Zou wel kijken voor een sportschool met less mils lessen. Op de lessmills site zelf kun je ook sportschool zoeken bij jou in de omgeving. Mocht je omgeving Zevenaar wonen.. Ga dan naar Bents en dan kan ik je zoals warboel zegt op sleeptouw nemen
Als het echt BodyPump heet zal het wel gewoon Les Mills zijn hoor. Volgens mij mogen sportscholen niet zomaar zelf een les "verzinnen" die BodyPump heet. Ik woon echt ver uit de omgeving dus kan je niet meenemen helaas
merel_gomez
Geplaatst: 24-10-14 14:06
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Vanavond weer balance zin in!! Op spotify heb ik inmiddels 5 releases sh'bam en pump staan. Word er zo vrolijk van. Hopelijk maandag weer sh'bam en dinsdag weer pump
Ik heb steeds die eerste 2 nummers van Sh'bam in m'n hoofd. The Other Side en How I Feel. Word ook echt enorm blij van deze release
Vind de muziek echt wel beter dan bijvoorbeeld de releases van een jaar geleden. Ik vind alleen dat nummer van de biceps in de Pump echt crap, vroeger luisterde ik van die muziek en ik wil liever niet aan die tijd herinnert worden
Ik heb de muziek van Pump alvast eens geluisterd en ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk vorige release vond ik de muziek vele malen leuker!
SsSimonee
Geplaatst: 24-10-14 17:26
Vorige release vond ik de buikspieren heel erg. Vind het een erg mooi nummer. Maar toen mijn hondje overleed... had ik het wel zwaar met dat nummer.
Vond de release van vorig jaar ( Sh'bam met limbo en freakshow en pump met black betty en bom bom) ook erg leuk. Deze en vorige release vond ik ook erg leuk.
Het beste nummer ooit in de Sh'bam is in mijn ogen toch wel Fever van Beyoncé geweest Doen 'm nog steeds wel eens. Dat was de eerste release die ik meedeed. Sh'bam 11 was dat volgens google
Ja Combat is leuk! Wel heel intensief en bereid je voor op spierpijn
Eileen_
Geplaatst: 24-10-14 20:16
Ik vind combat veruit de leukste groepsles. Vind t echt heerlijk! Je hebt veel opties en je kan het zo zwaar maken als je zelf wilt door hard te stoten en goed te twisten bijv. Eerste keer is t wel ff lastig, maar je leert t vanzelf allemaal.
Laatst bijgewerkt door Eileen_ op 24-10-14 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Pff, nou succes Ik zou dat echt niet kunnen volhouden hahaah. Al is de eerste keer combat nog niet heel zwaar omdat je het nog niet allemaal goed kam volgen, en je de goede techniek wsl ook nog niet hebt.
Kijk er mee uit andrea, goed dat je het eerst overlegd met je instructeur. Doe ik ook meestal over een nieuwe les combi.
Gekke vraag hoe is het met jullie sportoufits? Vind het zo leuk om nieuwe kleren te kopen. Heb ook voor pump en sh'bam heel ander soort broeken en schoenen
Mag ik me ook melden? Ik doe op dit moment zo'n 2x per week spinning bij ons op de sportschool en ik ga zo die kant op om weer eens te gaan pumpen! Laatste keer is alweer paar jaar geleden dus vind het wel weer even spannend hoor om een nieuwe groep binnen te stappen! Wil de komende weken ook wat nieuwe lessen gaan proberen. Ze geven bij ons ook balance en bodyshape en nog een les mixfight, wat volgens mij een soort combat is. Even wat nieuwe dingen proberen!
merel_gomez
Geplaatst: 25-10-14 09:35
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Combat is zeker leuk, nu 1 keer gedaan en wil daar binnenkort wel mee verder. Ik richt me even op mijn hardloopschema en houd het op de sportschool nu bij XCO om mijn benen daar niet teveel op hun duvel te geven