Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Belangrijkste voor mij was dat ik nu een handvat heb. Ik lees zoveel op internet dat ik het niet meer wist, haha. Kayleigh_ schreef:Ben benieuwd wat het met mijn lijf gaat doenBelangrijkste voor mij was dat ik nu een handvat heb. Ik lees zoveel op internet dat ik het niet meer wist, haha.
) de rest van de dag op thee en water en 1 flesje (500ml) limonade voor de afwisseling. Ik moet zeggen dat het afkicken wel inslaat.
Maar ik merk dat als ik niet naar die specifieke producten grijp (dus echt een blikje tonijn inplan, of heel bewust kip door mijn salade gooi bijv.) ik niet snel aan mijn eiwitten kom. Dan is een shake natuurlijk wel een erg makkelijke 'boost'. Dat raadde hij verder ook niet af.
Ik denk trouwens niet dat koffie per se slecht is, misschien kun je jezelf aanleren om het zwart te drinken?
) wil ik dat doen. Niet dat ik geen koolhydraten eet, maar aan die zoveel gram eiwit per dag komen blijft moeilijk.
dat was helemaal drama.
Is gratis.
Voor krachttraining is de tip om af en toe voor/na foto's te maken ook fijn.
Mijn streefgewicht is 10 kg eraf dus met een beetje geluk heb ik die behaald voor mijn vakantie (over 8 weken) 

Kayleigh_ schreef:Is het geen optie dat je eens kritisch naar je voeding en training kijkt met een instructeur in de sportschool, die ook iets van voeding weet? Ik heb hetzelfde als jij en ben toen eens rond de tafel gaan zitten. Nu moet ik meer eten en ook heeft ie andere trainingsvormen aangeraden. Nu heb ik een handvat waar ik langere tijd mee aan de slag ga. Ik vind het eng maar heb goede hoop op een strakker lijf in de nabije toekomst
Sowieso ben ik al verrot na 45 min krachttraining maar dan nog een halfuur fietsen of roeien.. Ik splits het vaak dan ook op in 2x 15 min of 1x 10 min en 1x 20 min op 2 verschillende apparaten.
Ik doe naast kracht wel cardio, met name voor mijn conditie en uithoudingsvermogen. Een rondje rennen in de polder en elke keer progressie zien, houdt het wel saai, maar maakt het motiverend 

go jij!