Hoe krijg ik ze weer een beetje op lengte? (zoals m'n pink) en dat ze dan vooral niet afbreken.
PeelSlowly
Geplaatst: 04-08-14 18:29
Voor mijn nagels werkt het het beste als ik dus de juiste remover gebruik en af en toe een rustdag (of nacht) inlas waarbij ik mijn nagels insmeer met Lemony Flutter. Misschien kan je ook een goede glasvijl kopen maar dat maakt bij mij geen verschil, vind het alleen irritanter vijlen dan een metalen
Ik had nu al zin in stampen dus mijn el cheapo stamping plate van Essence maar eens uit de kast gehaald voor een subtiel, eh, nailartje. Ik durf het eigenlijk geen nailart te noemen met al het moois van met name Tazzey hier
Hema Holographic Bordeaux (lijkt me toch echt paars...) met China Glaze Urban-Night.
En tóch scheelt het bij mij enorm als ik een rustdag inlas. De opperhuid is ook een laag dode cellen maar smeren helpt bij mij wel tegen een droge huid. Geldt dat voor nagels niet?
Over futiele remover gesproken.... Ik vijl nóóit mijn klanten open. Zit ik gister lekker in de tuin m'n gel eraf te vijlen... Rats! Auw! Nouja, niks aan te dien, vrolijk verder. Cultische remover gepakt... Aaaaaaahhhhh! Ohja... Nagelriem lag open... Lekker bezig...
Auwauwauw Stef, heel herkenbaar. Dit doe je overigens maar 1x hoor. Ik spreek uit ervaring. Ik was gezellig met een vriendin aan het bellen en intussen met de frees mijn acryl aan het weghalen. Géén goede combi...
Gaaf Stef! Ik ben op zoek naar ook mooie 'naturel' voor de french manicure. Een tijdje geleden had nog niemand die gevonden, is er inmiddels iemand die m gevonden heeft? Oh gellak bedoel ik trouwens
En zou dit mooi zijn met matte topcoat? (ivm werk, zodra je nagels glimmen=nagellak=fout. Ik dacht misschien ziet het er natuurlijker uit mat?)
Roze... niet zo mijn ding, maar neon roze kan ik wel hebben en deze is gaaf Met de normale base is hij ook prima, maar ik zou zo graag een vergelijking met een normale witte en de Put a coat on base willen zien, om te zien of de OPI base nou echt beter is.
Die roze is ook mooi, echt een groot verschil qua topcoats.
Tazzey
Geplaatst: 06-08-14 09:58
Ik ga een apart artikel maken over Put a coat on. Ik heb hem wel al getest met een gewone witte lak eronder. Dat ik Put a coat on voor het eerst lakte vroeg ik me af wat het verschil was met een gewone witte lak. Wat het verschil is weet ik niet maar het maakt wel verschil gek genoeg.
Zodra ik alle kleuren uit de neon collectie heb gehad dan komt het artikel over de base.
@Amanda, het waren de basecoats die verschillen, ik had er geen topcoat overheen gedaan.