Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verkopen ze ook ergens NYX? 

Heb je ook keuzes in finishes. Wil je matte lipstick of niet? Is iets in de richting van angel of please me wat je zoekt, of iets opvallender?
Hvelreki schreef:Sterkte!
Ik heb momenteel ook niet echt tijd om veel te reageren, maar probeer morgen een bijleespost te doen
Imandra je kan ook gewoon bij Mac binnenwandelen, je wensen bespreken en dan kom je vast wel op een leuk kleurtje uitHeb je ook keuzes in finishes. Wil je matte lipstick of niet? Is iets in de richting van angel of please me wat je zoekt, of iets opvallender?
Haha wat iemand hierboven ook zei dus ivm binnenlopen
!
Bij Douglas naar de MAC hoek gelopen en gevraagd naar een blush die mijn koperen plukken 'ondersteunt'. Ik had zelf Peachtwist gevonden en Coppertone en die vond zij idd ook de 2 beste opties, maar vond de 1e toch mooier. Wel een shimmerkleur terwijl Coppertone mat is, maar toch
Dus een MACblush rijker naast Melba. Heb ook nog een bijpassende lipstick overwogen en een MSF, maar me in kunnen houden, heb nog iets teveel rekeningen liggen/op komst.
) 
Mazzel! Toen nog een foundation van normaal 19 euro gekozen om die bon op te maken, hoefde ik alsnog maar 2.40 bij te betalen. 

er zit sowieso ook echt zoooveel product in!