Sinds ik zwanger ben ben ik helemaal fan van de hammamlijn. Zo typisch! Vooral de scrub en de pasta vind ik heerlijk. En voor het handen wassen de zeep.
laura1987
Geplaatst: 28-03-15 15:45
Vandaag 20% korting op de gehele collectie met code ritualsglamour2015, bovendien krijg je boven de €50 een gratis skin-care voor hem of voor haar.
Ik heb nog even gekeken maar heb alles al. Vanaf volgende week is er een vernieuwde Tao-lijn met de geur van de bodycrème. Ennn ook eindelijk een pot scrubcrème, die was er eerst niet van die lijn.
Ik heb een cadeau gekregen van de rituals. Eigenlijk twee. Me vriend helemaal trots naar de stad toe om een cadeautje voor me verjaardag te kopen.
Dus ik pak die cadeaus open. De eerste was body creme met nagellak. De tweede maakte ik open.. Was het anti-aging créme :S ja dat had de verkoper geadviseerd. Ben pas 23 en me vriend ziet er ook niet als 30 uit.
Je zult het vast gewoon kunnen gebruiken, maar ik zou hem persoonlijk omwisselen tegen een creme die geschikt is voor de jongere huid.
madeliefw
Geplaatst: 30-03-15 13:07
Ik zou hem ook omwisselen maar het kan ook vast geen kwaad. Ik heb ook weleens dagcremes gehad van rituals maar ze zijn niet zo geschikt voor mijn huid helaas. Ze trekken moeilijk in en ik krijg er een rode branderige huid van helaas.
Ik heb voor mijn verjaardag echt een mega hammampakket gekregen! De pasta, scrub, doucheschuim, klei en geurstokjes. Zo fijn! Voorraad weer aangevuld.
De gewone zeep en bodylotion heb ik zelf ook nog, die laatste gebruik ik als handcreme, ben niet zo van de bodylotion.
Heeft iemand ervaring met de shampoo en conditioner van de hammamlijn?
Ja de doucheschuim ruikt naar de bodylotion. Ik heb wel het idee dat sinds de nieuwe verpakking de geur iets minder sterk is, geen idee of het echt zo is hoor.
Ik vind de pasta echt heerlijk ruiken, wat meer naar zeep en ook heel fijn voelen. Inderdaad wel minder fris. De scrub is wel echt heel fris, die ruikt ook weer net iets anders trouwens.
De huidige generatie van Hammam is inderdaad allemaal eucalyptus en rozemarijn. De vorige bodycreme (hammam Delight) was ook met vijgen, maar die is het helaas uit. De pasta ruikt wat muffig ten opzichte van de andere producten van Hammam, vind ik.
Wat een heerlijke cadeaus zijn er gekregen zeg! Ik heb geen ervaring met de haarproducten van Rituals.
De pasta is met eucalyptus en oliveoil ipv rozemarijn en de scrub is met eucalyptus en ginger ipv rozemarijn. En de klei is volgens mij ook anders. De rest is wel met eucalyptus en rozemarijn.