je bikini
- Je kunt er eventueel nog een doorzichtig staafje in doen zodat het helemaal niet opvalt
- Je kunt er alles mee doen
- Je hebt er geen problemen mee met eventueel toekomstig werk

Nadelen:
- Hij zou kunnen gaan ontsteken
- Je kunt niet zwemmen in het begin
- Je zou een wit puntje boven je navel kunnen blijven zien
- Het kost geld om het te laten zetten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 22:01

JulieP schreef:
Een halfjaar geleden (zoiets) heb ik hier eens een status geplaatst over mijn mogelijke navelpiercing :) Na een half jaar zagen en doen bij mijn ouders, hebben ze gezegd dat ik alle voor- en nadelen ervan moest opschrijven en dat zij dan samen met mij gingen beslissen over een eventuele navelpiercing! :D

Dus: laat alle ideetjes maar komen! Natuurlijk ben ik vooral op zoek naar (creatieve) voordelen, maar ook nadelen zijn welkom ;) Natuurlijk zijn ook niet alle nàdelen, echte nadelen: sommige hebben een weerszijde en zijn dan ook een voordeel! :p

Voor de geïnteresseerden: ondertussen ben ik al een tijdje 15, het tekstje onderaan moet nog eens aangepast worden maar ik ben vergeten hoedat ik dat moet doen ;)

Ik heb nu ongeveer 2 jaar een navelpiercing, en heb eigenlijk geen nadelen behalve dat het helen echt héel lang heeft geduurd bij mij, maar mijn oorbellen zijn bijv. ook nog niet helemaal geheeld na 1,5 jaar. Ik voel 'm nu helemaal niet meer zitten, heb ook geen last als ik broeken aanheb die er overheen schuren ofzo.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 22:07

Vochtbultjes, laten zitten of doorprikken? Ik heb er wel een beetje last van en hij is zegmaar zo dik dat hij bijna heel het knopje in zich meeneemt zegmaar.